Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמע, אשתי נוסעת כל יום בערך מרחק כזה עם לנטיס 2001 שעשתה יותר מ300K ק"מ , האוטו רחוק מלהיות שמור מכנית אבל נוסע בלי בעיות מיוחדות .

אז לנטיס 323 מהשנתונים האלה נראה כמו רכב שיחזיק לנצח :)

פורסם (נערך)

כפי ש ZVIT כתב ואני גם תמיד אומר את זה למי שקונה רכב בתקציב של פחות מ 30K - 25K ומשנתון נמוך- מצב המכונית הרבה יותר חשוב מהיכולות שלה. רכב מוזנח- יעלה לך אולי זול לקנות אותו אבל יקר לתחזק.

אפשר למצוא מציאות, אני למשל היתה לי לנסר אוטומטית 93' או 92' אני כבר לא זוכר שקניתי ב 2009 עם 144000 ק"מ אבל מתועדים! הרכב היה שייך לאישה מבוגרת שטיפלה רק במוסך מורשה מיצובישי, הרכב נרכש לאחר טיפול גדול כולל טיימינג, מצבר צמיגים וטסט. שילמתי על הרכב 1000 מעל המחירון (המחירון היה 6000 ) ועד היום אני מצטער שמכרתי את הרכב.

אבל על אותו משקל- המצב יכל להיות הפוך כי אין מה לעשות, רכב מתיישן זה רכב מתיישן. בולמים, צמיגים, ציריות וכו' זה חלקים שמתבלים עם הזמן ולא משנה אם זה יפאני או אירופאי.

206 ידנית- לפי מה ששכן שלי אומר שהוא עובד הרבה שנים במוסך מורשה של פיג'ו-סיטרואן - רכב אמין מאוד אבל שוב, חייב לטפל כראוי.

 

אני הייתי בודק את המודעה הבאה (אני לא קשור למודעה, מצאתי אותה ביד 2):

איביזה.png

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

רכב זול הוא הרכב היקר ביותר לתחזוקה. אין אפס.

 

בתקציב הזה יפנית זקנה או קוראני קשיש זה כנראה הכיוון. לא הייתי מחפש צרות בצורת רכב אירופאי שמזדקן משמעותית פחות טוב מאחיהם מהמזרח למעט כמה דגמים יוצאים מין הכלל, אבל לך תמצא.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מכרתי לפני חצי שנה סיויק שנת 2000 אוטומטית עם 325,000 ק"מ, ב 9000 ש"ח, נסעה יפה מאוד ועלויות האחזקה היו סבירות עד זולות.

נוסע בפריוס 2008

×
×
  • תוכן חדש...