Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אחרי שני פעמים שעשיתי ביד (:roll:), ובחום הזה, אני מחפש מקום מומלץ שיעשה לי פוליש (רק פוליש, השאר עליי) לרכב.

אשמח להמלצות, עדיף מנסיון אישי או מנסיון של חבר / מכר שעשה ולא בסגנון של "שמעתי ש.."

 

תודה רבה !

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם
שלום,

אחרי שני פעמים שעשיתי ביד (:roll:), ובחום הזה, אני מחפש מקום מומלץ שיעשה לי פוליש (רק פוליש, השאר עליי) לרכב.

אשמח להמלצות, עדיף מנסיון אישי או מנסיון של חבר / מכר שעשה ולא בסגנון של "שמעתי ש.."

 

תודה רבה !

 

CosmetiCar

https://www.facebook.com/cosmeticar.haifa?fref=ts

 

אין נסיון אבל יש תמונות וחוות דעת.

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

פורסם

אלון, נראה מבטיח.

וזה גם המקום הכי קרוב אליי.

רק יש בעיה אחת שאני יכול לדעת אם אהיה פנוי לבוא עם הרכב רק כמה שעות לפני.

כמה זמן לפני אני צריך להתקשר ולקבוע תור ? (שטיפה + פוליש )

 

תודה רבה גם לשני הממליצים למעלה :)

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

אני עשיתי טיפול גדול אצל אלון, ויש לי רק מילים טובות. חוץ מזה שהוא בנאדם אדיר, הוא גם פדאנט ומשקיען ברמות.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אלון, נראה מבטיח.

וזה גם המקום הכי קרוב אליי.

רק יש בעיה אחת שאני יכול לדעת אם אהיה פנוי לבוא עם הרכב רק כמה שעות לפני.

כמה זמן לפני אני צריך להתקשר ולקבוע תור ? (שטיפה + פוליש )

 

תודה רבה גם לשני הממליצים למעלה :)

אני מניח שכדאי שתנסה לכל הפחות לכוון אותי ליום ספציפי, כך אדע לפנות זמן לטיפול, שלא נתנגש עם טיפולים אחרים. בכל מקרה נמצא פתרון לזה. קח בחשבון - שטיפה + פוליש (פלסטלינה?) מטבע הדברים הם התהליכים הארוכים ביותר בדיטיילינג, משתנה מסוג הפוליש וסוג הצבע. תצטרך לפנות לזה מינימום חמש שעות, שאיפה ליותר.

אני עשיתי טיפול גדול אצל אלון, ויש לי רק מילים טובות. חוץ מזה שהוא בנאדם אדיר, הוא גם פדאנט ומשקיען ברמות.

תודה, תותח על :)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

בוא נגיד הכיוון הוא יום ראשון בבוקר.

פלסטלינה כבר עשיתי לפני כמה ימים, אם צריך עוד מעבר זריז אז כמובן.

אני מנצרת אז כל מה שאני צריך לפנות זה רבע שעה הלוך רבע שעה חזור.

סתם סתם :-)

כדי לסגור סופית, אתה מקבל טלפונים בשבת בערב למספר שמופיע בדף הפייסבוק ? מעדיף הודעה/ טלפון ?

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

עבודה מצוינת ומקצועית! תודה רבה!

 

למי ששאל, בהיסטוריה של שטיפות הרכב יש שטיפה אחת עם מטאטא של בית ע"י אמא, ושטיפה אחת במכון שטיפה "מקצועי".

בניגוד למה שחושבים, הצבע קשה לתיקון אבל מאוד קל לשרוט ולייצר סווירילים בו.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

  • אחראי פורום
פורסם

עבודה מצויינת, אלון.

Big Bug, הרכב יד ראשונה? כי זה נראה נזק של יותר משטיפה אחת במכון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...