Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי סקודה פאביה ספייס 2015,

עשיתי ריפודים מעור, והיה צריך להוריד את המושבים ולנתק את הכבל של כרית האוויר מתחת למושב.

כאשר החזרתי את המושבים וחיברתי את הכבלים, נדלקה לי נורה בלוח השעונים שמזהירה על משהו בכרית אויר.

יקחו לי כסף כדי לכבות את המנורה במוסך המורשה?(בכל זאת רכב בן פחות מחודש) כי אני יודע שבמוסכים לוקחים על זה כסף.

ועוד משהו, יש לי מכשיר שמתחבר למחשב שהזמנתי פעם מהאיביי בהמלצה של חבר שעובד עם זה במוסך, וכיביתי איתו כמה מנורות בסובארו אימפרזה ניו אייג 2007,שהייתה לי ולא הייתה כל בעיה.

האם גם בסקודה זה אפשרי ולא יכול לגרום לנזק כלשהו או לבטל משהו באחריות?

 

תודה מראש,:-D

פורסם

אני לא יודע איזה מכשיר יש לך, אבל תצטרך VAG COM כדי להגיע לעומק למחשב כריות האוויר.

 

מאיפה אתה בארץ? אשמח להשאיל לך אותו כדי לאפס.

Stay Dirty

פורסם
אני לא יודע איזה מכשיר יש לך, אבל תצטרך VAG COM כדי להגיע לעומק למחשב כריות האוויר.

 

מאיפה אתה בארץ? אשמח להשאיל לך אותו כדי לאפס.

תודה רבה על ההצעה, אני מאזור אשדוד ,

הינה המכשיר שלי:

http://www.ebay.com/itm/U581-OBD-OBD2-CAN-BUS-Auto-Scanner-LIVE-DATA-Code-Reader-Diagnostic-Cable-Tool-/291182409460?hash=item43cbd2f6f4&item=291182409460&vxp=mtr

 

הוא מתאים לזה?

והאם אתה חושב שבמוסך המורשה של סקודה(טלנוע אשדוד) יקחו כסף כדי לכבות את זה לרכב בן פחות מחודש,

כי יש לי הזדמנות לקפוץ מחר בבוקר לשם כי אני ליד.

×
×
  • תוכן חדש...