Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה אומר שיש לו חלקים של אלפין ?

שאומרים שרדיו דיסקים של אלפין נותנים צליל יותר "נקי" או "מדוייק "

זה נטו בגלל האפשרויות כיוון שבמכשיר

 

אני מאמין שרוב הרדיו הדיסקים ( באותו סדר גודל של אותו התקציב )

יתנו ציליל תואם לפחות להאוזן האנשוית במצב של FLAT

פורסם

מבחינת פיצ'רים אין ביניהם הבדלים משמעותיים (אם בכלל)

מבחינת סאונד, גם כן קשה לי להאמין, למרות שלא שמעתי אותם זה מול זה.

 

אני לפי הדרישות שלך (טעמי האישי) הייתי הולך על האלפיין.

שלפי דעתי, מוזיקלית טוב בהרבה מה 760 . נשמע חי יותר, פחות מתכתי, ומדויק הרבה יותר.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
מבחינת פיצ'רים אין ביניהם הבדלים משמעותיים (אם בכלל)

מבחינת סאונד, גם כן קשה לי להאמין, למרות שלא שמעתי אותם זה מול זה.

 

אני לפי הדרישות שלך (טעמי האישי) הייתי הולך על האלפיין.

שלפי דעתי, מוזיקלית טוב בהרבה מה 760 . נשמע חי יותר, פחות מתכתי, ומדויק הרבה יותר.

 

שלומי

איזה דגם של אלפיין?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
מה זה אומר שיש לו חלקים של אלפין ?

שאומרים שרדיו דיסקים של אלפין נותנים צליל יותר "נקי" או "מדוייק "

זה נטו בגלל האפשרויות כיוון שבמכשיר

 

אני מאמין שרוב הרדיו הדיסקים ( באותו סדר גודל של אותו התקציב )

יתנו ציליל תואם לפחות להאוזן האנשוית במצב של FLAT

שים לה למה שאתה רושם... אל תטעה סתם, זה לא "רק" בגלל אפשרויות הכיוון, זה בגלל שלאלפין יש מנוע מוזיקלי מהטובים בעולם אם לא הטוב שבהם... BASS ENGINE וגם את ה MEDIA XPANDER

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם

תסלחו לי על הבורות, מהזה מנוע מוזיקלי ?

זה נמדד לפי כוחות סוס.....או ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

דבר ראשון שיהיה במזל טוב!! (היומולדת כמובן,מה שהחבר'ה בפורום כניראה

שכחו....:roll: )

 

גם אני יחגוג בימים הקרובים את יום הולדתי ובמיקרה,

גם אני פינקתי את עצמי ברדיו דיסק חדש לרכב.

קניתי את הפיוניר 7600mp ואת האמת,אני מאד אבל מאד מרוצה מימנו!

הוא מוציא סאונד נדיר, מאד קל לתפעול והכי חשוב-אמין.

(מדבר מניסיון עם לפחות 5 מכשירים שלהם!)

 

בקיצור אני ממליץ בחום על הדגם הנ"ל,אם אתה רוצה עוד פרטים אני ישמח לענות לך בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...