Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

רכשתי אתמול יונדאי I30

Inspire שנת 2010.



יש לי כמה שאלות שאני מקווה שתכולו לעזור לי בהם:

1.אני מעוניין להחליף את המערכת המקורית למערכת מולטימדיה והבנתי שאני צריך לקנות פאנל חדש שהוא מותאם למסך מוליטמדיה,הבעיה היא שאני לא מוצא באף מקום באייבי את הפאנל הזה. איך אני יכול למצוא אותו?

2.בהמשך לשאלה הראשונה במידה והחלפתי למערכת מוליטימדיה (מסך) הכפתורים בהגה יפסיקו לעבוד? ואם כן יש דרך לסדר את זה?

3.המפתחות שהגיעו עם הרכב הם בצורה הישנה מפתח בנפרד ושלט בנפרד.יש את המפתחות הקפיצים שהשלט והם באותה יחידה,וראיתי באייבי שמוכרית אותם השלטים האלו ב20 שקל .השאלה אם אני מזמין את המפתחות האלה מאייבי כמה יעלה לי בערך כמובן לשכפל את המפתח שלי שיהיה במפתח קפיץ? ואם זה אפשרי בכלל?

4.יש לי מנורת LED למנורה עליונה ברכב ,משהו שנשאר לי מהרכב הקודם העניין שאני לא מוצא דרך לפרק את הבית מנורה העליון שבתוך הרכב . יש כאן מישהו עם I30 שיודע לומר לי איך לפרק את זה?

 

תודה רבה לכם.

פורסם

1.פאנל עם מזגן מכני.

2. יש אפשרות לרכוש מתאם למערכת מולטימדיה תומכת או לקנות מערכת עם מתאם מובנה כמו דגמים רבים של פייונר, לאחר מכן זה עניין של חיבור 3 חוטים לצמה של המערכת המקורית וזהו.

4. תעלה תמונה של הבית, אולי זה דומה למה שיש לי בקיה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)
1.פאנל עם מזגן מכני.

2. יש אפשרות לרכוש מתאם למערכת מולטימדיה תומכת או לקנות מערכת עם מתאם מובנה כמו דגמים רבים של פייונר, לאחר מכן זה עניין של חיבור 3 חוטים לצמה של המערכת המקורית וזהו.

4. תעלה תמונה של הבית, אולי זה דומה למה שיש לי בקיה.

 

היי גבי,

קודם כל תודה רבה לגבי הפאנל אני אחפש מחיר קצת יותר זול ואם לא אמצא אזמין את מה ששלחת לי.

עריכה : מצאתי ביותר זול :) תודה!

http://www.ebay.com/itm/Fascia-for-Hyundai-i-30-i30-face-plate-frame-panel-dash-mount-kit-adapter-bezel-/111617239621?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19fce7ea45

לגבי הבית של המנורה הסתדרתי וממש לפני כמה דקות הרכבתי את זה.

 

תודה רבה לך ושיהיה חג שמח.

עריכה אחרונה על ידי Club7
פורסם

אחלה! חג שמח!

וכשתזמין מערכת מולטימדיה תחזור להתייעץ לגבי שמירת השליטה מההגה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

סליחה על ההתעלקות, אתה יכול להמליץ לי על פאנל, ומערכת עם מתאם שתתאים למאזדה 3 ספורט קומפורט 2004, ועדיין תהיה שליטה מההגה? ושלא תהיה יקרה ככ? יש לי אפשרות להביא מאיביי אנגליה. תודה רבה וחדג שמח!!!

פורסם

אצלי ברכב מורכב pioneer avh 2650bt שיש לו מתאם מובנה אבל יש עכשיו סדרה קצת חדשה יותר ששווה בדיקה.

פאנל.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...