Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות מזעזעת - דלק מוטורס ניר צבי (במוו)


omer_1636
שימו לב! השרשור הזה בן 3304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דני דין, יש מוסכניקים שאומרים על רכבים מסויימים, כגון רכבי יוקרה מתקדמים בעלי טכנולוגיה גבוהה שהם מעדיפים לא לגעת ברכבים האלו...

 

זה אומר משהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם כאלה לא מוכנים לגעת ברנו.

יותר מזה, בקנגו טיפלתי במוסך שמתמחה ברנו ( אחד המומלצים כאן בפורום ) , והוא סירב לגעת בג'מפי שהחליפה את הקנגו- החלפתי מוסך.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה אתה שוב מקצין ונותן דוגמא לא רלוונטית בעליל.

תציג עמדה הגיונית שמבוססת על עובדות ידע וניסיון ואז נמשיך לדבר.

 

אני לא מתווכח, כבר אמרתי שאני טועה ואתה צודק. אני מסביר לכולם למה טעיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם כאלה לא מוכנים לגעת ברנו.

יותר מזה, בקנגו טיפלתי במוסך שמתמחה ברנו ( אחד המומלצים כאן בפורום ) , והוא סירב לגעת בג'מפי שהחליפה את הקנגו- החלפתי מוסך.

אמת! מכונאי חכם ימנע מתיקון רכבים שהוא לא מכיר ויש בהם פוטנציאל הסתבכות גבוה! זה נכון להרבה מותגים שהם לאו דווקא פרימיום כמו צרפתיות למיניהם שאני אוכל אותם לא. בוקר בתור אפרטיף והשכן שלי ליד ממוסך מרצדס לא יעז לגעת ואם תביא לי BMW חדישה ברור שלא ארצה לגעת בלי ידע מקדים וציוד.

אבל אם תזרוק אותי מחר למוסך מורשה של BMW עם נגישות לספרות יצרן וציוד ..אני לא אהסס לרגע וכמוני כל איש אבחון שהוא...גם של סובארו או פיאט..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלא עלתה כאן בעניין "רמת" המכונאים העממיים מול הפרימיומים:

- האם היצרן מכתיב תנאי סף כלשהם לסינון מכונאים? מבחני כניסה? מבחני אישיות?

אני מניח שלא. הדרישות בוודאי נוגעות לנהלי עבודה. וכמובן הכשרות מתאימות לטיפול בטכנולוגיות וציוד חדש.

בסופו של דבר, מה שקובע זה הניהול בפועל. רמת ההנהלה, ההבנה שלה ויכולת הביצוע שלה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמת! מכונאי חכם ימנע מתיקון רכבים שהוא לא מכיר ויש בהם פוטנציאל הסתבכות גבוה! זה נכון להרבה מותגים שהם לאו דווקא פרימיום כמו צרפתיות למיניהם שאני אוכל אותם לא. בוקר בתור אפרטיף והשכן שלי ליד ממוסך מרצדס לא יעז לגעת ואם תביא לי BMW חדישה ברור שלא ארצה לגעת בלי ידע מקדים וציוד.

אבל אם תזרוק אותי מחר למוסך מורשה של BMW עם נגישות לספרות יצרן וציוד ..אני לא אהסס לרגע וכמוני כל איש אבחון שהוא...גם של סובארו או פיאט..

 

תראה,אתה כנראה בעל מקצוע לא סטנדרטי ולא שגרתי, אבל באמת, קח אחד שכל החיים שלו עבד בניסן ותיקן אלמרות, מה לו וללימוד של תיקון של

איזה מרצדס s class amg?! מה יעזור לו נגישות לספרות וציוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יעזור לו נגישות לספרות וציוד

כאן תרשה לי לחלוק עליך,

ספרות טובה וציוד מתאים יכולים בקלות להפוך אחד "עם חוש טכני טוב" למכונאי לא רע בכלל. בכל תחום.

דווקא ממכונאים "שלומדים מנסיון" וספרים קטן עליהם, הייתי מפחד יותר.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את כל 12 העמודים עד כה. מקומם בהחלט.

לי דווקא היה נסיון טוב עם מוסך ניר צבי. לפני חודשיים הכנסתי את הרכב (BMW 1M) אליהם לראשונה, יצוין כי הרכב עודנו באחריות. הכנסתי את הרכב באופן וולנטרי להחלפת שמן ומסנן, בין הטיפולים (הנסועה שלי נמוכה ואני "אוהב" להחליף שמן ככה סתם, להנאתי. מוזר, אני יודע).

בכל מקרה, לא הכרתי את המוסך הזה לפני כן וטיפלתי בפ"ת. עזבתי את פ"ת עקב אירוע מצער מאוד, עליו אספר בהזדמנות בשרשור נפרד.

גם אני עשיתי שיעורי בית לפני הכניסה למוסך בגלל סוג של ריקול שהופיע בפורומים של הרכב שלי בחו"ל. לא מדובר בריקול רשמי אלא בהנחיות יצרן במערכת שנקראת פומה (PUMA), ביחס להחלפת בטנת כנף שעלולה "לשפשף" את צמיג הרכב בנסיעה לאחור.

אמרתי לעצמי ששווה להחליף בכל מקרה כי יש ריקול מוכח בטרם תסתיים האחריות.

 

ניגשתי למוסך. פגשתי בערן. בחור נחמד מאוד. דיברתי איתו על העניין, אמר שלא מוכר לו. ביקשתי שיבדוק לעומק. למקום הוזעק ניסן המנהל הטכני. ניגשתי איתו למשרדון קטן בתוך אזור השירות, הוא פתח את המחשב, העברתי לו את מספר הפומה וחיש קל - נמצאה האבידה.

 

הוא ביצע הזמנה מול העיניים שלי לגרמניה לצורך שליחת הבטנה המקורית, שלא קיימת כמובן במלאי בארץ לרכב שלי.

הבטיח לזמן אותי להחלפה כשהחלק יגיע ארצה. הוא אפילו טרח להחמיא על כך שבאתי מוכן וממוסמך כראוי, בטח ביחס לרכב שהיבואן מכר רק 5 רכבים ממנו בכל תקופת הייבוא.

 

סה"כ, אם כן - שירות טוב. אני עדיין ממתין לטלפון שמזמין אותי להחלפת הבטנה. אעדכן כשיתרחש.

---

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

silver תשים לב שיש לך הרבה משותף עם פותח השירשור,

שניכם הגעתם למוסך היבואן שלא היה לו מושג לגבי ריקול לרכב שלכם.

אם למוסך יבואן אין מושג אז למי אמור להיות?!

ואם היה מגיע משהו אחר, שלא שולט בפורומים נוכריים כמוך, ו PUMA מבחינתו זה חתול גדול,

אבל קרה מקרה ובטנת הכנף משפשפת לו את הצמיג בנסיעה לאחור,

כמה הוא היה משלם על התענוג?

 

מה שאתה אומר בעצם הוא, רק מי שחכם יותר מהמוסך יהנה מהריקולים, השאר ישלמו. שירות נהדר. :?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניגשתי למוסך. פגשתי בערן. בחור נחמד מאוד. דיברתי איתו על העניין, אמר שלא מוכר לו. ביקשתי שיבדוק לעומק. למקום הוזעק ניסן המנהל הטכני. ניגשתי איתו למשרדון קטן בתוך אזור השירות, הוא פתח את המחשב, העברתי לו את מספר הפומה וחיש קל - נמצאה האבידה.

 

כמו שכתבו מעליי, זה תיקון סביר של תקלה שקרתה (זה שלא ידעו שהרכב שלך צריך תיקון).

 

שירות מעולה זה שדואגים לקרוא לך למוסך לתיקון התקלה, ודואגים לך בינתיים לרכב חלופי.

 

זו דוגמא לשירות לוקה בחסר לרכב פרימיום, כשהלקוח צריך ליזום את הריקול!

_____________

 

במאמר מוסגר...

 

אני רק רוצה להסב תשומת לב איך מילים יוצרות תחושה של מצויינות, שבמקרה זה לא קיימת (זה לא בא לבקר את כותב הדברים, רק לראות איך בחירה של מילים יוצרת רושם):

 

ניגשתי למוסך. פגשתי בערן. בחור נחמד מאוד. דיברתי איתו על העניין, אמר שלא מוכר לו. ביקשתי שיבדוק לעומק. למקום הוזעק ניסן המנהל הטכני. ניגשתי איתו למשרדון קטן בתוך אזור השירות, הוא פתח את המחשב, העברתי לו את מספר הפומה וחיש קל - נמצאה האבידה.

 

הרי איש השירות לא הוזעק(לא היה מקרה חירום...), הלקוח לא אמור בכלל להנחות את איש התחזוקה לחפש במערכת מחשוב פנימית, ואם משהו אבד, הרי זה השירות היזום של היבואן, לא משהו שהלקוח היה צריך לשיב...

 

הנה תיאור אותן עובדות בגישה שונה:

 

הגעתי למוסך, ואז התברר לי כי אנשי המקצוע במקום בכלל לא מכירים את הריקול הנדרש למכוניתי. איש השירות במקום אכן הואיל לבדוק עם המנהל הטכני ואז התחוור לשניהם, לאחר שאני בכלל הייתי אמור לספק להם את מס' הפומה(!), שאכן מגיע לי התיקון הנדרש.

 

לאחר מכן הוא עוד החמיא לי על זה שהגעתי ממוסמך, כאילו זה בכלל התפקיד שלי לעשות את העבודה שלו.

________

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק.

 

הצרכן הישראלי כל כך מותש משירות גרוע עד שכאשר הוא מקבל את מה שהוא דורש הוא מרגיש שהמשיח הגיע.

 

לא בא לבקר אף אחד אלא את כולנו כחברה צרכנית.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:shock:הכנסתי את הרכב באופן וולנטרי להחלפת שמן ומסנן, בין הטיפולים (הנסועה שלי נמוכה ואני "אוהב" להחליף שמן ככה סתם, להנאתי. מוזר, אני יודע).

 

כשאתה מוכר - שלח לי הודעה פרטית :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

לגבי מוסך דלק מוטורס מרכזי ניר צבי , ובמיוחד לגבי ערן יש לי רק מילים טובות להגיד.

אני מביא לשם באופן קבוע את ה BMW של המעסיק שלי. בגלל השירות המצויין שלהם, בגלל היחס המקצועי של ערן, בגלל ההסברים המקצועיים של המכונאים בכל שאלה שאני פונה אליהם.

לגבי מוסך BMW בפתח תקווה (רחוב גיסין) שומר נפשו ירחק מהם כמו מאש. עד לפני שנתיים הבאתי אליהם את ה BMW של המעסיק שלי, פשוט מוסך לא רציני, יחס מזלזל, וחלק מהמכונאים שם (לא כולם , יש גם כמה צדיקים בסדום) לא יודעים בכלל מה הם עושים. סיבה נוספת היא חברת השמירה ששומרת על המוסך שעליה אני לא סומך ומעדיף לא להרחיב פה למה, אבל מי שמכיר יודע על מה אני מדבר).

 

לכל בעלי ה BMW וגם בעלי פורד ומאזדה (אני מביא לשם גם רכבים מתוצרת פורד ומאזדה) ממליץ מאד להגיע למוסך המרכזי בניר צבי. בגלל המקצועיות, בגלל האיכות, בגלל התייחסות ללקוח, וכן גם בגלל מבנה המוסך , הניקיון והשירות ללקוח.

לגבי ערן , הוא עושה עבודתו נאמנה . בחור מדהים! כן ירבו נציגי שירות כאלה במוסכים נוספים.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מוסך BMW בפתח תקווה (רחוב גיסין) שומר נפשו ירחק מהם כמו מאש.

 

מישהו נהרג שם?

 

הביטוי "שומר נפשו" לא מתאים כאן...

 

לכל בעלי ה BMW וגם בעלי פורד ומאזדה (אני מביא לשם גם רכבים מתוצרת פורד ומאזדה) ממליץ מאד להגיע למוסך המרכזי בניר צבי. בגלל המקצועיות, בגלל האיכות, בגלל התייחסות ללקוח, וכן גם בגלל מבנה המוסך , הניקיון והשירות ללקוח.

לגבי ערן , הוא עושה עבודתו נאמנה . בחור מדהים! כן ירבו נציגי שירות כאלה במוסכים נוספים.

 

אני חושב שראינו כאן שלוש דוגמאות הפוכות.

האחת שלך זה לא מספיק לגבות את שורת הסופרלטיבים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...