Jump to content

שי קורנברוט

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שי קורנברוט

  1. תודה על האינפורמציה... היה נראה לי קצת מוזר שרכב מאבד 20K ב-4 שנים.. טוב לדעת. תודה
  2. לבן דוד שלי יש AUDI A3 מנוע 1800-TURBO הדגם עם 150 כ"ס, ידנית, שנת 2000. כשהוא קנה אותה המחיר שלה היה 125 אלף. היום מכוניות אודי עולות יותר.. האם מחירוני רכב מתחשבים במחיר הרכב בזמן הקנייה כשהם עושים שקלול מחיר? כי בדקתי מחירון שלה וקיבלתי 94 אלף, שזה נראה לי די הרבה לרכב בן 4-5 עם 90 אלף בקילומטרז'. מישהו יודע?..
  3. אני מצטער אם זה היה כבר כתוב אי פעם בפורום הזה (לא שאני מצאתי, האמת) אבל גם אם כן לא ממש הבנתי את השורה התחתונה... אני מחפש לקנות גולף ג'נריישן 00-01 אוטומטית... שמעתי על לא מעט מקרים של בעיות עם התיבה האוטומטית ואני מחפש רכב שיהיה אמין כמה שיותר... בעיקר מסיבות כלכליות. (ז"א יש לי כסף לכזה רכב אבל לא לטפל בו הרבה אחר כך - אז שלא ימות לי הגיר או משהו). בכל מקרה אני אשמח אם מישהו יאשר לי או יפסול לי את הבעיה (שמעתי על בעיה של DELAY בהעברת הילוכים או משהו כזה)... מישהו יודע על זה ואם כן כמה זה נפוץ? (עזבו צ'מפיון מוטורס כי זה רכב שנת 00-01 ככה שהם כבר כנראה לא קשורים...) מה אתם אומרים? הצעות? (האפשרות השנייה שלי היא אולי 323F?..) תודה רבה מראש. -שי.
×
×
  • תוכן חדש...