Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בתקופה האחרונה זה הפך להיות ממש מטרד.

 

מספר פעמים ביום - עד 3-4 פעמים ביום כמעט כל יום - מתקשרים אלי לשני הטלפונים הניידים שיש לי נציגי טלמרקטינג למינהם ומציעים לרכוש/להצטרף/לעבור/להזמין כל מיני מוצרים או שרותים בהם אני כמובן לא מעוניין.

 

פעם הייתי עונה בנימוס "לא מעוניין", היום אני פשוט מנתק אבל זה עדיין מפריע.

 

 

יש איזה דרך לסנן אותם?

 

תודה.

 

 

פורסם

אני משתמש ב- truecaller.

אפליקציה שמזהה, על בסיס דיווחים של משתמשים, אם זה ספאם או מספרים חיוניים.

בנתיים, היא מזהה די סביר. לא הייתי צריך לענות על שיחות מיותרות.

עוד משהו שהיא נותנת, זה אפשרות לחסום מספרים כאלו, כך שבעתיד הם לא יגיעו אליך.

פורסם

אצלי בטלפון אפשר לחסום גם בלי אפליקציה, אבל בשביל זה הייתי צריך לענות.

אחרי שהורדתי את האפליקציה שקרח שחור הזכיר אני גם לא צריך לענות.

אני חייב לציין שאלו שהיו מתקשרים בקביעות כבר לא מתקשרים אחרי שחסמתי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני לא הייתי ממהר להמליץ על

truecaller ותוכנות דומות מכיוון שהן מורידות את כל רשימת אנשי הקשר שלך לשרתים שלהן ויש כאן חשד לפגיעה בפרטיות של אנשי הקשר שלך.



בעצם, אולי ככה מספרי הטלפון מגיעים למוקדים הללו... :?

לחילופין אחרי שאתה מנתק את השיחה עם נציג שכזה, יש אפשרות בטלפון עצמו להגדיר מספר כספאם, זאת אומרת לחסום מספר מסוים.

כך שבעצם תאלץ לענות למי שמתקשר אליך רק פעם אחת ואז לחסום את מי שאתה לא מעוניין שישוב להטריד אותך.

ד"א זה תקף גם לגבי הודעות SMS.

 

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

אפליקציה זו חוסמת שיחות ממספרים שאנשים דווחו כספאם. לפעמים ייתכן וכן תרצה לקבל שיחה ממספר שנמצא במערכת כספאם.

אצלי האפליקציה מותקנת, אבל רק לצורך זיהוי מספרים של אנשים שלא נמצאים באנשי קשר. את אפשרות החסימה ביטלתי.

פורסם
אני לא הייתי ממהר להמליץ על

truecaller ותוכנות דומות מכיוון שהן מורידות את כל רשימת אנשי הקשר שלך לשרתים שלהן ויש כאן חשד לפגיעה בפרטיות של אנשי הקשר שלך.



בעצם, אולי ככה מספרי הטלפון מגיעים למוקדים הללו... :?

לחילופין אחרי שאתה מנתק את השיחה עם נציג שכזה, יש אפשרות בטלפון עצמו להגדיר מספר כספאם, זאת אומרת לחסום מספר מסוים.

כך שבעצם תאלץ לענות למי שמתקשר אליך רק פעם אחת ואז לחסום את מי שאתה לא מעוניין שישוב להטריד אותך.

ד"א זה תקף גם לגבי הודעות SMS.

 

אל תדאג, אני בטוח שהמספר שלי ושלך ושל הרבה מאוד אנשים נמצא שם גם בלי שהורדנו את האפליקציה, תודות לחברינו

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אפליקציה נוספת היא wenospam. לא צריך לענות, רק להוסיף את המספר, אלא אם מישהו הוסיף אותו קודם. כל פעם שמתקבלת שיחה אתה רק מקבל הודעה שבוצעה חסימה.

פורסם

מה שאני ממליץ זה לא לאפשר מספרים פרטיים ומספרים שמתחילים ב072 ו073 רוב הספאם בא ממקורות כאלה. בסמסונגים אפשרות סימון כזאת היא מובנית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

התקנתי Truecaller, נראה איך יעבוד.

 

תודה רבה!

 

מה שאני ממליץ זה לא לאפשר מספרים פרטיים ומספרים שמתחילים ב072 ו073 רוב הספאם בא ממקורות כאלה. בסמסונגים אפשרות סימון כזאת היא מובנית.

 

זה כמובן לא מעשי כיוון שלי יש בבית קו שמתחיל ב 072, ולעוד הרבה אנשים מהם אני כן מעוניין לקבל שיחות.

כמו כן הרבה גופים במשק מתקשרים מטלפון חסוי מסיבות כאלה ואחרות ואת השיחות האלו אני גם מעוניין לקבל.

 

 

דוודא נדיר מאוד שספאמרים מתקשרים מטלפון חסוי.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לאחר שבועיים שימוש ב truecaller - אפס שיחות ספאם ממספרים גלויים.

 

היו שתי שיחות ספאם ממספרים חסויים. עם זה אין מה לעשות מכיוון שאני לא יכול לחסום שיחות ממספרים חסויים.

 

נראה שעובד טוב.

 

 

פורסם

אצלי בשבועיים האחרונים פחתו בצורה ניכרת שיחות הספאם וגם סמס בגלל התערבות של המחוקק ותפיסת מאגרי מידע.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...