Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בקרוב יש לי יומולדת ואני מתכנן להחליף את הרדיו טייפ (הרדיו דיסק הקודם התקלקל).

יש לכם המלצתו לרדיו דיסקים של פיוניר, קנווד, או סוני עם כמובן MP3

התקציב הוא בין 1200 ל 1800 ש''ח.

 

תודה לכל העונים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

היתכוונתי למכשירים מחברות אחרות....יש JVC ועוד רבים וטובים עם מיגוון אופציות כיוון וכו'....

 

 

שווה ליראות הכול...

 

ועוד באותו נושא

 

היום הייתי בTOP SOUND בחיפה והם מוכרים את ה7600 ב1300שקל...ובכלל יש להם מחירים דיי טובים על מיגוון רדיו דיסקים...

פורסם
היתכוונתי למכשירים מחברות אחרות....יש JVC ועוד רבים וטובים עם מיגוון אופציות כיוון וכו'....

 

 

שווה ליראות הכול...

 

ועוד באותו נושא

 

היום הייתי בTOP SOUND בחיפה והם מוכרים את ה7600 ב1300שקל...ובכלל יש להם מחירים דיי טובים על מיגוון רדיו דיסקים...

לפי מה שאני הבנתי מההודעה שלך זה ללכת על פיונר.

1300 שקל זה בהחלט מחיר מצויין !

( יש לך מושג כמה עולה ה 760 ? )

פורסם
לפי מה שאני הבנתי מההודעה שלך זה ללכת על פיונר.

1300 שקל זה בהחלט מחיר מצויין !

( יש לך מושג כמה עולה ה 760 ? )

אמרתי אחי 1300שקל....

 

** עריכה

 

אתה מיתכוון לפריימיר?

פורסם
אני הייתי לוקח את האלפיין 9827

 

שלומי

נכון גם האלפיין אופציה יפה מאוד

 

אבל זה כבר תלוי מה הבן אדם דורש מרדיו דיסק שהוא רוצה!

פורסם

דרישות לפי סדר העדיפויות:

איכות שמיעה ללא פשרות (עד כמה שאפשר לבקש בתקציב הזה)

שיהיה מודרני חדשני (עיצוב)

אמין

קל לתפעול

 

אני אישית מעדיף מכשירים מהחברות הבאות:

סוני, פיוניר, קנווד, אלפין, ובלאנקפאוט.

לפי מה שראיתי פיוניר הכי משתלמים אבל אני לא מבין גדול לכן אני שואל אותכם...

דרך אגב אני גר באשדוד ככה שאם אתם ממליצים על חנות רחוקה כדאי שהיא גם תעשה מישלוחים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
דרישות לפי סדר העדיפויות:

איכות שמיעה ללא פשרות (עד כמה שאפשר לבקש בתקציב הזה)

שיהיה מודרני חדשני (עיצוב)

אמין

קל לתפעול

 

אני אישית מעדיף מכשירים מהחברות הבאות:

סוני, פיוניר, קנווד, אלפין, ובלאנקפאוט.

לפי מה שראיתי פיוניר הכי משתלמים אבל אני לא מבין גדול לכן אני שואל אותכם...

דרך אגב אני גר באשדוד ככה שאם אתם ממליצים על חנות רחוקה כדאי שהיא גם תעשה מישלוחים.

אחי לפי הדרישות שלך זה פיוניר!

פורסם
אחי לפי הדרישות שלך זה פיוניר!

עכשיו רק נשאר לברר איזה דגם

ואם אפשר לרשום לי 3 דגמים הכי משתלמים

כי התקציב הוא בין 1400 ל 2000 ולכן אני מעדיף לדעת כמה אופציות בשביל שאם הראשונה

לא תיכנס לתקציב הסופי אז אולי השניה או השלישית.

 

נ.ב.

תודה רבה על העזרה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

תברר לגבי סדרה 8 זה אמור לעלות 2200+- ( אולי אני טועה קצת במחיר )

 

*נקודה למחשב

לדעתי תקנה את ה 760 ב 1300 שקל ואת ה 700 שקל הנותרים תשקיע ברכיב אחר ברכב

(איטום זאת דוגמא מצווינת )

×
×
  • תוכן חדש...