Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר המון זמן שהשריטות על הג'נטים מעצבנות לי תעין. הג'נטים פורקו ונשלחו לצביעה. שמו לי סט חליפי ושלחו אותי הביתה :)

להלן תמונות של הלפני...

אמור לקבל אותם בעוד מספר ימים. אעדכן כשיגיעו

uploadfromtaptalk1420009299507.jpg

uploadfromtaptalk1420009321017.jpg

uploadfromtaptalk1420009344282.jpg

פורסם

ג.מ פורטל בבת ים

ככה הרכב נראה עם סט חליפי ששמו לי במקום. ביקשתי שיצבעו כמו המקור

 

מחיר הוא חלק מעסקה גדולה שעשיתי אז לא רלוונטי לפרסם

uploadfromtaptalk1420013800938.jpg

uploadfromtaptalk1420013821019.jpg

פורסם

אחלה תודה

סט חליפי עד שמסיימים את העבודה זה בנוהל אצלם? לא ידעתי שזה כך חשבתי להשאיר במוסך את הרכב עד שיסיימו טיפול

Opel Adam S 2017

פורסם
אחלה תודה

סט חליפי עד שמסיימים את העבודה זה בנוהל אצלם? לא ידעתי שזה כך חשבתי להשאיר במוסך את הרכב עד שיסיימו טיפול

נראה לי שכן. אצלי זה היה תנאי

פורסם

היום קפצתי לראות אם הג'נטים מוכנים

וכן !!!

למי שראה תתמונות בתחילת השרשור היו כמה כרסומים אכזריים. התוצאה הסופית נראית טובה מאד ואני מרוצה מאד.

צריך לקחת בחשבון שהליטוש יכול לגרום למקומות בהם היו לפני קצוות חדים להיות יותר "רכים". כמו כן הליטוש של הניקל משאיר מרקם חלק אבל לא מקורי. בכל זאת הג'אנט נראה חדש ומקורי ואני בטוח שיורכב על הרכב יראה טוב מאד. הייתי רגע מלהחליף אותם...

ביום ראשון אסע לשם עם הרכב והם יותקנו בחזרה

בנתיים תמונה של אחד מהם

למי ששאל סדר גודל של שיפוץ כזה (1200-1500 ש"ח כנראה תלוי במצב הג'נטים וכמות העבודה)

20150102_090917.jpg20150102_090934.jpg

פורסם

נראים טוב לאחר שיפוץ, אני טועה או שבתמונה השמאלית יש בחיץ העליון (שעה 1) כרסום שלא תוקן? נראה גם בשמאלי (שעה 11).

למרות שרשמת שזה יכול להראות כך גם לאחר תיקון..נראה לי קצת מוזר לא? לא אמור להגיע חדש לגמרי?

Opel Adam S 2017

פורסם
נראים טוב לאחר שיפוץ, אני טועה או שבתמונה השמאלית יש בחיץ העליון (שעה 1) כרסום שלא תוקן? נראה גם בשמאלי (שעה 11).

למרות שרשמת שזה יכול להראות כך גם לאחר תיקון..נראה לי קצת מוזר לא? לא אמור להגיע חדש לגמרי?

 

זה באמת נראה כך... אבל זה לא כרסום זה פגם כלשהו בלכה או שפשוף קל במרקם ניקל

יש המון גריז, משחת פוליש או משהו כזה על הגאנטים והמון דברים שנראו לי לכלוכים/שריטות יורדים עם ניגוב.

ביום ראשון לפני ההרכבה אני אערוך מסדר קפדני יותר..

פורסם

נראים טוב,

 

לי מפריע זה ששמים אחד על השני, יכול לגרום לשריטות עוד לפני בכלל שהרכבת.

Suzuki Samurai 86

Suzuki RV50 87

Willys Pickup 61

פורסם

סוף סוף היה לי זמן ללכת לפורטל ולהתקין בחזרה את הג'נטים המשופצים.

אז ככה, נעלמו כל השפשופים וכרסומי המדרכה. יש מקומות בהם בהם הקווים החדים מעט כהים. כל הכתמים התגלו ככתמי פוליש שיורדים עם מגבת. הסט הורכב על האוטו, ונראה מעולה ! הכי קרוב שיש לחדש...

כל התענוג נגמר ב1000 שקל בלבד

אני ממליץ בחום וחושב שזה שווה כל שקל

uploadfromtaptalk1420647377539.jpg

uploadfromtaptalk1420647387300.jpg

×
×
  • תוכן חדש...