Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסט לרכב


MrCola
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

יש לי טסט לרכב במאי, זה יהיה הטסט הראשון שלי אי פעם לכם אין לי מושג איך הדברים מתנהלים.

עוד לא קיבלתי הודעה או משהו לגבי הטסט.

עכשיו יש לי את הכסף לטסט ואני רוצה לסיים עם זה כמה שיותר מהר ולהיות בראש שקט.

זה אפשרי לשלם הכל ולעשות את הטסט שלושה חודשים קודם?

אם כן אז הטסט יהיה עד פברואר 2016 או עד מאי 2016?

 

תודה לעונים וסליחה על הבורות בעניין :)

פורסם (נערך)

בקרוב תקבל רישיון רכב חדש (לא משולם) עם הנתונים החדשים.

יש בפניך כמה אפשרויות לשלם את האגרה (שהסכום שלה משתנה מרכב לרכב)

1. בדואר

2. בבנק

אני בטוח שיש עוד כמה אופציות לתשלום אבל אני לא מכיר אותם.

אחרי שתשלם את האגרה אתה תיסע למכון טסטים כלשהו ותצטרך לשלם בקבלה סכום של 96 שקלים לדעתי (את הסכום אני אומר מניסיון אישי ואין לי מושג אם זה משתנה מרכב לרכב)

לאחר מכן אתה תעבור כמה שלבים בטסט שזה פס בדיקות שלאחריו אם עברת בהצלחה תקבל חתימה על הרישיון מדבקה וסיימת.

ממליץ להגיע בשעות הבוקר למכון הטסטים שכן הוא פנוי יחסית ואין לחץ.

 

ולגבי השאלה של ביצוע הטסט ליפני הזמן זה אפשרי והטסט יתפוס לשנה + הזמן שעשית את הטסט ליפני המועד.

אבל אתה תקבל רישיון חדש בדואר כחודש ליפני המועד - ככה שאין מצב של טסט לשנה וחצי לדוגמה.

עריכה אחרונה על ידי TheBox
פורסם

אתה לא יכול להקדים ב 4 חודשים.

תמתין עד שתקבל הביתה את חידוש הרישיון (כחודש וחצי לפני המועד), שלם אותו ותיגש לטסט.

 

הטסט יהיה עד התאריך המקורי (כלומר עד מאי), לא משנה מתי תעבור אותו.

 

התאריך המקורי לא משתנה בשום מצב.

 

 

פורסם

אתה יכול לשלם באינטרנט בכרטיס אשראי באתר הבא:

http://ecom.gov.il/Voucher/InputPage.aspx?vid=260

 

שים לב שרק חודשיים פלוס מינוס לפני המועד הוא יאפשר לך לשלם על "חידוש רישיון רכב". (אתה לא חייב לחכות לטופס שיגיע בדואר).

כשבוע אחרי התשלום תקבל טופס משולם בדואר ואיתו אתה הולך לעשות טסט.

פורסם

אני בדיוק היום קיבלתי את חידוש הרישיון בדואר כאשר הרישיון תקף עד 13.04. בערך חודשיים.

שילמתי עכשיו באינטרנט עם אשראי שהכי נוח ואז מקבלים הביתה תוך שבועיים אישור תשלום.

פורסם

בסופר פארם יש מכונות אוטומטיות של משרד הרישוי

 

ניתן להנפיק בהם רישיון רכב ולשלם במקום (באשראי כמובן) , צריך רק לבדוק כמה זמן מראש ניתן להנפיק

פורסם

ניתן להנפיק כחודשיים לפני מועד החידוש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בתחילת החודש שילמתי באתר של משרד התחבורה על חידוש רישיון רכב, אך עדיין לא קיבלתי את הרישיון המשולם בדואר.

הבנתי שבמקרה כזה צריכים להוציא כפל רישיון...האם אפשר להנפיק אותו במכונות האוטומטיות בסופר פארם?

 

ואם כבר מדברים על טסט, אשמח להמלצה על מכון טסטים הגון באיזור רחובות.

פורסם

אני עשיתי טסט לפני שבועיים בערך, גם לי זה היה טסט ראשון.

ממליץ לך כמו שהמליצו לי להגיע בשעות בצהריים(13-14) כי ממש ריק שם(הייתה מכונית אחת לפני) הבנתי שרוב האנשים באים בבוקר לפני העבודה.

אני שילמתי דרך האינטרנט ואכן בקבלה שם צריך לשלם 96 שקלים ותאמת אין לי מושג על מה.

אני עשיתי טסט בראשון בקומפיוטסט באזור תעשייה הישן.

פורסם
בתחילת החודש שילמתי באתר של משרד התחבורה על חידוש רישיון רכב, אך עדיין לא קיבלתי את הרישיון המשולם בדואר.

הבנתי שבמקרה כזה צריכים להוציא כפל רישיון...האם אפשר להנפיק אותו במכונות האוטומטיות בסופר פארם?

 

ואם כבר מדברים על טסט, אשמח להמלצה על מכון טסטים הגון באיזור רחובות.

במידה ושלמת בכרטיס אשראי, הנך יכול להנפיק רשיון רכב חדש דרך המכשירים האוטומטיים.

יש צורך בהעברת הכרטיס מחדש(רק לצורך אימות פרטים), והופ...מודפס לך חדש.

כמו כן, אתה יכול להתקשר לרישויפון(רישוי-קול) - 5678* או 1-222-5678 או 1-900-72-1233.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ואכן בקבלה שם צריך לשלם 96 שקלים ותאמת אין לי מושג על מה.

96 ש"ח זה למכון הבדיקות, עבור תהליך הבדיקה שרכבך עובר שם.

אם הרכב לא עובר צריך לתקן את התקלות שמצאו ולעבור בדיקה חוזרת. בדיקה זו עולה פחות מ-96 ש"ח אבל היא לא בחינם.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...