Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות מזעזעת - דלק מוטורס ניר צבי (במוו)


omer_1636
שימו לב! השרשור הזה בן 3304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם בניתוח לב פתוח אין הבדל. עדיין הייתי מעדיף פרופסור עם ניסיון של 500 ניתוחים על מנתח חדש שבקושי עשה 20.

כך גם במוסך. הייתי רוצה לדעת שכאשר אני מגיע למוסך של כאלה מותגים ומשלם כזה מחיר אני זוכה לטיפול מהאנשים הכי מקצועיים שיש.

חסרים מקרים שבהם מוסכניק נתן טיפול לקוי או לא נכון? כל המוסכניקים באותה רמה של מקצועיות וידע? כל המוסכניקים מתייחסים באותו כבוד ואחריות לרכוש של אחרים? לכל המוסכניקים סף מוסריות זהה?

השרשור הזה הוא דוגמה טובה למה צריך לחפש את הטובים ביותר ולתגמל בהתאם.

 

לפי האנלוגיה שלך קח את הBMW שלך למוסך הכי זול שיש לו אישור משרד התחבורה וטפל שם. הרי אין הבדל אז מה זה משנה?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נניח ואין הבדל , למה הם לוקחים על שעת עבודה במוסך פרימום תעריף גבוה יותר אם השירות אותו שירות והטיפול אותו טיפול?

כי יש מסביב כל מיני דברים שעולים כסף כמו נהגי שינוע שמחזיקים המכונת שטיפה החדישה ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בניתוח לב פתוח אין הבדל. עדיין הייתי מעדיף פרופסור עם ניסיון של 500 ניתוחים על מנתח חדש שבקושי עשה 20.

כך גם במוסך. הייתי רוצה לדעת שכאשר אני מגיע למוסך של כאלה מותגים ומשלם כזה מחיר אני זוכה לטיפול מהאנשים הכי מקצועיים שיש.

חסרים מקרים שבהם מוסכניק נתן טיפול לקוי או לא נכון? כל המוסכניקים באותה רמה של מקצועיות וידע?

 

לפי האנלוגיה שלך קח את הBMW שלך למוסך הכי זול שיש לו אישור משרד התחבורה וטפל שם. הרי אין הבדל אז מה זה משנה?

תחלס מה הבעיה להחליף שמ ןוברקסים?

בוא נסביר יותר לעומק, אם אותו מוסך זול כמו שאתה קורא לו, מכיר את הרכב ויש לו את הציוד שיטפל ואם קשקאי חדשה תכנס למוסך BMW עם תקלת ראדאר למשל מישהו שם עם כול הציוד המרהיב שלהם יוכל לטפל?

אמרתי בהמכונאות זה אוטו דבר ובטנולוגיה רק צריך להכיר ובשביל זה כל יבואן עושה הדרכות וצריך ציוד וכלים מתאימים כמו כל מותג עכשווי.

בשורה התחתונה כוח האדם המיומן בכל מוסך זה אותו חומר..אם הוא מקצוען ברנו הוא יהיה תוך זמן קצר מאוד מקצוען במרצדס או BMW והפוך כמובן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דן אני מבין מה שאתה אומר. עדיין כמו בכל תחום יש עובדים מוצלחים יותר ויש עובדים מוצלחים פחות.

הייתי רוצה לדעת שמותגים כאלה עושים מאמץ למצוא את המוצלחים ביותר, וזאת עושים ע"י מתן תגמול ראוי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או!.. זאת הנקודה אבל כל מנהל מוסך באשר הוא , שמוצא עובד מוכשר מאוד יעשה מאמץ להחזיק אותו וזה כולל כמובן תגמול.

עכשי והשאלה האם מוסכי של מותגי פרימיום יש להם כיס יותר עמוק ונכונות לתגמל יותר? מההבנה שלי אני לא בטוח בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם הרבה פחות רכבי פרמיום מאשר רכבים עממיים ונראה לי כי כתוצאה ישירה מכך ישנם פחות בעלי מקצוע המטפלים בהם עם ניסיון אישי מועט יותר, אם בעלי מקצוע אלה לא יתוגמלו בהתאם אז יהיה עדיף להם לטפל ברכבים עממיים שבהם מצויה עבודה מרובה יותר.

 

בעייה נוספת הקשורה בעקיפין היא רמת הידע ויכולות הלימוד העצמי של בעלי המקצוע הנדרשת עקב מחזור החיים הקצר של הטכנולוגיות הקיימות. הידע הבסיסי במכנאות נלמד פעם אחת אך העידכונים הטכנולוגיים השוטפים דורשים למידה נוספת תוך כדי עבודה. המכונאים ברי המזל במוסכי היבואן זוכים לעיתים לקורסים והדרכות בעברית אולם הרוב נאלצים ללמוד בצורה עקיפה מניסיון של עמיתים.

 

דרך אגב, אחד הדברים המטרידים ביותר בהם נתקלתי אצל מכונאים מנוסים ומבוגרים (40+) הוא אי ידיעת אנגלית וחוסר ידע בשימוש במאגרי המידע באינטרנט ולדעתי זו מהווה הבעייה האקוטית ביותר לטיפול ברכבי פרמיום. אצל דוברי רוסית הבעייה מינורית יותר (עקב המספר הרב של פורומים ברוסית) אך אצל ילידי הארץ זו מהווה מכשלה מאוד רצינית בהתקדמות מקצועית.

 

סתם דוגמה, לפני שרכשתי את ה E350 חיפשתי קצת באינטרנט, השקעתי שעתיים "עבודה" (תכלס, העתק והדבק) והכנתי מסמך בדיקות לרכב (בדיקת מספר מק"טי חלקים, בדיקת עידכוני קושחה/חומרה, בדיקת מצב חלקים בהם ישנן בעיות נפוצות וכו'). שלחתי אותו למוסך שלי (מוסך "רם") וקיבלתי מיד תשובות והערות אולם כשהייתי ב"אוטו-בנץ" (מוסך היבואן) ושאלתי חלק מהשאלות קיבלתי פחות תשובות שחלקן לא היה מדוייק.

ההבדל הוא שעדי הוא מכונאי קורא אנגלית, יודע לחפש מידע ברשת ונשאר מעודכן. זו הסיבה שהוא מטפל ברכבי פרמים (כשלי) בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל דאגה היחס של רכבי פרימיום והשאר דומה ליחס של מוסכי פרימיום ושל השאר, המוסכים לא עומדים ריקים בלי עבודה.

לגבי אנגלית אני מסכים אבל לא לגבי הגיל.. לך עוד 10 20 שנה אחורה.

בגדול הדור של המוסכניקים מיישרים קו עם הטכנולוגיה של השני עשורים האחרונים, אולי לא מספיק מהר בקצב אבל מורגשת בהחלט עלייה ברמה של החבר'ה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא אדון אושרי המכונאי ותגיד לי מה ההבדל?

 

אתה באמת חושב שדין פיאט כדין במוו מבחינה מכנית?

זה כמו לומר שעו״ד לענייני גירושין ועו״ד לענייני נדלן זה אותו דבר..

נכון לשניהם יש תעודת עורך דין אך לכל אחד התמחות שונה, אותו דבר מכונאים, אחד יתמחה ברכב x והשני ברכב y.

מנסיון קודם שהיה לי שהחלפתי מיסב אחורי ברכבי רק מי שמתמחה ברכב הזה ידע איך לגשת בכלל לעניין הזה (סרט לא נורמלי), אני מוכן להמר שמכונאי של כל רכב אחר לא היה מבין מה צריך לעשות שם וגם אם היה מנסה היה גורם יותר נזק מתועלת

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת חושב שדין פיאט כדין במוו מבחינה מכנית?

 

לא.

זה לא מה שהוא אמר.

 

הוא אמר שאין הבדל מבחינת רמת המיומנות שנדרשת מהמכונאי לטיפול, היות שאין היום הבדל מהות ברמת המורכבות של המערכות בין מכוניות פרימיום למכוניות משפחתיות (אני לא יודע אם זה נכון, רק מה שהוא אמר).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחלס מה הבעיה להחליף שמ ןוברקסים?

 

וקודם גם הזכרת שלהחליף שמן ברקס זה אותו הדבר ברכבי פרימיום וברכבים עממיים.

 

אם כבר החלטת לקטול בכזו נחרצות תגובות של אנשים אחרים, אז לפחות שיהיה מבוסס על ידע ולא על השערות.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=543991

 

ראה הודעה מס׳ 13 שנכתבה ע״י מישהו שקצת מבין משהו על תחזוקת מרצדסים.

 

מסתבר שיש קצת מעבר, אפילו בתחזוקה שוטפת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרמת להנחתה חבוב! ונפלת על דוגמא שהשד הטכנולוגי הנורא של רכבי הפירמיום לא כזה רחוק מרכבים עממים...

דגמי רנו מלפני כמה שנים (מרנו מגאן II) חובה שימוש בכלי אבחון אם רוצים לנזק אויר כמו שצריך.

מספר דגמים של רנו (התחיל בסניק II) עם בלם חנייה אלקטרוני חייבים כלי אבחון אם רוצים אפילו להחליף דיסקיות בלם אחורי..

צריך רק ללמוד ולדעת את זה ולהבין את הקונספט ואם יש כלים אז עושים בהצלחה כול עבודה..סה"כ מדברים כאן על רכבים ולא תיקון של לווין חלל או מעבורת..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי זאת אחת הסיבות שמכוניות ״מתוחכמות״ מזדקנות כל כך רע.

מטפלים בהם לרוב מכונאים לא מיומנים.

 

כנראה שהפרדה על בסיס תיחכום והיקף החיישנים שברכב,, נכונה יותר מפרימיום/לא פרימיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שמזדקנות רע ויש שלא וזה יותר תלוי בבעל הרכב מאשר במכונאי שלו..מה שבטוח על איכות חומרים גבוהה פי כמה של רכבי הפרימיום אני לא אתווכח איתך אבל זה לא פרמרט שדורש מיומנות או מומחיות כזו או אחרת מהמוסכניק..

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם סתם מתווכחים. הבחור הסביר ואתם מסרבים להבין, אין שום הבדל, וגם לא נדרשים מכונאים ברמה שונה.

בכלל, תן למכונאי שטיפל כל החיים בסובארו dl מכונית של פורמולה 1, רק תן לו מיכשור מתאים, והוא פותר לך

כל בעיה. חבל לכם על הויכוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...