Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות מזעזעת - דלק מוטורס ניר צבי (במוו)


omer_1636
שימו לב! השרשור הזה בן 3293 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא יודע למה אני שומע המון תלונות על היבואן הזה מאז שדלק מוטורס לקחו את המושכות..

לי באופן אנשי לא היתה אינטראקציה איתם עדיין

אבל אני כן זוכר את הימים של קמור, במוסך במסגר, איזה שירות.. חודשיים אחרי שנגמרה לי האחריות החליפו לי את הוואקום בדלתות ללא חיוב ובכלל היחס היה שונה.

אני מאוד מקווה שלא אצטרך את עזרת היבואן הנוכחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה מילא, היה גם רופא אחד שקיבל כדור בראש בבמוו שלו בגלל טעות בזיהוי...

 

עומר, מצטער לשמוע על המקרה הזה.

 

אני מקווה שמעכשיו תהיה לך רק נחת מהאוטו.

 

זה לא היה טעות בזיהוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא כל כך נעים לראות x6 על גרר, לא זה לא כל כך נעים לראות x6 על גרר. טרה לה לה.

באסה לקבל שירות כזה ולהרגיש שרוכבים על חשבונך כאשר בבעלותך רכב שעולה כמו משכנתא בהיותו חדש. (באסה בכל מוצר אבל פה זה פי כמה)

אין מה לעשות - אין תודעת שירות ברוב המקומות בארץ ומנסים לעשות עליך קופה בכל מקום. הייתי ממליץ ליידע בעלי במוו אחרים ובכך לגרום למוסך להפסיד מספר לקוחות על השירות הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסך שלהם זה פשוט בדיחה והמוקד הטלפוני עוד יותר , אתמול הכנסתי מיניקופר בגלל בעיית מצבר ובגלל שלא תואם מראש

(כן הלקוח שלי לא תיאם מראש שהוא יתקע רכב חדש שלא מניע) עדכנו שהרכב לא יצא.

סבבה ספגנו עוברים הלאה מתקשר למחרת שעתיים אני בטלפון ממתין למענה מעבירים לבחור בשם ערן עד שגם אותו תופסים הוא ישר קופץ ואומר לא טיפול שלי תתקשר למשרד והלאה תמשיך לרדוף אחריהם.

רכב ב200 אש"ח ושירות בדיחה.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ההתנהלות עם החלפת המפתח, נראה שאתה בשורה התחתונה צודק.

לגב המפתח המכאני, אתה טועה בודאות. אין קשר בין המפתח המכאני ליחידה האלקטרונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא היה טעות בזיהוי.

הרחב בבקשה את התשובה, גם השערות

( הכרתי את הרופא, היה לקוח אצלנו במסעדה, וטיפל בי במרפאת הכאב באיכלוב )

זו אחת הסיבות שאני חושש לקנות רכב בסגנון.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון שלי עם המוסך בניר צבי היה לפני מספר שנים ועם סתם מאזדה, לא איזו ב.מ.וו יוקרתית.

 

ניסן היה שם והיה מאוד נחמד ויעיל בייעוץ, אבל גם הוא לא עזר כשזה נגע לעבודה העלובה שעשו ה"מכונאים" שהמקום הזה החזיק. כנראה שאין כסף למכונאים טובים כשמחזיקים כזה חדר המתנה מרשים, כי הגעתי לשם עם מכונית כמעט תקינה וכמעט יצאתי עם מכונית שנשמעת כמו טרקטור.

בקצרה: המיאטה הייתה חותכת בסל"דים מסוימים וחשבתי שאולי אלו הפלגים. בהתייעצות עם המוסך הם הוחלפו כלאחר כבוד ולאחר שעתיים המתנה "יועץ השירות" מגיע אלי ואומר שהאוטו מוכן. אני נכנס ומניע - ומיד ברור שצילינדר אחד פשוט לא עובד. יועץ השירות מנסה לסבן אותי שככה הרכב נכנס ושאולי לא הרגשתי ואני מתעקש ואומר לו שאין מצב שנסעתי ככה כי האוטו לגמרי נשמע ומווברץ כמו מכונת כביסה. טלפון לחבר שהייתה לו בעיה דומה ואני זה שצריך להגיד למוסך שיבדקו את החיבורים של הפלגים, שכשמנתקים אותם בחוזקה הם פשוט נקרעים. אחרי עוד שעתיים המתנה הנציג טוען שהבעיה סודרה, בערך, אבל שזה בטח יקרה שוב. המחיר כ-900 שקלים. על מה ולמה? על שעות העבודה שבוזבזו בניסיון לפתור את הבעיה. אחרי חצי שעה של מריבות אני מצליח סוף סוף לשכנע את שלל הנציגים שהרכב הגיע תקין ושמחמת הספק שהמוסך גרם לתקלה, מוטב שלא יחייבו את הלקוח על הטעות שלהם. העלות נחתכה בשליש אבל לשם כבר לא חזרתי. קפצתי לעסק קטן בפתח תקווה ושם איש יקר הלחים לי את החיבור חינם אין כסף בחמש דקות, ומאז הבעיה לא חזרה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליין מן, קבל (בכפית):

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4143720,00.html

תודה, חשבתי כי היו השערות או התפתחות נוספת.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מטפל שם במכוניות שברשותי ב 3 שנים האחרונות.

השירות מצויין. לא נדרשתי למשהו חריג עד כה, אך האחריות הופעלה פעמיים ללא כל בעיה.

המוסך מציע תוכנית רכישה של אחריות לשנה רביעית במחיר נוח מאוד. לדעתי זה יתרון גדול. רכשתי ל 2 המכוניות.

לגבי מקצועיות - חשוב מאוד לבקש לפגוש בוחן רכב ולסוע איתו ולא להשאיר ליועץ שמעביר למוסכניק.

החסרון הגדול מבחינתי זה המיקום שהופך כל הגעה לפרוייקט עבורי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע למה אני שומע המון תלונות על היבואן הזה מאז שדלק מוטורס לקחו את המושכות..

לי באופן אנשי לא היתה אינטראקציה איתם עדיין

אבל אני כן זוכר את הימים של קמור, במוסך במסגר, איזה שירות.. חודשיים אחרי שנגמרה לי האחריות החליפו לי את הוואקום בדלתות ללא חיוב ובכלל היחס היה שונה.

אני מאוד מקווה שלא אצטרך את עזרת היבואן הנוכחי

 

אין כמו הימים של קמור, היית מכניס רכב לטיפול במוסך ומשלם במזומן כשהיה לך "מילה שלי שבשבוע הבא אגיע לשלם", וכשלא הסכימו לדחות את התשלום הרכב שוחרר מהמוסך בכוח.

 

באמת שאלה היו ימים טובים.

 

הבעיה הקטנה שבשיטת ההתנהלות הזו ש'קמור' מחקה - לזיכרוני - יותר מ- 80 מיליון ₪ חובות אבודים של לקוחות שהמילה שלהם הייתה קצת פחות 'ברזל' ממה שהם טענו - בשל בעיות זיכרון כנראה.

 

 

עריכה - ממעט הניסיון שיש לי (רכב של חבר) השירות בניר צבי בסדר גמור ואף למעלה מזה, כולל הפעלת אחריות על פנס אחורי שהתושבת הפנימית שלו הייתה שבורה בלי שום נזק מסביב, שהוחלף באדיבות ובלי יותר מידי קשיים.

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירות מצויין. לא נדרשתי למשהו חריג עד כה, אך האחריות הופעלה פעמיים ללא כל בעיה.

 

תראה...

 

אם אני משאיר את הרכב במוסך והוא חוזר מתוקן, לאחר שהודיעו לי בזמן שהרכב מוכן - זה שירות נורמלי.

מצויין זה כשכעושים משהו מעבר.

 

כי מה שפותח השרשור נזקק לו זה שירות חריג, ושם ניסו לחייב אותו ב-4.5K ש"ח שהוא לא היה צריך בכלל לשלם.

לא רק ניסו, ניסו במלוא המרץ, בלי לוותר...

לא יודע, אם היו מנסים להשחיל אותי ב-4.5K ש"ח, הייתי כועס.

מאוד.

 

אם היו לוקחים לי את הרכב לשבוע כדי לבצע ריקול (ריקול!), גם הייתי כועס מאוד (אלא אם היו נותנים רכב חליפי).

 

ואלא אם לא הבנתי נכון את סיפור המפתח הפיסי, אבל אם מכריחים אותי בסוף לשלם על משהו שלא עלה למוסך אגורה והתקבל מהיצרן, בכלל...

 

אין שומדבר מצויין בסיפור ששמענו, ואלא אם העובדות לא נכונות, זה לא שירות וזה לא מוסך, זו מסחטה.

והכי גרוע, אם עוד אפשר להבין למה בעל מוסך פרטי ינסה לקחת ממך עוד כסף, כי זה הולך ישר לכיס, למה שעובד של מוסך יבואן יעשה זאת?

הוא לא מרוויח מזה באישי כלום (למיטב הבנתי).

זה כבר מריח כמו תרבות ארגונית שבאה קודם כל לדאוג שתשאיר עוד כסף על השולחן, כאפשר לקחת

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה הקטנה שבשיטת ההתנהלות הזו ש'קמור' מחקה - לזיכרוני - יותר מ- 80 מיליון ₪ חובות אבודים של לקוחות שהמילה שלהם הייתה קצת פחות 'ברזל' ממה שהם טענו - בשל בעיות זיכרון כנראה.

 

זה הרבה יותר חמור ממה שדווח.

אי אפשר להאמין שלקמור היו כל כך הרבה לקוחות פרטיים (אין לה מוסדיים) שהיו חייבים לה כל כך הרבה כסף, ופתאום, תוך שנה, מתברר שכולם לא יחזירו.

מה זה החוב הזה, אנשים שלא גמרו תשלומים על ה-BMW שלהם ואי אפשר לקחת מהם את הרכב?

לא סגרו תשלום במוסך?

 

לא ברור בכלל.

 

משהו מאוד הסריח בדוחות הללו, אם פתאום מוחקים 80 מיליון ש"ח מהמאזן (ומעבירים אותו להון שלילי, ככה שמדובר בסכום קצת​ מהותי).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Falou

כנראה מבחינתך הצעת אחריות לשנה רביעית מבחינתך זה נורמאלי.

 

לפני כ 3 שנים כשהמכונית הייתה חדשה מאוד, אזרח טוב לב השאיר לי שריטה מגעילה. עברתי במוסך ותיקנו לי חינם את זה. וזה לא היה פוליש... הבינו את כאב הלב.

 

בנוסף, המוסך מציע איסוף רכב והחזרתו מבית הלקוח. השירות הוצע לי חינם מספר פעמים.

 

לגבי פותש, שמענו רק את גרסתו. מצטער, יש בה סימני שאלה שאחרים כבר העלו. אני מספר רק על תחושתי האישית עד כמה מהמוסך הזה. מקווה שלא אתאכזב בעתיד.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3293 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...