Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות מזעזעת - דלק מוטורס ניר צבי (במוו)


omer_1636
שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זו דוגמא לשירות לוקה בחסר לרכב פרימיום, כשהלקוח צריך ליזום את הריקול!

_____________

 

במאמר מוסגר...

 

אני רק רוצה להסב תשומת לב איך מילים יוצרות תחושה של מצויינות, שבמקרה זה לא קיימת (זה לא בא לבקר את כותב הדברים, רק לראות איך בחירה של מילים יוצרת רושם):

 

א. אני לא ממש כועס על יבואן שפיספס ריקול שעה שמדובר ב- 5 רכבים בלבד שיובאו על ידי היבואן מהדגם הנ"ל לישראל.

 

ב. "מוות וחיים - ביד לשון" (ספר משלי). אכן כפי שהיטבת לציין. ברור שכל מילה שנכתבת היא איננה אובייקטיבית ב-100%, בחיים בכלל ובפורום רכב בפרט. הלשון והשפה בה משתמשים בני האדם היא בהכרח מוטה לכיוון זה או אחר, אף אם בדרך בלתי מודעת.

---

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

א. אני לא ממש כועס על יבואן שפיספס ריקול שעה שמדובר ב- 5 רכבים בלבד שיובאו על ידי היבואן מהדגם הנ"ל לישראל.

 

ב. "מוות וחיים - ביד לשון" (ספר משלי). אכן כפי שהיטבת לציין. ברור שכל מילה שנכתבת היא איננה אובייקטיבית ב-100%, בחיים בכלל ובפורום רכב בפרט. הלשון והשפה בה משתמשים בני האדם היא בהכרח מוטה לכיוון זה או אחר, אף אם בדרך בלתי מודעת.

 

לא האשמתי אותך בהטעיה מכוונת או משהו דומה. כתבת מה שכתבת בתום לב, ואני בטוח שאתה מרוצה מהיחס, גם אני לא הייתי כועס במקומך, אבל אובייקטיבית השירות... פה שירות חייב להיות יותר טוב.

זה לא משנה אם זה חמישה רכבים או חמש מאות, ליבואן חייבת להיות מערכת ונהלים שיבטיחו שריקולים לא עוברים בלי שיודעים.

אתה קנית רכב פרימיום, אתה צריך לקבל שירות בהתאם.

אם אתה זה שצריך להעיר למוסך שיש ריקול, זו לא דוגמא לשירות מצטיין. אפילו לא שירות טוב.

 

בסופו של דבר אתה הערת את תשומת לב היבואן לטעות שלו, וזה שתיקנו אותה זה לא יותר ממה שהיה מחוייב המציאות. זה לא שירות טוב, זה המינימום הנדרש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הריקול של 50,000 זה בעייתי יותר.

 

מה הסיפור לתת לפקידת הקבלה חמישה שמות עם טלפונים ולתאם להם זימון לריקול?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

כי סילבר כתב שהם בכלל לא ידעו שיש ריקול, הוא יידע אותם.

 

ולפי דבריו, זה גם לא היה "ריקול" אלא "קמפיין", שזה משהו שבדרך כלל מבצעים באחד הטיפולים ולא תמיד מספרים ללקוח. זה קרה אצלי, רק שאני נכנסתי למשהו אחר ויצא שראיתי את הקמפיין בלייב- אחרת לא היו מספרים לי על זה.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה קנית רכב פרימיום, אתה צריך לקבל שירות בהתאם.

אם אתה זה שצריך להעיר למוסך שיש ריקול, זו לא דוגמא לשירות מצטיין. אפילו לא שירות טוב.

 

בנושא הריקולים לדעתי לא צריך להיות שום הבדל בין שירות לרכבי פרימיום לרגילים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצרכן הישראלי כל כך מותש משירות גרוע עד שכאשר הוא מקבל את מה שהוא דורש הוא מרגיש שהמשיח הגיע.

 

לא בא לבקר אף אחד אלא את כולנו כחברה צרכנית.

 

ב ד י ו ק .

סיכום מושלם של שורה אחר על למה תרבות הצריכה בארץ בקנטים.

 

אגב הדרך הקלה ביותר לראות זאת: לכמה מהאנשים כאן יצא להיות במגע עם קבלן דירות/שיפוצים? לכמה יש חברים שהיו במגע כזה?

אוקיי עכשיו תעשו רשימה של סיפורים טובים, וסיפורים רעים. האם גם אצלכם היחס הוא בערך 9 ל-1 לטובת הרעים?

כמה קבלנים מתוך כל החאפרים/גזלנים/רמאים וכו', עדיין עם עבודה?

 

בזיון.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*****עדכון*****

 

 

רציתי לעדכן שהבוקר קיבלתי את הצ'ק מהמוסך בדואר רשום,

תצוגה לכל החברים בפורום שייעצו ועזרו בנושא הנ״ל.

 

image.jpg

עריכה אחרונה על ידי omer_1636

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא במצבו - כן אפשרי לחזור למוסך. היות ומכירים אותו כבר ובעל המוסך מכיר אותו, אני מאמין שהוא סוג של יקבל יחס מתחנף כזה.

אם כי לא הייתי ממליץ. מי שנותן שירות חרא שיישאר עם עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי מינה אותך למנהל השרשור ולקבוע מי יענה ומי לא?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הציפיות שלך תשמור לעצמך ואל תבסס עליהן הערות לחברי הפורום.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו לא נעשה אסקלציה חבר'ה.

 

דנידין - כנראה שלא היית צריך לכתוב "מצפה" אלא "אני מעוניין בתשובה מפות"ש". לאחרים מותר לענות, ואתה מוזמן להתעלם מתשובתם אם אתה רוצה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...