Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקנות מוסטנג בלי מנוע V זה כמו בר מצווה בלי זריקת טופי.

לא קונים רכב שרירים אמריקאי והולכים על המנוע הכי קטן :|

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כשכלכך קל להתקשר לחברת ביטוח ואפילו לעשות סקר ביטוח באתרים שנותנים את השירות באינטרנט לא הייתי מסתמך ב 100% על התגובות פה, במיוחד שכל נהג והפרמטרים שלו.

תרים טלפון לאיזה 2 חברות ביטוח ותראה מה ההצעות, אולי תופתע לטובה...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

ההבדל בצריכת הדלק בין הEB לV6 לא משמעותי כל כך.. וגם ההבדל בכוח.(בטווח סלד יש הבדל באופי של הרכבים, הEB חזקה יותר בסל"ד נמוך ונחלשת בסל"ד גבוה)

אם אתה שואל אותי אני מעדיף סאונד של V6 על גבי 4 צילינדרים.

 

בקשר לביטוח - התקשרתי לחברות ביטוח, והם פשוט אמרו לי שהם לא מבטחים את הרכב הזה. באינטרנט אין לך אפשרות לבחור את הדגם בשום מקום.. לדעתי אם לא יתחילו ביבוא סדיר של הרכב המצב לא ישתנה. מוזר שהם לא עושים את זה כשהשנה הכריזו על הפצה גלובאלית.

פורסם
הטורבו הוא ממוקם מעל v6 מבחינת כוח וביצועים וגם המחיר גבוה יותר

 

זה לא משנה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

דיברתי היום בבוקר עם סוכן של פורד, הרכב אמור להגיע לסוכנויות בייבוא סדיר בתחילת 2016.

לדעתי זה פותר את הבעיה מבחינת ביטוח, לא כך? אם החברה מייבאת באופן סדיר לארץ אמורים להיות גם חלפים.

פורסם

מעולה, נקווה שזה ישפיע גם על הביטוח.

דרך אגב, כמה אתם ממליצים עליו בתור רכב עבודה? אני מתאר לעצמי שביבוא סדיר תהיה רק את גרסת הEcoBoost והV8.

V8 יקר מידי, וצריכת הדלק תהיה כמו להחזיק משאית.. ביטוח גם כנראה בהתאם, אז זה משאיר את הEB.

 

אני נוסע הרבה מטעם העבודה, נסיעות רגילות למשרד ובחזרה זה 80 קילומטר ביום, הרוב אומנם על כביש 6 אז אין פקקים. וזה עוד בלי פגישות שיכולות להיות בכל מקום בארץ..(בעיקר זה באיזור המרכז ת"א-הרצליה)

כרגע אני מקבל רכב ליסינג עם דלקן, אבל אם אני מחזיר אותו אני מקבל החזרים על דלק ותחזוקה(בגבול הטעם הטוב כמובן.. לא יותר מ3-3 וחצי, כמו שווי הרכב שאני מקבל עכשיו )

×
×
  • תוכן חדש...