Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

X2 סאבוופרים -5000W cerwin vega stroker pro 2500RMS 1 OHM מחיר = 3500 ש"ח לכל אחד מצב חדש נקנה ב8900.

 

מונובלוק- rockford power usa original t20001 db 1600 rms 2ohm 2500 rms 1ohm מחיר = 3500 ש"ח כולל BOOSTCONTROL כניסות 0 GAGE -+

 

מגבר 4 ערוצים- hertz ep4x מי שמכיר את המגבר המגבר מעולה במצב חדש = 900 ש"ח

 

רדיו דיסק- eclipse cd 5030 אין מה להוסיף על הרדיודיסק הזה, במצב חדש ללא שריטה מחיר=1000 ש"ח כולל כל הציוד המקורי והקופסא.

 

קומפוננט- hertz xl 5.25 כולל הקופסא המקורית במצב חדש חדש נשמעים מצויין סט רוצח למי שמכיר מחיר 150 RMS מחיר =850 ש"ח

 

רמקולים 6X9- מהדורה מוגבלת JBL t696 רמקול 6X9 הכי חזק שקיים היום נקנו ב 1900 ש"ח מחיר =700 ש"ח כולל הקופסא המקורית.

 

מצבר אופטימה ג'ל לפריקה עמוקה נקנה ב1850 עוד באחריות מחיר = 850 ש"ח

 

כבל 0GAGE של חברת דץ גרמני חוט עבה מאוד לא חרטה, כולל בית פיוז של 300 אמפר מחיר בדיחה= 350 ש"ח

 

שלוש כבלים RCA של סטינגר בולט 3 במחיר של אחד = 300 ש"ח

 

כבל- rockford נקנה ב2400 ש"ח 10 פאראד במחיר של 2 פאראד = 950 ש"ח

 

יש לציין שרוב הציוד מגיע עם קופסאות מקוריות הציוד כולו במצב חדש דנדש עבד מספר חודשים, המערכת מושקעת מעל 40000 ונמכרת במחירי רצפה עקב מכירת הרכב וחוסר שימוש בציוד.

 

 

לעוד פרטים - תומר - 0545915847

×
×
  • תוכן חדש...