Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 2008 רובוטית GLI+


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היתרון של הרכב הזה הוא שניתן למצוא בקלות יד 1 ק"מ נמוך , מחיר ריצפה, צריכת דלק טובה.

 

והרבה בעיות עם הגיר הרובוטי ומחשב רכב, גם כשמתחזקים בקפדנות ונוהגים כמו שצריך ברכב. פשוט לא משתלם.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אנשים מדברים פה שטויות במיץ, מנסיון של 3 שנים עם קורולה רובוטית ו150 אלף ק''מ על השעון, שום בעיה שנאמרה בשרשור הזה לא נבראה ולא הייתה, לא בגיר ולא במחשב.

 

אחלה רכב שבעולם, איפה תמצא רכב בגודל כזה עם צריכת דלק כמו של קיה פיקנטו, מרווח, נוח, אמין בכל מצב נכון צריך להתרגל לגיר ויש גם אופציית טיפטרוניק, ובמחיר רצפה שצריך לומר אפילו תודה .

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם
צריכת דלק של קיה פיקנטו זו ממש לא מחמאה, היא ידועה לשמצה בזה שיחסית לשאר המיני היא לא חסכונית, וכמה זה במספרים?

בוא לא נגזים לא הייתי אומר עכשיו סוזוקי אלטו, פיקנטו עושה בממוצע בסביבות ה1ל14,15 פחות או יותר כמו הקורולה בגודל משפחתי.

 

 

פורסם (נערך)

תדייק, פיקנטו ידנית, הרבה התלוננו על האוטומטית.

ואין צורך לצטט הודעה מעליך, מיותר לגמרי.

וראיתי מספיק נושאים בטכני על הגיר הנ"ל של הקורולה, יכול להיות שזו תוצאה של שימוש לא נכון, אבל הבעיות קיימות.

מאחל לך שלא תכיר אותן.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
מי שיודע לשמור על היפנית שלו, שלא יצפה אפילו לתקלה אחת 8)

 

חחח אם היית מכיר את אבא שלי הפולני- יאקה בכל רמח איבריו-כל שבוע בודק שמן ומים, טיפול תמיד בזמן, אוויר לגלגלים תמיד בזמן. אוטו נקי מבפנים ומבחוץ ושמור שמור. חוץ מהגיר המקולל הזה והמחשב של הרכב-פעם אחת לא הייתה תקלה עם האוטו.

 

גילוי נאות: ההורים שלי המשיכו לטויוטה קורולה 2015 חדשה. אוטו מדהים!!! באמת אוטו מרשים ומאובזר (גרסת אבזור GLI).

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם
אנשים מדברים פה שטויות במיץ, מנסיון של 3 שנים עם קורולה רובוטית ו150 אלף ק''מ על השעון, שום בעיה שנאמרה בשרשור הזה לא נבראה ולא הייתה, לא בגיר ולא במחשב.

 

אחלה רכב שבעולם, איפה תמצא רכב בגודל כזה עם צריכת דלק כמו של קיה פיקנטו, מרווח, נוח, אמין בכל מצב נכון צריך להתרגל לגיר ויש גם אופציית טיפטרוניק, ובמחיר רצפה שצריך לומר אפילו תודה .

צריך להגיד תודה לטיוטה שהעיפה את הגיר הזה.

לא סתם המחיר בריצפה כמו שאתה אומר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני נזכר שב2008 עשיתי נסיעת מבחן על הרכב הזה,במהלכו בפקק קטן מצמד התחמם,נדלקה מנורת אזהרה בלוח וסוכן ביקש ממני לעמוד בצד.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

מחזיק קורולה רובוטית 2009 GLI

50,000 ש"ח זה מעט גבוה אבל לא הרבה כמו שציינו חבריי, לדעתי 45,000.

אם אתה סגור על סוג הרכב הייתי מתקדם במו"מ עם המוכר, אם לאו דוקא נעול יש רכישות טובות לא פחות

פורסם (נערך)

הם רוצים עליה 50000 ש"ח.

מה אתם אומרים?

המחיר נשמע גבוה, זה רכב שנסחר ב30-40 אש"ח

 

מי שיודע לשמור על היפנית שלו, שלא יצפה אפילו לתקלה אחת 8)

 

זאת כבר הגזמה. שחיקה יש בכל רכב, וגם ליפניות יש את הנקודות החלשות שלהן (לרוב איכות נמוכה של הפח והצבע).

 

לקורולה המדוברת יש את הגיר הרובוטי, שהתקלות שלו גרמו לטויוטה (ולשאר היפנים) לעבור לתיבות רציפות.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ההורים שלי קנו אחת כזאת ב40K שנת 2009 יד פרטית GLI עם 75,000 ק"מ.

המחיר שדורש המוכר הוא בדיחה ( ולא מצחיקה במיוחד )

ב50K אתה קונה היום רכב כמעט חדש ולא קורולה לא מוצלחת בת 7.

לנסר 2007

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

למרות שיש לי אחת כזו ואני מרוצה, (130,000 ק"מ בלי שום בעיות) היא כדאית רק אם המחיר נמוך, נראה לי משהו כמו 35,000.

לא נראה לי שיהיה לך קשה למצוא אחת טובה וזולה מפרטי.

לגבי צריכת דלק אני עושה 1-13.5 בנסיעה רגועה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.


×
×
  • תוכן חדש...