Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הגיר שלי החל להכנס למצב חירום, לאחר ניתוק המצבר הוא חוזר למצב נורמאלי למשך נסיעה ארוכה וללא בעיות.

בחיפוש באינטרנט נתקלתי בסברה שמחשב הגיר מודד זמן ומצב השמן ומכניס את התיבה למוד חירום.

הכוונה שיש להחליף שמן אך חובה גם לאפס את הקאונטר במחשב הגיר.

האם נתקלתם בתופעה זאת, האם יש המלצה למישהו הגון שיודע לבצע איפוס הגיר והחלפת השמן?

אני חושש מאנשים לא מקצועיים או כאלה שיגלגלו אותי לפתרון מתמשך, צריך מישהו שיכול לקרוא את התקלה באופן טוב.

 

ציטוט הפורום שמצאתי

"Assuming the gear box is an AL4 it is going into limp home mode. This could be caused by many things but one of them is that an oil change is needed. The box has a sensor that tells the ECU when the oil needs changing. I gather that the oil should be good for about 120,000 miles. Anyone could change the oil but the ECU must also be reset which is probably a trip to peugeot

 

תודה,

אורן

פורסם

ברוך הבא לפורום, גם אני הגעתי לכאן עם צרפתיה :-D

 

בהנחה שהגיר אצלך הוא אכן AL4, בצע חיפוש בפורום, הנושא נטחן עד דק.

 

בשורה התחתונה - למד כאן על האפשרויות העומדות בפניך, וגש למוסך מומחה ומומלץ דוגמת שאפט או אורן בן סימון וקבל אבחנה מדוייקת.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

כנראה שהחיפוטש כאן לא מזהיר...

בכל אופן לא הצלחתי לראות הערה בנושא של איפוס ה counter של הגיר, האם זה הכרחי, האם זה פותר את הבעיה יחד עם החלפת השמן?

אשמח גם לקבל לינק לבעלי מקצוע שחברי הפורום ממליצים כהגונים

פורסם

הגיר נתקע בהילוך שלישי ולא מעביר הילוכים, או שהוא מתפקד כרגיל למעט נורות ספורט ושלג מהבהבות ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כנראה שהחיפוטש כאן לא מזהיר..

 

מנגנון החיפוש כאן מצויין, אל תתעצל.

 

חפש את המונח AL4 ותשכיל.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

כאשר הגיר נכנס למצב חירום, קשה לי לקבוע האם הוא תקוע בשלישי או מעביר עד שלישי ונתקע שם.

כנראה שהוא תקוע בשלישי, אם אני מכבה את הרכב ומדליק הכל מסתדר וניתן להמשיך בנסיעה כרגיל

פורסם

צריך חבר מחשב ולקרוא קוד תקלה.

קוד תקלה על שמן ישן לא מכניס את הגיר לחירום, אלא מעלה הודעת תקלה ומאפשר לגיר התנהגות רגילה לחלוטין.

אם אתה מאיזור פתח תקוה - תרים טלפון ותבוא לבדיקה לא עלות.

ספי

053-3868964

פורסם

שלום לכולם, קראתי בפורום על התיבה המהוללת AL4.

בנתיים לא יודע למה החלטתי לא להעביר בחניה למצב P, אלה להשאירה במצב N וכמובן להרים אנדברקס.

מאז שעברתי למוד החניה הזה, התיבה לא מציגה מוד חירום, התפקוד מצוין ועברות הילוך חלקות.

לא ברור האם זה מקרה או שבמצב P נוצר לחץ הידראולי על הסולונואיד.

בכל אופן אעדכן למען אחרים האם זה פותר את הבעיה שלי.

אם מישהו מוצא הגיון בהבדלים בין מצב parking ל N אשמח לשמוע.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...