Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

מצ"ב תמונה שצילמתי ברכב שלי.

מדובר על חגורת בטיחות במושב הנהג.

לא יצא לי לראות אף פעם תופעה כזאת בשום רכב שהיה ברשותי.

האם ללכת למוסך ולבקש להחליף (הרכב באחריות) או שאין בסיס לבקשה.

uploadfromtaptalk1424098719269.jpg

החיים הם כמו....

פורסם

תשפצר את זה עם מצית ותמשיך בחיים. חבל להכניס את הרכב למוסך על כל שטות. במיוחד עכשיו להתחיל להילחם עם יבואנים על "כן באחריות לא באחריות".

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אינני מסכים עם spire - לחגורת הבטיחות יש תפקיד חשוב מאוד בהגנה במקרה של תאונה, ואין להקל ראש בה (בעיקר לא לשרוף אותה עם מצית). עם זאת, לדעתי החוטים הללו אינם מחגורת הבטיחות עצמה אלא הצטברו ממקור חיצוני. יש לוודא האם החוטים הבולטים הם באמת מהחגורה עצמה או לא, ולא להתבייש לגשת למוסך לבדיקה במסגרת האחריות.

פורסם

אני מתנצל, פספסתי את המילה "בטיחותית".

אם זאת אכן השאלה, ומעניין אותך מעבר לקוסמטיקה, אני חושב שיש מקום לגשת ולבקש ויבדקו אותה. למרות שלא נראה לי שתקבל יחס הגיוני ורוב הסיכויים שסתם יסתכלו עליך מוזר ויגידו ש"כן כן, זה בסדר, ככה זה בדגם שלך".

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אינני מסכים עם spire - לחגורת הבטיחות יש תפקיד חשוב מאוד בהגנה במקרה של תאונה, ואין להקל ראש בה (בעיקר לא לשרוף אותה עם מצית). עם זאת, לדעתי החוטים הללו אינם מחגורת הבטיחות עצמה אלא הצטברו ממקור חיצוני. יש לוודא האם החוטים הבולטים הם באמת מהחגורה עצמה או לא, ולא להתבייש לגשת למוסך לבדיקה במסגרת האחריות.

 

החוטים מהחגורה וזה וודאי.

בזמנו שעבדתי על מתקנים חלק מהבדיקה הייתה לראות שלא יוצאים חוטים כמו בתמונה. רק אני כמעט בטוח שיש טווחים. כלומר לראות עד כמה אחוז מהחוטים יוצאים.

את האמת זה מבאס לראות על רכב בן שנתיים וחצי. להורים שלי יש רכב בן 14 וזה לא נראה ככה.

החיים הם כמו....

פורסם

פשוט תיגש למוסך תגיד להם שלום יש לי חגורה סוג ב' אני רוצה להחליף לאחת חדשה תודה.

אם ינסו לנפנף אותך תדאג לתת להם להבין שאתה משם הולך לבית משפט.

×
×
  • תוכן חדש...