Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בדקתי את שני הרכבים , סיאט לאון סטיישן ST ואת האוקטביה הרגילה.

שתי המכוניות עם מפרט מכני זהה בגירסת 1.2 ליטר .

 

העלות בליסינג של האוקטביה כ-200 ש"ח יותר ועבור שווי מס כ-50 ש"ח יותר.

 

מכיוון שהלאון מאובזרת הרבה יותר (חלון גג פנורמי, מגנזיום ועוד..) ועולה פחות, שוקל לבחור דווקא בלאון.

 

יודע שהאוקטביה גדולה יותר במרחב לרגליים ליושבים מאחור,

אבל עבור 3 ילדים (בוסטר של תינוק ובוסטר רגיל) לא חושב שזה משמעותי..

 

אשמח לדעתכם האם האוקטביה שווה את ההפרש (הזעום אומנם) במחיר.

 

הרכב ישמש בעיקר עבור נסיעות מחוץ לעיר ( נסועה שנתית של כ-55 אלף קילומטר בשנה).

 

תודה מראש,

פורסם

גם לדעתי הליאון עדיפה במקרה הזה, במיוחד כשבמקום מרווח הרגליים שאתה לא זקוק לו אתה מגל תא מטען ענקי.

פורסם
גם לדעתי הליאון עדיפה במקרה הזה, במיוחד כשבמקום מרווח הרגליים שאתה לא זקוק לו אתה מגל תא מטען ענקי.

 

המרווח לרגליים באוקטביה לא בא על חשבון תא המטען, שדווקא גדול יותר מהסיאט.

פורסם

ועדיין מדובר ברכב שהוא בין סדאן להאצ'בק ותא המטען שלו לעולם לא יהיה נוח ושימושי כמו של סטיישן שאתה פשוט פותח את הדלת ומכניס לשם כל מה שמתחשק לך כמו תלת אופן של ילדים, אפניים, רהיטים, מוצרי חשמל ארוזים וכו'.

פורסם

תבצע נסיעת מבחן בלאון - לפני שאתה לוקח אותה. שים לב שוילון הגג אינו מלא אלא מחורר, וחלק מהחום כן נכנס לרכב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ועדיין מדובר ברכב שהוא בין סדאן להאצ'בק ותא המטען שלו לעולם לא יהיה נוח ושימושי כמו של סטיישן

צודק לגמרי וטעות שלי, אני חשבתי שההשוואה לאוקטביה סטיישן.

מה שכן, למרות המראה האוקטביה האצ׳בק לכל דבר ועניין.

×
×
  • תוכן חדש...