Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בדיוק אחרי סיום בניית דאון פייפ לולוסטר טורבו שלי , אצל אור פאב שנתן אחלה שירות , סבלני , ובאמת ממליץ בחום , הרכב מגיב טוב יותר נוסע טוב יותר , אבל ויש אבל גדול , אין לי שינוי בסאונד ! רק גרגור קטן כזה וזה ממש אכזב וביאס אותי .

 

בפולו עשיתי דאון פייפ וקיבלתי רכב עם סאונד אחר לגמרי .

 

 

שמעתי שיש דבר כזה רזינטור שאפשר להסיר , עכשיו אין לי זמן וכוח ליסוע אליו שוב , זה רחוק , כל מקום שעוסק באגזוזים יכול להוריד רזינטור או שעדיף ללכת לבחור שבנה לי תדאון פייפ ? סליחה על הבורות .

 

אם זה מקום שונה מהדאון פייפ וזה לא קשור אשמח לאיזור במרכב שיודע להסיר את העניין , תודה מראש .

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הלכת לבנות דאון פייפ בשביל הצליל או בשביל הכוח? עדכנת תוכנה אחרי ההתקנה לניצול מירבי של שינוי הדאון פייפ?

בכל אופן הרזונטור הוא עוד דוד עמעם שנמצא בדרך של הצנרת, אצלי בבראבו הוא יחסית קטן וכשהסרתי אותו קיבלתי צליל עמוק ולא מוגזם אבל יפה ועסיסי, תחשוב שהשיכוך צלילים מתחלק בין הרזונטור לדוד האחורי שלך ככה שהסרה שלו לא תהיה שווה לדוד אחורי, בהתאם לגודל שלו לעומת הדוד, תסתכל מתחת לאוטו, תשווה ביניהם, בגדול ההסרה שלו זה בסהכ לחתוך ולרתך צינור חדש בקוטר המתאים, לא מסובך מדי וכל אגזוזן יוכל לעשות את העבודה, אני עשיתי אצל לירן כי אני פאנאט ואוהב את הכי טוב והכי מקצועי, העניין בין 200-500 שח

עברתי לסקייטבורד

פורסם

כרגע אני בלי ציפ הורדתי תאפסולוט עשה לי בעיות רציניות עד כדי בעיות במנוע מזל שיש אחריות יצרן , עכשיו אחרי הדאון פייפ אני הולך לדני , בכל אופן אין עוד מקום באיזור שיעשה את זה ? כי זה גוזל ממני את כל היום ללכת לאור זה חתיכת חור

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

לגבי הממליץ בחום... נדלג על זה.

 

בקשר לבניה, אם אתה שואל אותי, לעשות צנרת מלאה מנרוסטה, זה מיותר לחלוטין,

עדיף לעשות צנרת מצינור אגזוזים רגיל, ששוקל פחות מצינור נרוסטה, ועושה את אותה העבודה, ועולה פחות.

כרגע שמתה שם כמה אלפי שקלים על גוש נרוסטה כבד לאורך כל האוטו.

במידה ומדובר בצנרת מלאה ולא רק דאונפייפ.

 

ואני בהחלט ממליץ על אלירן מארגונטיקס בחום רב, כי לבן אדם תותח צריך לפרגן, לא מכיר אותו אישית, כי אין לי צורך בריתוכי נרוסטה, כי זה עניין של 3-4 דקות לרתך צינור נרוסטה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

ליאדן כמו שרשמתי אני בחרתי לעשות אצל ארגונטיקס אבל כל אגזוזן עם כלי ריתוך יכול, יש לך בנתניה באזהת הישן אחד בשם שבתאי, בחור מבוגר ומשעשע, תבדוק באינטרנט לגבי אגזוזנים בחדרה, בטוח יש

עברתי לסקייטבורד

פורסם

מוזר שצ'יפ גרם לבעית במנוע שלך. לאילו בעיות הוא גרם?

ואולי תנסה למצוא צ'יפ שנבנה ע"י סדנא שמתמחה ביונדאי (אם יש דבר כזה). או לחלופין לעשות מיפוי אצל מישהו בארץ.

פורסם (נערך)

אתה חייב אם כך להתקשר לאור (ותר פשוט מלנסוע אליו),ולשאול מה מומלץ לעשות על

מנת לקבל את התוצאה שאתה רוצה.

כל מומחה למפלטים וכו' יוכל לעשות את העבודה,לא כולם,אבל רובם הלא חאפרים!

תתקשר לאור פאב ושאל מה עושים הלאה,הוא אמור לתת תשובות יותר מקצועיות ונכונות.

אגב גם דני ידע לספק תשובה על סמך מה שתספר לו,יש לו גם ידע לא קטן.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
הוספת שורה
פורסם
מוזר שצ'יפ גרם לבעית במנוע שלך. לאילו בעיות הוא גרם?

ואולי תנסה למצוא צ'יפ שנבנה ע"י סדנא שמתמחה ביונדאי (אם יש דבר כזה). או לחלופין לעשות מיפוי אצל מישהו בארץ.

 

צלצולים מנוע , החלפנו דל 98 ל95 עדיין אותם צלצולים , היה לי המון ריבים עם אלי, עד שהורדתי את הצ'יפ לפני חודשיים קיבלתי החזר מלא אחרי שנה של שימוש כמעט , ולקחו את הרכב לבדיקת קניה יצא קומפרסיה לא תקינה , הוחלף מנוע במסגרת אחריות והרכב עבר רק 25 אלף קילומטרים וטיפול כל 8 אלף קילומטר , היו לי בעיות הצתה , הצ'יפ הזה שבר לי את המנוע ואני מאוכזב בטירוף ולא רוצה לדעת מה היה קורה בלי אחריות יצרן.

 

עכשיו אחר הדאון פייפ אלך לדני לעשות כמו שצריך .

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

כנראה שהתוכנה של אפסולוט לא כל כך טובה. הפנייה לגורם מקצועי שיעשה משהו ייעודיי לרכבך יפתור את הבעיה לטעמי, או לחלופין שימוש בצ׳יפ של חברה שמתמחה ברכבך. אפסולוט עושים מיפויים להמון רכבים.

בנוגע לדאון פייפ - תוריד דוד ותשמע רעש. הדאון פייפ עצמו לא ישנה את הרעש בצורה ניכרת. או לחלופין תבנה צנרת שתשיג את הרעש שאתה רוצה שהרכב יפיק.

פורסם
צלצולים מנוע , החלפנו דל 98 ל95 עדיין אותם צלצולים

 

ברור שהורדת האוקטן לא תעזור לצילצולים בשום דרך.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

מזל שהיה לך אחריות והחליפו לך מנוע ,האם החליפו לך גם את הEcu בזמנו אמרת שפתחו לך אותו ועיקמו אותו בשביל לשים את הצ׳יפ ?

פורסם

התוכנה של אפסולוט על הפנים , התאכזבתי מהשירות , אחרי ששפכתי שם עשרות אלפי שקלים על הגיטאי גם , שאמרתי לו שהצלצולים לא מפסיקים הוא אמר לי בשיחה אתה במילא מוכר מה אכפת לך , וזה לא תשובה , וזה לא גישה ולא דרך לברוח מהבעיה , עכשיו הרכב נוסע מעולה , מרגיש כמו חדש עם הדאון פייפ נלך לדני שישים לי ציפ ונהנה מהרכב , לגבי הורדת רזינטור , התקשרתי לכמה עסקים שעוסקים עם דודים ואגזוזים בחדרה ואף אחד לא יודע מה אני רוצה ממנו

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold


×
×
  • תוכן חדש...