Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי טסט היום ,ואמרו לי להחליף צמיג קדמי שמאלי, האם אפשר להחליף רק אחד

או שצריך להחליף את 2 הקדמיים.

אני גר ברמת גן ואשמח להמלצה על צמיג טוב במחיר סביר באזור המרכז.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אם הגלגל הקידמי ימני כבר שחוק למדי/ישן/עבר הרבה ק"מ אזי מומלץ להחליף זוג.

 

אילו צמיגים קיימים כרגע (דגמים מדוייקים) בכל 4 הפינות?

 

בכל אופן, אתה יכול לגשת לצמיגי שואף בתחנת דלק פז ליד בנייני התאומים ולבדוק מה יש לו או שהוא יכול להזמין.

אל תתפשר על צמיגים סיניים.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

הי תום מדובר ב-4 צמיגים תוצרת "הנקוק אופטימו", על כולם כתוב 165/60R14 75T .

הגלגל הימני קדמי ,לא שחוק ונראה טוב.

בכל מקרה תודה לך ולאושרי..

פורסם

אני מניח שמדובר ב-K715.

לא בטוח שתמצא צמיג זהה חליפי.

הכי קרוב מבית הנקוק יהיה ה-K425.

 

אתה יכול לבדוק גם בצ'ק אפ שיושבים בבורסה.

הם שייכים לאוטולוקס שמייבאים רשמית את צמיגי הנקוק (גם טיירקלאב תחת חסותם).

פורסם

הי טום

כן מדובר ב-K715..

אלו הם 2 המקומות היחידים במרכז שאפשר למצוא צמיג דומה?

ועד כמה זה בעייתי, אם אקח צמיג של חברה אחרת?

פורסם

לפי מה שאני זוכר חובה צמיגים זהים על אותו סרן.

בלי קשר, זה לא מומלץ שיהיו צמיגים שונים על אותו סרן.

שלושת המקומות שצויינו מכסים פחות או יותר את כל הדגמים

והיבואנים שיש, ככה שלא יעזור לדעתי אם תסתובב בעוד

פנצ'ריות, אלא אם למישהו במקרה זרוק צמיג כזה במחסן,

וגם אז השאלה ממתי הוא ובאיזה תנאים הוא אוחסן.

פורסם

אלו מקומות שהתבססו על הנסיון שלנו (שלי ואושרי).

בוודאי שיש עוד צמיגיות במרכז, אבל לא יודע אם שווה להתרוצץ בין כולן.

אתה יכול להוסיף לרשימה שלך את אנטון חנניה ברח' יפת ביפו ואת צמיגי רמת אביב בדרך נמיר.

אתה יכול להעזר באתרים שהזכרתי בהודעה זו, כדי למצוא תחליפים במחיר שמתאים לך (בסה"כ נראה שאין יותר מדי אפשרויות).

 

ההנחיה לגבי צמיגים על אותו סרן היא שהם יהיו בעלי מבנה זהה וסוליה מאותו סוג (סימטרי, א-סימטרי, כיווני).

אם אני זוכר נכון, צריכה להיות התאמה גם לקוד העומס והמהירות בין הצמיגים על אותו סרן, כאשר ניתן להתקין זוג עם קודים גבוהים יותר בסרן האחורי.

אבל אין הנחיה לזהות הדגם, אם כי הדבר אכן מומלץ כפי שאושרי ציין.

פורסם (נערך)

אני רק רוצה לתקן/לחדד את שנאמר קודם -

החוק מכתיב:

322. (ד) (1) לא יורכבו ברכב מנועי צמיגים שונים במידה, בכושר העמסה ובמבנה בין - רדיאלי ובין דיאגונלי על סרן אחד;

(2) ברכב מנועי למעט טרקטור ומכונה ניידת יכול שיורכבו צמיגים בעלי מבנה שונה על סרנים שונים אלא אם כן קבע יצרן הרכב אחרת...

 

בחוברת "הצמיג והטיפול בו" (שמופץ ע"י משרד התחבורה) נכתב -

ניתן להרכיב ברכב זוג צמיגים בקוד מהירות גבוה מאלו המורכבים כבר ברכב וכפי שקבע היצרן כל עוד יעוד הצמיגים זהה.

צמיגים אלו יש להרכיב על הסרן האחורי ולידע את הנהג בעל פה ובאמצעות רישום בחשבונית לצרכן .

על הצמיגים המורכבים על הסרן הקדמי להיות באותו מבנה וסוג כגון: סימטרי, א-סימטרי, חץ בכיוון הנסיעה וכו'.

ניתן להרכיב צמיגים בעלי קוד עומס הגבוה מזה שאישר יצרן כלי הרכב ובתנאי שיורכבו בכל הגלגלים בכלי הרכב וירשם השינוי לגביהם במכון הרישוי.

 

אין בכך לגרוע מההמלצה להחליף צמיגים בזוגות (אם לא ברביעיות).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

טוב השתכנעתי, אני אחליף את 2 הקדמיים (הם בני 5 שנים, וזה עניין של זמן עד שאצטרך להחליף גם את השני, וכיוון שצמיגים הם החלק הכי בטיחותי ברכב כדאי לא להסתכן).

השאלה שלי אם אני מחליף את 2 הקדמיים ,האם אני צריך להמשיך לחפש רק הנקוק K715?

פורסם

לא, אין צורך להתקבע על ה-K715.

למרות שזה ויכוח עתיק יומין ואין בכוונתי לפתוח בו מחדש, דעתי היא שעבור הנהג הממוצע, על הצמיגים החדשים להיות מורכבים בסרן האחורי.

 

מה מצב האחוריים? אולי תחליף כבר רביעיה :wink:

פורסם

מצב האחוריים טוב יותר..

למה אתה מציע להחליף את כל ה-4?

זו הוצאה קצת גדולה לי כרגע ..

השאלה היא, אם אני מחליף 4,ולא רק 2,

זה זול יותר פר צמיג?


×
×
  • תוכן חדש...