Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אנחנו היום עם קטנועים ואשתי בהריון

דרישות:

מחיר 65-75

אוטומט

הרכב יעשה עד 15K בשנה

נוח ופרקטי להכניס עגלת תינוק

חשבתי על הנוט או גאז אבל אשתי אומרת שמכוער אז בוא נגיד שגם יראה בסדר

 

תודה לכולם

פורסם

בעמדה שאתה מתאר העיצוב לא צריך להיות שיקול משמעותי, לדעתי בכלל לא. חשוב שהרכב יהיה מרווח מספיק לצרכים, אמין ובעל ציון NCAP מספק. בנסועה הצפויה שלכם צריכת הדלק שיקול משני מאד.

לתינוק אחד (ואפילו שנים) סופרמיני עם תא מטען יהיה מספק, עם עדיפות לכזה עם תא מטען נפרד ("סדאן" או "3 קופסאות") או מיקרו-ואן. יש מבחר דגמים מתוצרת קוריאה ויפאן, כגון הדגמים שציינת, טויוטה ספייס ורסו (יכול להיות שתחרוג מהתקציב), קיה ריו-סדאן, יונדאי i25 ודומותיהן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מציע שתחזור אלינו עם רשימת רכבים "יפים" בעיניי אשתך.

יופי הוא עניין סובייקטיבי.

בנתיים היא פסלה שני רכבים שמאוד מתאימים לעתיד הקרוב שלכם ( ואולי גם לעתיד יותר רחוק ).

לפי דעתי האישית שני הרכבים האלה הכי מתאימים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היי

אני מבחינתי חושב שהם הרכבים האידאלים אבל לך תתוכח עם אישה :)

בכל מקרה מבחינתה הפאביה, SX4 וכדומה הם מתאימים ויפים אני אישית לא מכיר את הסוזוקי, הפאביה אני אוהב אבל נראה לי שיש יותר טובות ממנה

פורסם

מכיר טוב את סוזוקי - רכב מעולה. הבגאז' לא עמוק כמו של משפחתיות אחרות. צריך לראות שלא קונים עגלת תינוק מפלצתית שלא מתקפלת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי ה-SX4 קרא כאן. המלצתי היא להתרכז בדגמי הסדאן 2010 ומעלה - גם מרווחים (במיוחד תא המטען) וגם סוחבים היטב. עד 2009 הרכב נוטה לעצלות, אם כי לא לחוסר כוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תיכנס ללוח יד 2 ותראה מה המחירים.

אלה אותם המנועים, פשוט סדן קצת יותר כבד.

הבגאז' של סדן ענק.

אני חושש שעל היופי של סדן אשתך תפעיל זכות ווטו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

ערן - גם לאשתי חוש אסתטי מפותח מאד. אבל יש לה גם יכולת גבוהה לקבוע סדרי עדיפות ומבחינתה תנוחת הישיבה הגבוהה ב-SX4 (ובליאנות שקדמו לה) ועוד כמה מאפיינים של הרכב גורמים לה להעדיף אותו, ולהשאיר לי את הסויפט - שהיא, לטעמי, הדגם היחיד של סוזוקי שראוי לתואר "יפה" (וקרוב לודאי שיהיו שיחלקו עלי). מבחינת משפחתך גבהו של הרכב יהיה מועיל מבחינת נוחות גישה למושב בטיחות בספסל האחורי, נקודת תורפה בדגמים נמוכים יותר.

 

מבחינת הכוח והמשקל - אין ל-SX4 בגרסת ה-120 כ"ס כל קושי להגיע ל-140 קמ"ש במישור בלי להרגיש בכך, או לטפס בהרים (אני גר בחיפה וטיפוס בכרמל הוא לחם חוקי, ומפעם לפעם מדובר בכל המשפחה, כלומר 5 מבוגרים בפחית).

 

עריכה - בסוזוקי אין אפשרות לביטול כרית אויר ימנית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מציע לבדוק גם את יונדאי I30, קיה סיד וגם את טויוטה אוריס אם תמצא רכב אוטומטי ולא רובוטי בתקציב שלך.

כולן משפחתיות קומפקטיות מרווחות ועם 5 כוכבים במבחן ריסוק ואבזור בטיחותי שכולל 6 כריות אויר, בקרת יציבות ואפשרות לניתוק כרית אויר קדמית.

פורסם

אני לא אוהב את יונדאי, תמיד מרגיש לי זול משום מה

נראה לי שאני אנסה לשכנע את האישה על ההונדה ג'אז

נקווה שלא יזרקו אותי מהבית :)

פורסם

למען שלום בית תתפשרו על סוזוקי sx4 האצ'בק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

סדאן. לא האצ'בק. עם כל הכבוד לעיצוב הסדאן הרבה יותר שימושית, ובסופו של דבר זה מה שצריך לקבוע את הבחירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי

היום הלכתי לראות הונדה גאז 2009 והתיבה הרובוטית הזאת הרגישה לי לא משהו.

1. זה משהו שמתרגלים אליו?

2. הצעות אחרות? ירדתי מה SX4 בגלל הבגאז' ולא רוצים סדאן

תודה

פורסם

כתבת שאתה לא רוצה יונדאי אבל מה לגבי קיה סיד? אפשרות אחרת היא מאזדה 3, אבל אז אתה צריך לרדת בשנתון.

×
×
  • תוכן חדש...