Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי אני חדש כאן בפורום.. אני מתכנן לרכוש את הרכב השני שלי בחיים..עד עכשיו הייתי עם פיג'ו 206 שנת 2001 (הלך ראש מנוע)

החלטתי לא לתקן את הרכב ולעבור לאוטו "חדש" יחסית..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?40880-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%94-%D7%A7%D7%A9%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%91%D7%95%D7%90%D7%95-%D7%A0%D7%A2%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%A0%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%A8%D7%91%D7%94-%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D!&p=1011959&viewfull=1#post1011959

אז ככה אני בן 22 חשוב לי המראה של הרכב וחסכון בדלק.. כמובן שיהיה בטיחותי.. אני רוצה רכב אוטומט/רובוטי.. אגב הצורת נסיעה שלי היא ממש לא פרועה...

השימושים העיקריים ברכב:

נסיעה של כמה קילומטרים בודדים לעבודה כל יום, פעמיים בחודש נסיעה מהמרכז לדרום/צפון.. ופה ושם סיבובים במרכז לא רציני...

ראיתי כמה רכבים שונים וממש ננעלתי על הרכב פונטו גרדה שנת 2008 גם מבחינת מראה גם ממש ממש בטיחותי .. עכשיו הדעות חלוקות לגביי הגיר, אם זה עניין של "להתרגל" זה ממש לא מפריע לי... השאלה האם זה עניין של גיר בעייתי? אין לי עצבים/כסף לזה...

 

עוד סוגיה, האם ניתן לקנות את הרכב הנ"ל מסוכנות ולקבל אחריות + טיפולים ?? תודה..

 

אם יש לכם עוד רכבים להציע יתקבל בברכה.

עריכה אחרונה על ידי Gal Sharav
פורסם

הגרנדה רכב חיסכוני ובטיחותי לאותם שנים,הרובוט לא נחשב לשיא האמינות וכניראה נקודת החולשה של הרכב.

צריך מזל עם גירים אוטומטים.

עוד רכב שאפשר להציע הוא יונדאי גטס מאותם השנים,מאוד אמינה חפש ברמות איבזור gli/glx/gls.

רכב מעט גדול יותר הוא האקסנט גם סוס עבודה,פחות חיסכוני מהגרנדה,רובם עם מנוע 1.4 אבל תבדוק אם תוכל למצוא אחת עם מנוע 1.6

יש סיריון לרוב מודל 2006,גם אמינה,ואופציה לא רעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בשנת 2006 הרכב קיבל מנוע זריז יותר וחיסכוני יותר,בתקציב שלך מדובר על גטסים 2008-9 כך שאין שנה שהרכב לא אמין.

אין בעיה לרכב לנסוע מבאר שבע למרכז,כול עוד הוא יטופל בזמן,לא תיקרע אותו לא צריך להיות בעיות,אבל עדיין זה לא רכב חדש כך שיכולה להיות תקלה פעם ב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...