Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

mirrorlink עבור מערכת Pioneer AVH-X2750BT ומכשיר LG G2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

 

אני הולך לקנות השבוע את המערכת של פיוניר AVH-X2750BT , ויש לי מכשיר LG G2

 

ממה שראיתי המערכת תומכת בשליטה על האנדרואיד דרך mirrorlink \ app radio

 

אבל לא הצלחתי למצוא מידע מפורט או רלוונטי על תאימות הכבל עצמו בשילוב עם המערכת זו ו- LG G2

 

מה שהכי חשוב לי זה שאוכל לאפשר שליטה על WAZE במערכת

 

ידוע לכם האם הכבל מגיע עם המערכת ?

אם לא , אז האם אפשר להשתמש בכבל דאטה רגיל או שהכבל mirrorlink הוא כבל "מיוחד" עם חיווט אחר ?

 

ראיתי שיש כמה סוגים של mirrorlink חלקם עם כבל בלבד וחלקם עם "מכשיר" אבל למיטב הבנתי המערכת הזאת לא דורשת יותר מכבל..

 

אשמח אם מישהו שהתנסה בזה ישתף אותי במידע \ לינק לקניית כבל מתאים במחיר נורמלי מאיביי עלי אקספרס וכו'

 

תודה ושבוע טוב

פורסם (נערך)
כבל מיקרו USB רגיל שבא עם המכשיר יעבוד ללא בעיה

כמובן אם הG2 תומך בMIRRORLINK

 

לפי דעתי תומך , מקסימום שרק יציג את המסך (miracast) ובזה הוא תומך בוודאות , אם ככה אז וואלה מגניב יש לי מספיק כבלים כאלו , כמעט כל החנויות שמוכרות את המערכת הזו רושמות "ניתן לקנות כבל מיוחד המאפשר שליטה על מכשירי אנדרואיד" , אז הכבל לא כזה מיוחד וזו סתם עבודה בעיניים ומוכרים אותו באיזה 200 שקל ?

 

בנוסף כשחיפשתי באיביי כבלי APP RADIO\MIRROR LINK של פיוניר המוכרים רשמו שם לאיזה דגמים זה מתאים , ולא היה שם את הדגם הזה , לכן זה תסבך אותי שהכבל צריך להיות מתאים למערכת ספציפית מצד אחד , ומצד שני מה כבר יכול להיות מיוחד בכבל טיפש בלי שום מקודד באמצע , המקסימום שיכול להיות שונה זה החיווט בפנים , כמו לדוגמא כבל OTG

עריכה אחרונה על ידי MT22
פורסם

LG G3 לא נתמך עי המערכת הזו,עדיין לא קיים עידכון ל LG .

זה גם אמר עי עוזי מערכות יבואן פיונייר שמהם רכשתי .

סמסונג כן נתמך ויש לי את אותה מערכת.

פורסם (נערך)
LG G3 לא נתמך עי המערכת הזו,עדיין לא קיים עידכון ל LG .

זה גם אמר עי עוזי מערכות יבואן פיונייר שמהם רכשתי .

סמסונג כן נתמך ויש לי את אותה מערכת.

G3 כלל לא תומך בMIRRORLINK ולדעתי שום עידכון לא ישנה זאת

בדיוק כמו GALAXY S4

S3 תומך S5 תומך אך הם החליטו שS4 לא יתמוך

https://cert.mirrorlink.com/Productlisting/

פה אפשר לראות את המכשירים התומכים

עריכה אחרונה על ידי vic1234
פורסם
G2 תומך במירורלינק.

 

תודה !!! הורדת לי אבן מהלב , בדקתי גם באתר הזה שנתנו קודם :

https://cert.mirrorlink.com/Productlisting/

וכשאתה גם אומר זה עוד יותר מרגיע :-D

 

היום אקבל את המערכת בע"ה ואעדכן פה מה עובד איך עובד

 

אחלה ערב לכולם

פורסם

קיבלתי את המערכת , בשימוש עם כבל דאטה פשוט ביותר זה עובד , מה שעובד זה :

APP RADIO עובד אבל עם מס' מינימלי של אפליקציות , לא הצלחתי להתקין נוספות לדוגמא WAZE

מישהו יודע איך מוסיפים את WAZE ל APP RADIO ?

 

לגבי ה MIRROR LINK , לא הצלחתי להפעיל , הגדרתי במערכת את המצב MIRRORLINK דרך USB אבל המכשיר לא מזהה משהו מיוחד כשאני מחבר אותו והמערכת לא מציגה כלום בחלון APP , צריך להתקין תוכנה על הטלפון כדי להשתמש במירור לינק ?

 

 

 

תודה

פורסם

אין כרגע תמיכה של WAZE ב APP RADIO אמור לצאת עידכון

 

בסאמסונג הMIRRORLINK עובד דרך אפליקציית DRIVELINK שהיא רק לסמסונג

יכול להיות שיש משהו גם לLG

פורסם

כן אחרי שעה של חיפושים באינטרנט הבנתי את זה , זה מצחיק שבאתר פיוניר הם מפרסמים כאילו ה WAZE כבר עובד ב APP RADIO ויש מלא סרטונים ביוטיוב שמראים שזה עובד , אבל כנראה המערכות App Radio שהן לגמריי App Radio יותר משוכללות

 

לצערי (אני מקווה שזה לא מדויק) שמתי לב שבאתר ההוא רשום שהדגם של G2 שתומך ב MirrorLink הוא F320L שזה לא הדגם שיש לי (לי יש את LG G2 D802 מה שמוכרים בארץ ) אז מקווה שזה סתם לא עדכני

 

ניסיתי איזו אפליקציה כללית של MirrorLink והיא לא זיהתה את החיבור , אני מאמין שאם APP Radio מציג ושולט על הטלפון אז זה רק עניין תוכנתי ואוכל להפעיל את ה MirrorLink על ה G2 רק צריך למצוא את הפתרון לזה

 

Shapin - יצא לך לראות \ להפעיל במכשיר הזה MirrorLink או שרשמת את זה על סמך האתר ?

 

תודה

פורסם

צר לי לאכזב אותך אבל APPRADIO עובד עם כל מכשיר ללא קשר ל MIRRORLINK

מה שלא ניסיתי לא הצלחתי להפעיל אצלי על 5750 MIRRORLINK על GALAXY S4

לאומת זאת ב2750 של אחותי הגאלקסי S3 שלה מתחבר ללא בעיה דרך האפליקציה של סמסונג DRIVELINK

פורסם

Shapin - ראיתי את הסרטון הזה לפניכן וחשבתי שזו האפשרות האחרונה במידה ולא אצליח בחיבור כבל וזהו ,

אבל מדובר שם על App Radio 3 שזה מכשיר אחר שיש לו כניסת HDMI , במכשיר שלי אין HDMI למיטב ידיעתי

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

יש בעיה עם KG המריצים אנדוראיד מרשמלו (6) והמערכת בקורולה - לא עובד. לפי יבואן טויוטה, יש לשנמך את הטלפון לגרסה 5.

×
×
  • תוכן חדש...