Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי AUDI A3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבן דוד שלי יש AUDI A3 מנוע 1800-TURBO הדגם עם 150 כ"ס, ידנית, שנת 2000.

כשהוא קנה אותה המחיר שלה היה 125 אלף.

היום מכוניות אודי עולות יותר..

האם מחירוני רכב מתחשבים במחיר הרכב בזמן הקנייה כשהם עושים שקלול מחיר?

כי בדקתי מחירון שלה וקיבלתי 94 אלף, שזה נראה לי די הרבה לרכב בן 4-5 עם 90 אלף בקילומטרז'.

מישהו יודע?..

פורסם

נתחיל מהסוף, אל תנסה תמיד למצוא היגיון במחירון של לוי יצחק, הוא פשוט לא קיים שם ברוב המקרים.

 

במקרה הספציפי שלך דווקא יש היגיון מסויים, מכיוון שA3 1.8T עולה היום מעל 200K, זה העלה את מחירי המשומשות היחסית חדשות כלפי מעלה. A3 1.8T ידנית משנת 97 לדוגמא עולה 63K (בערך).

 

אבל כפי שציינתי בהתחלה, יש מחירון וזהו, שכל אחד יעשה את החישוב האם רכב X במחיר Y שווה לו. בנוסף יש את כוחות השוק ויש רכבים שתמיד ימכרו מעל או מתחת למחירון.

 

גיא.

×
×
  • תוכן חדש...