Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות מזעזעת - דלק מוטורס ניר צבי (במוו)


omer_1636
שימו לב! השרשור הזה בן 3293 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין קשר בין המפתח האלקטרוני לזה המכאני.

 

יש קשר.

אם הבנתי נכון, שניהם התקבלו מהיצרן בחינם.

אז למה לחייב על המכני?

 

ריקול זה מצב בו היצרן משלם לנציג המקומי על העלות, אז למה לחייב את הלקוח?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כי אולי - עם דגש על אולי - היצרן דורש סט משומש בחזרה?

או שמישהו החליט שיש מקום לחייב על המפתח המכני שאבד?

 

לדעתי לא ניתן לשפוט את האירוע כל עוד שנציג מטעם היבואן לא הגיב, אני לא משוכנע שאנחנו יודעים את כל פרטי המיקרה.

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כזו נאמנות למותג (אפילו על זה שבהתחלה התכחשו לריקול וניסו לגבות 4500 ש"ח מחלת להם) יש לנו מזל גדול שלא קנית אלפא! :twisted::lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלכתחילה רצה פותח השירשור, לשכפל מפתח במקום זה שאבד.

הוא מצא אחלה טרמפ והחליט לרכב עליו (ריקול).

לבסוף הצליח לתפוס את הטרמפ אם כי רק ל 90% מהדרך, כי לא היה בידו המפתח הישן.

 

מכאן ועד להאשים ברמאות מצד המוסך יש מרחק לא קטן.

הפקעת מחיר - בטוח (בכל זאת דלק מוטורס..)

חוסר מקצועיות/שליטה בחומר - כנראה

רמאות - ככל הנראה לא.

 

זה לא שאין (לי אישית) טענות כלפי התמחור ההזוי של החלפים בדלק מוטורס, אבל לגופה של הטענה שהועלתה בשרשור, לדעתי מדובר פה בדרמה מיותרת.

 

מהנסיון שהיה לי עד כה עם ערן, היועץ שירות, אני יכול רק לשבח אותו.

קשוב לכל בקשה ושאלה שהעלתי בפניו ומנסה (וגם מצליח) לעזור (בכל זאת עד כמה שניתן כי בכל זאת הוא כבול למדיניות המעסיק שלו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dorki, אני לא מסכים בנושא הזה, לפחות לא ב 100%. המוסך מקבל מהיצרן את הסט קומפלט.

אין דבר כזה לקבל מפתח ללא הלהב המכאני.

עכשיו נעזוב את זה שניסו להשחיל כאן ב 4500 ש"ח על משהו שצריך להיות בחינם, ואפילו לא ניסו

לברר מה אמור להיות, ורק אחרי ויכוחים ודין ודברים אמרו שימלאו פרטים וישלחו לאישור,

אלא נחשוב למה צריך לחייב 900 שקל על חלק שקיבלת בחינם, וכל מה שצריך זה חריטה פשוטה,

שנגזים ונגיד שעולה 100 שקל לחתיכה, שזה מחיר מופקע גם ככה, ועוד להגיד ללקוח שאם לא ישלם

הוא גם לא יקבל את השלטים. נגיד שהיצרן דורש סט מלא בחזרה, אין בעיה, תגיד ללקוח, או שלא תקבל

את הסט עם המפתח המכאני, אלא שלט בלבד, או שתשלם גם על המפתח המכאני. שיחליט הלקוח מה

מתאים לו.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אושרי את בגירה - שוב, להבנתי את האירוע ישנה קטנוניות מסוימת מצד המוסך ובאופן הטיפול שנעשה, מאידך - גם הכותרת שהעניק פו"ש ל"דרמה" שהתרחשה רחוקה עד מאוד מהמציאות.

 

אלה חשבו שמגיע תשלום כלשהו והשני חושב שהכול מגיע בחינם - זו דעתי ואינני מצליח לזהות כאן מישהו שהתנהלותו לאורך האירוע חפה מטעויות.

 

כך למשל עדיין לא הבנתי למה פו"ש התעקש לתקן דווקא בניר צבי כשבמקומות אחרים הובטח לו אותו הטיפול בחינם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי,

 

שים לב, לא מדובר בלקוח שאיבד מפתח וחושב שצריך לקבל הכל בחינם, מדובר בלקוח שיש לו רכב שעפ"י ריקול של היצרן צריך להחליף לו מפתחות באחריות.

 

אתה היית מגיע לביצוע ריקול ומשלם 4500? היית משלם 900? היית פותח שרשור כעוס בפורום?

 

אני חושב שאני יודע בוודאות מה היית עושה.

 

לגבי ההתעקשות, הוסבר, הרכב הגיע בגרירה ובהחלט ההגיון אומר שאם מוסך מורשה אמר שזה בחינם, זה יהיה כך גם במוסך מורשה מקביל ואין צורך להתחיל לגרור במחיר יקר את הרכב למוסך רחוק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מציג את זה בצורה "כאילו קרה", אבל זה ממש לא נכון. יש צורה של התנהלות, ויש דרך בה נאמרים הדברים,

והעובדה שבמהלך האירוע סירבו בכלל לברר אם יש ריקול, ואח"כ טענו שהרכב לא זכאי לריקול, משנה מאוד את

פני הדברים. לגבי טיפול בניר צבי או לא, אם הרכב הגיע לשם, אז למה שהלקוח יחשוב שזה לא יהיה כמו במוסך אחר

של היבואן? ולמה שישלם שוב על גרירה מניר צבי לירושלים?

 

עריכה: אני רואה שבגירה מקליד מהר יותר ממני ;-)

אבל אנחנו אומרים אותו דבר, ואני גם חושב שאם זה היה קורה לך, או לכל אדם אחר, כולל אותי, הכעס היה גדול,

ובהחלט התחושה לא היתה נעימה בלשון המעטה.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Dorki אני מצפה ממך לעמוד במבחן האדם הסביר, זה שנתקע מחוץ לרכב כי אבד המפתח, עושה טלפון למוסך של דלק מוטורס בירושלים אומרים לי תגיע יש ריקול זה בחינם, מתקשר לוודא את זה עם המוסך בבאר שבע ששם טיפלתי בעבר אומרים לי תגיע זה ללא עלות ותקבל אפילו שני מפתחות לא אחד, עושה טלפון לגרר שיכול לגרור את הרכב במצב נעול מקבל הצעת מחיר של 600 ש״ח מת״א לניר צבי 1300 לירושלים או 1800 לבאר שבע, עושה את הבחירה השפויה והולך לניר צבי, למה? כי הם הכי קרובים לת״א, כי הם המוסך הראשי וברגע שמזמינים מפתח מחו״ל הוא קודם מגיע אליהם ואז נשלח למוסכים האחרים בארץ (רציתי לחסוך ימים בלי רכב) וכי הם הכי גדולים.

בשביל הטעם הטוב תרים טלפון לאחד ממוסכי במוו (ירושלים או באר שבע) תאמר להם שאיבדת את המפתחות ואתה צריך סט חדש ושמעת שאתה מתאים לקמפיין ״שינוי תדרים״ תשאל אותם אם ישנה עלות כלשהי והאם צריך להחזיר מפתח ישן? אני אומר לך מראש שהתשובה שלהם תחסוך לך את כל הנסיון לצייר תמונת מצב שונה ממה שקרה לי שם.

אני התביישתי להיות לקוח שלהם, התביישתי שאני צריך להתנהל במוסך בצורה של שוק עם הנפות ידיים וצעקות, התביישתי שברגע שאתה מתכווח על מה שלכאורה מגיע לך חינם מתחילים לנפנף אותך ולקטלג אותך כלקוח סוג ב׳.

 

Oshri לא צריך לבצע שום חריטה, המפתח מגיע מוכן מגרמניה לפי המספר שלדה באריזת ואקום סגורה.

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב, לא מדובר בלקוח שאיבד מפתח וחושב שצריך לקבל הכל בחינם, מדובר בלקוח שיש לו רכב שעפ"י ריקול של היצרן צריך להחליף לו מפתחות באחריות.

 

 

צריך להחליף ולא צריך לספק, אני מניח שאתה מבין את ההבדל.

 

מאחר והרכב הספציפי הזה כבר כיכב בלא מעט שרשורים אחרים שנפתחו לאחרונה - אז תרשה לי לשפוט את האירוע רק אחרי שתתקבל כאן (בתקווה, כן?) תגובת נציג היבואן.

 

על זה כל המחלוקת ביננו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר והרכב הספציפי כבר כיכב בלא מעט שרשורים לאחרונה, אני נוטה להאמין לפות"ש.

 

הוא לא התבייש בעבר להודות כשהוא טועה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dorki כמובן שאפשר להתייחס למקרה בזהירות עד שנקבל את תגובת הצד השני.

מה שכן יש עובדה אחת בסיפור הזה שאי אפשר להתווכח עליה.

פותח השרשור הוא זה שביקש ואז דרש ריקול. מבחינת המוסך הוא היה צריך לשלם 4500 שקל. רק התעקשותו, וזה שבמקרה הוא דיבר עם מוסך אחר לפני ושמע על הריקול מנעה ממנו תשלום מיותר של אלפי שקלים.

 

אני לא יודע מה איתך, אבל מה שחשוב מבחינתי במוסכים ונותני שירות הוא אמינות מוחלטת.

אני מוכן לשלם עוד קצת כסף בשביל לדעת שאם אמרו לי משהו הוא נכון ב100%, ואני לא צריך לדאוג שמישהו מבולבל/לא יודע/מנסה לגזור קופון.

במקרה הזה לדעתי אפשר להגיד בוודאות שאי אפשר לסמוך על המוסך הנ"ל.

המוסך עשה טעות. במקום להתנצל על הטעות ולהוציא את הלקוח בהרגשה טובה הוא המשיך לעשות טעויות בהתנהלות הבעייתית שלו, והוציא לקוח של רכב יוקרה בהרגשה שמישהו השחיל אותו.

 

לא משנה מה תגובת המוסך למחיר שהוא גבה על שני פלאחים מברזל. התוצאה בשטח ממש לא טובה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להחליף ולא צריך לספק, אני מניח שאתה מבין את ההבדל.

 

מאחר והרכב הספציפי הזה כבר כיכב בלא מעט שרשורים אחרים שנפתחו לאחרונה - אז תרשה לי לשפוט את האירוע רק אחרי שתתקבל כאן (בתקווה, כן?) תגובת נציג היבואן.

 

על זה כל המחלוקת ביננו.

 

אז כמו ששאלתי, למה לא אמרו לו שאם הוא לא משלם על הלהבים, הם חייבים להחזיר סט שלם ליצרן, ולכן לא יוכל לקבל את הלהבים,

אלא את השלטים בלבד, והתנו את קבלת השלטים בתשלום על הלהבים. אני מניח שאם היו אומרים לו דבר כזה, אני לפחות, רק מהעצבים

הייתי אומר להם, קחו את הלהבים האלה, ודחפו אותם לת*ת, ויוצא עם השלטים בלבד, ושובר את הראש אח"כ איך לפתור את העניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרקש - מסכים לגמרי, אם כי שנינו לא היינו שם והתרשמנו עד כמה הטעות שעשה המוסך חמורה.

 

אושרי - כבר כתבתי מקודם שאינני יודע, אבל גם אף אחד אחר כאן לא יודע מה היו השיקולים שנעשו מאחורי הקלעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מה קרה אחרי שהוסכם שמגיע ריקול הטענה שלך שיש מקום לספק מובנת. אנחנו לא מכירים את פותח השרשור ולא צפינו בהשתלשלות האירועים, היא הוצגה באופן חד צדדי.

לפותח השרשור אין לי כל כוונה להעליב או משהו.

 

השיפוט שלי הוא שהם לא נהגו בצורה חכמה לאחר שהתברר להם שמגיע ריקול. זה שיפוט סובייקטיבי שלי.

על מה שקרה לפני אין מה להתווכח, מדובר בטיפול בעייתי מאוד שהיה עולה לכל לקוח סביר 4500 שקל שהוא לא צריך לשלם. אישית הייתי מחפש מוסך אחר בגלל התנהלות כזו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3293 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...