Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדבקות זוהרות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלה שכל רכב מתחת לשנת 94 חייב לשים,יש אפשרות להחליף אותם מבחינה חוקית במדבקת "שמור מרחק" אחת ?

תודה.

 

תיקון, חייב כל רכב מתחת לשנת 96 לשים.

 

ולא בטוח, במיוחד כשאתה מוריד את כמות המדבקות (1 במקום 2?).

 

לדעתי חייב שיהיו 2 מדבקות, אחד בכל פינת רכב.

 

חכה לתגובה מעמית (קומפי).

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

בכל העולם עשרות מיליוני רכבים ללא המדבקות הזוהרות האלה ונחש מה-הם לא צריכים אותם. (חלקם אפילו במדינות שקצת קשה להאמין, יותר טובות מישראל)

רק פה יש את החוק הדבילי.

 

אז הטיעון ש"לא בטוח", הוא לא נכון mc.

מי שלא רואה אותך עם מדבקה אחת, לא יראה אותך גם עם שתיים כאלה.

:idea:חשוב כאיש נהיגה, נהג כאיש מחשבה :idea:

 

_

"במקום שאליו אני הולך

אני נזהר שלא לשמוע שלא לדרוך שלא לזכור

וטוב לי שאתה איתי וגם אתה וגם את..."

("היה לי חבר", דודו טסה)

פורסם

פסים זוהרים חייבים כל הרכבים מסוג פרטי עד שנת יצור 95'(כולל), הפסים יודבקו משני צידי הרכב בחלקו התחתון של דלת תא המטען, ובאין אפשרות על המגן או כל חלק אחורי תחתון(כמובן שלא יהיו מוסתרים).

 

ניתן להמיר ב"שמור-מרחק", אך כמובן היחס של שתי מדבקות חייב להשמר.

 

כל שאר סוגי הרכבים חייבים מדבקות/פלטות לפי הצורך והתקנה.

 

תתפלאו לשמוע, אך ישנן עוד מדינות נאורות אשר גם בהן קיים החוק לגבי פסים זוהרים(חלק ממדינות סקנדינביה, אירלנד...).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ומה קורא למי שנתפס בלי מדבקות? יש לי חיפושית וקניתי לה טמבון ניקל חדש ואני מתבאס לשים עליו תמדבקה המעפנה הזאת

פורסם

הרעיון מאחורי החוק הזה, למיטב ידיעתי, שבמכוניות שנת 96 ומעלה יש מחזירי אור built in בפנסים האחוריים. ב 95 ומטה זה לא היה חובה (מבחינת היצרנים?).

כמו שבוודאי ידוע לכם, נורות נשרפות לעיתים ויצא לי לראות אנשים נוהגים ללא אורות אחוריים בלילה מכיון שהם לא טורחים (כמה לא צפוי) לבדוק לעיתים את הנורות ברכבם.

אז המדבקות יכולות אולי להציל אתכם מתאונה חס וחלילה.

חישבו על זה לפני שאת מורידים את המדבקה המעצבנת (אני מסכים שהיא מעצבנת).

אני מניח ששוטר יכול לתת קנס על דבר כזה. לא ראיתי אף פעם מישהו מקפיד על כך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בקיצור, כדאי לי להחזיר את המדבקות הללו...

(קולפו בשבת בבוקר לרגל 21 מליון שכבות יבשות)

ועכשיו קניתי סט חדש שאין לי כוח להדביק...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...