Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות מזעזעת - דלק מוטורס ניר צבי (במוו)


omer_1636
שימו לב! השרשור הזה בן 3305 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא מסכים.

לא ראיתי מעולם נותן שירות שמשחרר כזה מכתב התנצלות.

עם כל הביקורת שלי על התנהלות המוסך, מנהל המוסך לא רק שלקח אחריות אלה גם הודה שהיה כשל שהוא רמאות לשמה.

תמיד שמשוחרר מכתב התנצלות/מכתב הבהרה מופיע תרוץ "חשבנו ש..." "לא מגיע לו אבל..." או כל נוסח אחר שמוריד אחריות.

המצב פה שונה. נלקחה אחריות מלאה. התנהלות האירועים סופרה ע"י המנהל בדיוק כפי שהתרחשה, בלי נסיונות להתייפיף למרות שהאמת לא נעימה כלל וכלל. על זה מגיע כל הכבוד.

 

אני מקווה שיחס המנהל השתרש גם כלפי מטה.

אם עובד סרח והמנהל לוקח אחריות בצורה כזו יש סיכוי שדברים השתנו.

 

לגבי פיצוי, דעתי האישית שאין לדרוש פיצוי ואני אף פעם לא מבקש פיצוי. אני מסכים אם לצפות לפיצוי, אבל לא לדרוש. זו דעה אישית שלי.

נותן השרות צריך להציע זאת על דעת עצמו אם יראה לנכון, והלקוח צריך לנהוג כראות עיניו אם ציפה לפיצוי ולא קיבל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהלקוח הזה עצבן את נותני השירות, והם החליטו "להעניש" על דעת עצמם, אחרת קשה להבין את הסוג הזה של "הגדלת ראש".

 

ברור שהוא עיצבן אותם, הם בנו על רווח קל של 4500 ש"ח והוא בא להם עם שיעורי בית מוכנים שזה מגיע לו בחינם.

חייבים להעניש לקוח מציק שכזה. :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עובדים כאלה אשר מגדילים ראש ופוגעים במערכת, ואלה לפעמים הרציניים והמשקיענים ביותר.

העובדים הללו, הם באמת לטובת העסק, ורואים לפעמים את עצמם כהעסק.

לפעמים ברגע האמת הם לוקחים על עצמם אחריות וקביעות לא חכמות - במקום להרים טלפון למנהלים ולהיתייעץ

הם חושבים כי סגרו את הפינה - אבל במוקדם או מאוחר הטיפול הכושל צץ, מאוחר יותר ובמצב ביש יותר.

 

כנראה הבחור/הלקוח היה יותר מידי מעודכן ומבחינתנו זה מצב טוב-מאוד, והעובדים נעלבו לכאורה וחיפשו היכן לא לצאת פריירים.

במקום לשלוח את הלקוח עם חיוך והערכה על הטיפול בבעיה, הם ישלחו אותו כאילו הם ניצחו - הוציאו ממנו משהו, פשוט גישה ומחשבה לא חכמה וחבל.

 

לפורום יש כוח , לכן אפשר כרגע לתת את הספק למוסך המרכזי של מאזדה / ב.מ.וו. ואולי הכוח בפרסום הנ"ל יעזור לנו ולמוסכים להתנהל בהגינות.

היום הם לומדים כי הכל שקוף וכאשר יש ריח לא טוב - הגורם לכך בסופו של דבר יצוף.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עובדים כאלה אשר מגדילים ראש ופוגעים במערכת, ואלה לפעמים הרציניים והמשקיענים ביותר.

העובדים הללו, הם באמת לטובת העסק, ורואים לפעמים את עצמם כהעסק.

לפעמים ברגע האמת הם לוקחים על עצמם אחריות וקביעות לא חכמות - במקום להרים טלפון למנהלים ולהיתייעץ

הם חושבים כי סגרו את הפינה - אבל במוקדם או מאוחר הטיפול הכושל צץ, מאוחר יותר ובמצב ביש יותר.

 

כנראה הבחור/הלקוח היה יותר מידי מעודכן ומבחינתנו זה מצב טוב-מאוד, והעובדים נעלבו לכאורה וחיפשו היכן לא לצאת פריירים.

במקום לשלוח את הלקוח עם חיוך והערכה על הטיפול בבעיה, הם ישלחו אותו כאילו הם ניצחו - הוציאו ממנו משהו, פשוט גישה ומחשבה לא חכמה וחבל.

 

לפורום יש כוח , לכן אפשר כרגע לתת את הספק למוסך המרכזי של מאזדה / ב.מ.וו. ואולי הכוח בפרסום הנ"ל יעזור לנו ולמוסכים להתנהל בהגינות.

היום הם לומדים כי הכל שקוף וכאשר יש ריח לא טוב - הגורם לכך בסופו של דבר יצוף.

 

אייל.

 

מדויק.

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בכתבה על המוסך מהשירשור פה??

 

לא, ושוב פעם לא. מספיק נזק נעשה למוסך מהשרשור אז שאף אחד לא התבלבל, לא אותו מוסך.

פעם הבאה תשקיע 5 דקות ותקרא את הכתבה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיחת הסברה? חברה שלא מפטרת עובדים כאלו למעשה מודה שהיא מסכימה עם ההתנהלות שלהם עד אשר לא תופסים אותם עם המכנסיים למטה. רוח המפקד זו רוח המפקד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, ושוב פעם לא. מספיק נזק נעשה למוסך מהשרשור אז שאף אחד לא התבלבל, לא אותו מוסך.

פעם הבאה תשקיע 5 דקות ותקרא את הכתבה.

 

זה כן מעיד על היבואן, כרשת של זכייני שירות (גם אני כבר נכוותי מעט מחוסר המקצועיות שלהם..).

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמדובר על מחירי החלפים מדובר ביבואן חמדן וגזלן.

כתבתי לא פעם על פערי מחירים של עד פי 5 בהשוואה למחיר החלקים בחו״ל.

 

לא שיערתי שבנוסף לעושק במחיר החלפים (שלפחות אותו הלקוח יכול לכמת לצורך חישוב עלויות אחזקה עתידיות) מתבצעת גם המצאה של חיובים ללקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרקש קח אויר.

מותג (ועוד מותג כמו במוו) שלא דואג שהשירות שלו יהיה ברמה (אפילו ברמה מינימלית) מגיע לו לספוג את מירב הביקורת.

 

וכמו שכתבתי קודם, המכתב הזה הוא כסת"ח אחד גדול והוא עובד פה על חלקיכם. המנהל גלגל אחריות לעובד, אמר הכל בסדר והמשיך הלאה. מחר תהיה בטוח שה4500 יגיעו אליו לחשבון בנק. לדעתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.themarker.com/law/1.2613823 אוי ואבוי.. השירות מהם והלאה.

 

"בעילת לשון הרע"?

מה הוא בדיוק עשה ללשון?

ענק!:lol:

 

לא, ושוב פעם לא. מספיק נזק נעשה למוסך מהשרשור אז שאף אחד לא התבלבל, לא אותו מוסך.

פעם הבאה תשקיע 5 דקות ותקרא את הכתבה.

 

אתה מסתלבט עליינו?

נזק למוסך?

אתה רציני? :shock2:

 

בא מוסך, מודה שגנבו מהלקוח כסף שכלל לא היו צריכים לגבות והנזק הוא למוסך?

:screwy:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את השרשור ובאמת נהנתי.

 

פותח המודעה התנסח בצורה מכובדת וענה עניינית לשאלות שנשאל. בין אם הן היו שאלות אמיתיות או שאלות רק כדי להרגיז.

 

רק עניין אחד פספסתי:

 

למה פותח ההודעה לא ביקש לדבר עם המנהל (הבעלים) ?

 

גם אני מטפל במוסך מורשה יבואן וכשהרגשתי פעם שלא בנוח, ביקשתי לדבר עם המנהל (הבעלים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3305 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...