Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו משפחה של 5 שמגיעים מהצפון ליריד של חבר בגני התערוכה. אני לא מכיר את האזור אז אשמח לקבל המלצות למקום לאכול בו צהריים. בדגש על מקום לא יקר ואם יש אפשרות לחניה לא בתשלום (אם קיימת חיה כזו) אז מצוין.

 

סגנון האוכל כללי כזה.

פורסם (נערך)

זה נשמע כמו הזמנה להמלצה על המסעדות שיש בתוך קניון אילון

 

הייתי ממליץ על מסעדות ברמת החייל אבל צריך לשלם שם חניה ומקריאה זהירה של ההודעה שלך כנראה שהמחירים שם לא יהיו לטעמך

עריכה אחרונה על ידי DrorZi

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש את הארנולד, אין בעיית חנייה, לא זול.

יש את מטילדה במעוז אביב, ללא בעיית חנייה ומחירי בית קפה.

יש גם חומוסיות בהדר יוסף ונאות אפקה.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

יש גם את 206, נכון לפעם האחרונה שהייתי שם החניה לא בתשלום.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם הדגש על "לא יקר", עזוב מסעדה. לך לג'מיל בהרצליה (שווארמה) או עובד בגבעתיים (סביח). תאכל תשבע ותהנה... לגבי חנייה סה"כ אפשר לשים פנגו זה יצא לך 5 שקל

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

איזה סיבה יש לך ללכת עם כל המשפחה ליריד חבר? ועוד מהצפון? גם ככה הכל יקר שם אז עוד לבזבז יום שלם?

ובכלל זה שככ צפןף ועמוס שם ועוד שניה דורכים עליך לא מוסיף לחוויה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

קפוץ לאחמד את סלים בתחנת הדלק בכביש החוף ליד הרצליה.

 

זול, נקי, בלי בעיית חנייה ותצאו שבעים ומרוצים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לבוא ליריד של חבר "חוויה"

 

לבוא עם ילדים חוויה מפוקפקת

 

מצטרף להמלצה על אחמד את סלים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יריד "חבר" בכלל שווה בכלל משהו לחברים בו?

 

בדקתי עכשיו מכונה של נספרסו למישהו בעבודה שיכול לקנות ב"חבר" אני יכול לקנות לו את המכונה בכמעט 300 שקל פחות ממה שמציעים ביריד....

פורסם
יריד "חבר" בכלל שווה בכלל משהו לחברים בו?

 

בדקתי עכשיו מכונה של נספרסו למישהו בעבודה שיכול לקנות ב"חבר" אני יכול לקנות לו את המכונה בכמעט 300 שקל פחות ממה שמציעים ביריד....

 

אתה מקבל שואב אבק לאוטו חינם ויש משחקים לPS4 בזול

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

וואו!! ברצינות? שואב אבק לרכב חינם - תכלס החינם הזה כנראה מושך להם הרבה קהל....

 

מה זה משחקים לPS4 בזול?

האם המחירים יותר זולים מלהזמין את אותם משחקים מחו"ל? (כולל המשלוח מחו"ל?)

 

יש לך דוגמא למחיר כזה על מנת שנוכל להשוות?

פורסם
וואו!! ברצינות? שואב אבק לרכב חינם - תכלס החינם הזה כנראה מושך להם הרבה קהל....

 

מה זה משחקים לPS4 בזול?

האם המחירים יותר זולים מלהזמין את אותם משחקים מחו"ל? (כולל המשלוח מחו"ל?)

 

יש לך דוגמא למחיר כזה על מנת שנוכל להשוות?

 

באטמן החדש עלה 200, משחקי ספורט 15 (פיפא,נבא וכאלה) 2 ב200 (בכל זאת עוד חודש יוצא כבר 16)

 

אני לא הזמנתי מחו"ל משחקים בחיים. קניתי מתנה לבן דוד שלי, יש לו יום הולדת בשבת ואני לא אוהב להזמין מתנות בחו''ל עקב פאשלות שקרו בעבר. אבל דיברתי עם חברים שיש להם PS4 ואמרו לי שזה מחיר טוב.

 

החינם מושך אנשים ממקומות רחוקים מאוד. היו שנים שחילקו דברים יותר שווים (מחבתות,בלנדר)

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

הוכחת לי את מה שחשבתי.

 

אם אנחנו מדברים על [h=1]Batman Arkham Knight [/h]

אז אתה יכול לקנות אותו דרך אמזון גרמניה ב200 שקל בלי שום צורך במבצע וזה יגיע לך עם שליח עד הבית.

חנויות בארץ מוכרות את המשחק ב230 כולל משלוח ככה שלשלם 200 במקום שצריך לנסוע אליו זה לא ממש מבצע.

 

לגבי משחקי ספורט אם אכן נמכרו גרסאות 2015 - 2 ב200 אכן זה משתלם, אם זה 2014 אז זה כבר מחיר רגיל לחלוטין

פורסם
הוכחת לי את מה שחשבתי.

 

אם אנחנו מדברים על Batman Arkham Knight

 

 

אז אתה יכול לקנות אותו דרך אמזון גרמניה ב200 שקל בלי שום צורך במבצע וזה יגיע לך עם שליח עד הבית.

חנויות בארץ מוכרות את המשחק ב230 כולל משלוח ככה שלשלם 200 במקום שצריך לנסוע אליו זה לא ממש מבצע.

 

לגבי משחקי ספורט אם אכן נמכרו גרסאות 2015 - 2 ב200 אכן זה משתלם, אם זה 2014 אז זה כבר מחיר רגיל לחלוטין

 

אני ארשום לך בשבת איזה בטמן זה כי זה באריזת מתנה כרגע ואני לא רוצה לפתוח

המשחקי ספורט 2 ב200 זה של 2015

 

לבוא ממקום רחוק ליריד הזה לא משתלם. אבל אתה זוכר שארקדי גאדיימק עשה יום כיף ביום העצמאות אאל"ט וכל הדברים היו בחינם - אתה יודע מאיפה אנשים באו בשביל לאכול קבב בפיתה חינם ? קבב בפיתה שאתה יכול להכין ב5 שקל. או לקנות ב20.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
×
×
  • תוכן חדש...