Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בתהליך רכישת מגבר אלפיין ALPINE PDX-V9 ,

5 ערוצים 1600W , 900RMS.

הוא עבור קומפו קידמי ואחורי , וסאב .

הקומפו הוא של JBL והוא 90RMS ו 270WAT , [אלה 2 סטים קידמי ואחורי]

 

רציתי לדעת איזה קיט התקנה אני צריך למגבר כזה , והאם צריך להוסיף קבל דיגיטלי? ואם כן ,איזה?

 

יש לציין כי המגבר "ישב" במרחק של 20 ס"מ מהמצבר [יחידת מצבר שנייה אשר נמצאת בתוך הרכב בדופן ימין בבגז].

 

עוד שאלה , האם אתפ מכירים מתקין מערכת שהוא גם חשמלי רכב מומחה שיודע אם המגבר יעשה עומס מתח על היחידת חשמל השנייה ?

פורסם

בחוברת ההוראות יש המלצה לעבוד עם כבל 4 גייג' ופיוז 80A תואם (פיוז מגן על הכבל).

בהתחשב במרחק הקצר, טכנית ניתן לעבוד עם כבל דק יותר (או לחילופין, כבל 4 גייג' יוכל להעביר זרם גבוה בהרבה מערך הפיוז הנ"ל), אבל אישית לא הייתי חוסך על כבלים קצרים כל כך. ובכל אופן, לא בטוח שקניית קיט היא הכרחית, אלא ניתן להסתפק בקנית כבלים באורכים המתאימים בנפרד.

 

לגבי ענין הקבל, לא הייתי רץ להתקין כזה.

ובכל מקרה ציין באיזה רכב מדובר, מה ערכו של האלטרנטור ומה הסידור הזה שאתה מתייחס ל"יחידת חשמל שניה".

מתקין מנוסה ומקצועי ידע להגיד אם יש צורך ב"אמצעי תיגבור".

פורסם (נערך)
בחוברת ההוראות יש המלצה לעבוד עם כבל 4 גייג' ופיוז 80A תואם (פיוז מגן על הכבל).

בהתחשב במרחק הקצר, טכנית ניתן לעבוד עם כבל דק יותר (או לחילופין, כבל 4 גייג' יוכל להעביר זרם גבוה בהרבה מערך הפיוז הנ"ל), אבל אישית לא הייתי חוסך על כבלים קצרים כל כך. ובכל אופן, לא בטוח שקניית קיט היא הכרחית, אלא ניתן להסתפק בקנית כבלים באורכים המתאימים בנפרד.

 

לגבי ענין הקבל, לא הייתי רץ להתקין כזה.

ובכל מקרה ציין באיזה רכב מדובר, מה ערכו של האלטרנטור ומה הסידור הזה שאתה מתייחס ל"יחידת חשמל שניה".

מתקין מנוסה ומקצועי ידע להגיד אם יש צורך ב"אמצעי תיגבור".

 

בערך:

 

[TABLE=class: modelTable, width: 753]

[TR]

[TD=class: title, colspan: 2]חשמל ומיכל דלק[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]מצבר[/TD]

[TD]12V/100Ah[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]אלטרנטור[/TD]

[TD]14V/180Ah[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

יחידה שנייה אני לא בטוח אבל זה מצבר של שנפ 60 אמפר , זה כדי להרים רמפת צד .

רכב משא , מרצדס ויטו מודל 2015 [עוד לא עלה על הכביש].

המגבר יהיה מחובר ליחידה השניה עם המצבר של שנפ.

 

שדרגתי מהויטו 2012 שלי שבה היה את המגבר רוקפורד , סתם מגבר מעפן.

 

 

אתה יוכל להמליץ לי מאיפה לקנות כבלים בנפרד?

עריכה אחרונה על ידי LordJ
×
×
  • תוכן חדש...