Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , לאחרונה שמתי לב לרעשים מוזרים בצד ימין לכיוון הגלגל או קצת מעל הגלגל לכיוון המנוע ,

 

הרעשים קורים בזמן נסיעה , לפעמים מתחילים גם ממש בתחילת הנסיעה ,

 

רעש של חלק רוקד ... הייתי אצל מוסך היום הרים את הרכב על הליפט . הבעיה לא בציריה ולא קשורה למסרק הגה גם לא בולם גם לא ברקסים .

 

זה מה שחשבתי בהתחלה .

 

מה שהוא מצא זה תושבת מנוע גמורה שהוא ציין לא בטוח שזה קשור אבל רצוי להחליף , החלפתי אותה כי באמת

 

הייתה על הפנים טוב שהוא החליף אותה , שמתי תושבת חליפית של חברת KYR משהו כזה . 140 שח

 

( ועוד החנות חלפים אומר לי זה תושבת מקורית ! לא נראה לי אבל שיהיה ... )

 

קראתי גם שיכול להיות שזה מיסב שנדפק שאלתי אותו הוא אומר אין מצב .

 

עבודה 50 שח סבבה , לאחר מכן אני נוסע ברכב אני מרגיש שיש רעשים עדיין אמנם פחות אבל מעניין מזה יכול

להיות ?

1800)

(רכב שנת 02 מנוע

 

תודה לעוזרים

פורסם

טוב אני יגש אליהם יום ראשון ,לגבי זרועות מיצבים כמה עולה לתקן דבר כזה ?

 

( תודה על ההתייחסות )

×
×
  • תוכן חדש...