Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני שוקל להזמין את דגם הv6 בשנה הקרובה, או ב2016 אחרי שירדו המחירים קצת.

אני מנסה לחשב את ההוצאות שהרכב יגרור, ואני לא מצליח לקבל הצעת מחיר מחברות ביטוח.. זה כאילו לא מבטחים את האוטו. (וזה לא יכול להיות כי ראיתי כבר 4 כאלה בארץ)

 

יש פה מישהו שיכול לעזור עם הערכה כללית של כמה ביטוח מקיף לנהג בן 24 אמור לעלות על רכב כזה? לא עשיתי תאונות אף פעם.

 

 

תודה.

פורסם

אני יכול להגיד לך שלנהג מעל גיל 30, עם ותק של סביבות ה-10 שנים, הביטוח בשנה הראשונה מקיף+חובה עלה בסביבות ה-18-20 אלף.

 

אבל הכי טוב שתתאמץ ותנסה להתקשר לעוד חברות ביטוח

פורסם

טוב.. מבאס. הכל הסתדר עד עכשיו וזה די הורס.

חשבתי שהביטוח יהיה משהו בסגנון של רכבים אחרים שנמכרים פה באותו מחיר בערך.

 

איזה רכבים אחרים מומלצים באותו סגנון? אני פחות אוהב את העיצוב של ההאצ'בקים למיניהם (GTI, LEON וכד')

פורסם

אני חושב שהוא מתכוון לזה שכתוב שהיא תגיע לישראל, אז אולי זה יהיה ייבוא סדיר..

לא יודע, אמרו את אותו הדבר על המוסטנג (שיהיה יבוא סדיר) אבל אני לא רואה שזה קורה.

 

דרך אגב אני לגמרי בן אדם של מוסטנג (ולא קמארו) אז אין סיכוי שאני אביא את הרכב הזה

פורסם

בד"כ רכבים נגנבים לצורך חלפים. כאשר ישנם אקזמפלרים בודדים בארץ, גנב/משחטה יעדיפו רכב שכיח יותר.

...CASKA for life

פורסם

תסתכל בסטטיסטיקה של הגניבות בשנים האחרונות אין אפילו מוסטנג אחת בשנתונים האלו.

לא גונבים כאלה רכבים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אבל עדיין..צד ג' בלבד על רכב ספורט הנעה אחורית ששווה 220000? מסוכן לדעתי..

 

אני גם חושב שרכב שאני מתכנן להתנייד איתו זה לא כל כך פרקטי שכל חלק צריך להזמין מחו"ל..

אין הצעות אחרות מעבר?

פורסם

אם כבר מוסטנג אז עם מנוע האקו-בוסט, צריכת דלק עדיפה על הv6 (ותאמין לי הרכב הזה צמא מאוד) וביצועים טובים יותר, את ההפרש במחיר הרכישה אתה מחזיר תוך 3 חודשים בדלק.

לפי מה שבדקתי בעבר הרכב הזה כבר יובא לארץ ככה שאתה לא צריך להעביר אותו תקינה, לגבי אחריות תרים טלפון ליבואן, שאל אם הם מתכננים לייבא את הרכב באופן סדיר והאם נותנים אחריות על דגם שהגיע ביבוא אישי.

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

×
×
  • תוכן חדש...