Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תסתכל גם כאן: http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=4&aspectRatio=14&width=14

מה יש לך לשים אוביישן, כאשר ב 60 שקל יותר אתה שם צמיג נורמלי?!

מה תחסוך כאן, 120 שקל, על צמיגים שאתה שם פעם ב 3-4 שנים?

לחלופין, אם אתה רוכש מטייר קלאב, אתה מקבל 50 שקל לצמיג בדרים-כארד,

מה שמביא את המחיר ל 225 שקל לצמיג. ההפרשים לא מצדיקים צמיג סיני נחות.

פורסם (נערך)

לא, לא ולא!!!

 

 

הצמיגים בתמונות באמת נראים בסדר, עד כמה שניתן לראות.

זה רק אני או ש'בתמונה 5' יש בורג באמצע שם? גם נראה כאילו נגעת שם לבדוק בעצמך.

מה תאריך הייצור שלהם (4 ספרות בתוך הטבעה אובלית בדר"כ)?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

1710 הם אמורים להיות משנת 2010, ואני מניח שזה המספר של התאריך..

כן, יש לך ראיה טובה ,יש שם בורג בתוך הצמיג ,אך לא יוצא אוויר..

לא ולא ולא בנוגע למה?

פורסם

שבוע 17 (תחילת מאי) של שנת 2010. משמע כ-5 שנים על הכביש.

הייתי ממליץ בחום להחליף גם אותם, אבל אם המצב דחוק כעת, אתה יכול לפעול בעצת פריג'י ולהחליף אותם לקראת החורף.

בכל מקרה, בעת רכישת הזוג שאתה כן מחליף, טפל גם בבורג (אם לא קודם לכן).

פורסם

השתכנעתי שכדאי להחליף את כל ה-4 ..הבעיה שאין את הדגם הנקוק K715 אצל אף חנות, רק את ה-K425, השאלה שלי

האם כדאי להצמד להנקוק ,או לעבור לחברה אחרת, ואם לעבור לאיזה כדאי?

ראיתי שיש מבצע באוטו דיפו על 4 צמיגים ב-600 ש"ח על כמה סוגי צמיגים האם כדאי?

לינק לדיל שלהם - http://www.autodepot.co.il/category/Sales

פורסם

ראה את השורה הראשונה (והלינק) בהודעה #21, אחרי שכבר התייחסת למבצע הזה של אוטו דיפו.

 

אתה יכול ללכת על ה-K425 כפי שהציע נציג טיירקלאב. באתרם תוכל למצוא גם את הטויו CF2.

פורסם

בסופו של דבר בעזרתכם החלטתי לרכוש 4 צמיגי הנקוק K425 מאוטודיל ב1100 ש"ח

בזמן ההחלפה בקשתי מצמיגאי שיבחן את הצמיגי המוחלפים ,והוא הראה לי שלאחר הוצאת האוויר

רואים היטב אם לוחצים על הדופן שהצמיג בלוי, ולכן נראה לי שזו החלטה טובה להחליף את כל

4 הצמיגים, אני ממש מודה לכם על הסבלנות והעזרה..

פורסם

אתה מתכוון מטיירקלאב אני מניח.

הזמנת דרך האתר/טלפון כך שתקבל את הכרטיס "דרים קארד"?

 

תן הזמנות לצמיגים "להתיישב" ולשחוק מעליהם את שכבת ההגנה.

סע בדרכים טובות :-)

פורסם

מתנצל על ההתעלקות,

1. ביונדאי שלי ארבעה צמיגי הנקוק K425 שלושה מהם מהשבוע 49 של שנת 2012 והרביעי מהשבוע ה 28 אותה שנה.

2. הרכב הוא יד 2 מפרטי והצמיגים בני 3 שנים.

 

איך ניתן לדעת מתי להחליף?

מה זה כרטיס דרים כארד ומה הוא מקנה ?

תודה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 


×
×
  • תוכן חדש...