Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בבדיקה בספר הרכב רשום שהשמן המומלץ ביותר למכונית זו הוא HONDA GREEN OIL, זה שמן עם צמיגות מאוד נמוכה, משהוא כמו 0W16

(תרשים מצורף)

הצמיגות הנמוכה נדרשת בגלל שלמנוע הייברידי יש הרבה כיבויים והתנעות במהלך הנסיעה ונדרש שמן עם תגובה מהירה לצימצום הבלאי בזמן ההתנעות.

הם רושמים בספר שניתן להשתמש גם בשמנים 0W20 0W30 5W30

שאלתי במוסך החברה, הם אמרו שברכב הזה שמים 5W40 :?:

משהו יכול להסביר לי מה קורה כאן? מדוע במוסכי החברה שמים משהו שונה מהרשום בספר הרכב עם צמיגות די רחוקה מהמומלץ ביותר.

אני מניח שהחברה לא מחפשת להזיק למכוניות שלה, בטח יש להם איזו סיבה טובה לזה.

 

אז מה בסופו של דבר הכי נכון לשים באוטו הזה?

Honda_Ultra_Green_Oil.jpg

עריכה אחרונה על ידי odednovo
טעות בכותרת
פורסם

כבר כתבתי לא פעם ולא פעמים, ביום שמוסכים מורשים יבינו על מה הם מדברים (במיוחד בענייני שמנים) יגיע המשיח על חמור לבן.

מהטבלה עולה שניתן להשתמש בכל שמן העומד בצמיגויות המצויינות בטבלה. 5W20 ו 5W30 הם הנפוצים יותר ובאחד מהם הייתי משתמש. 5W40 מיותר, צמיגי יותר וגורע מהביצועים וצריכת הדלק.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)
כבר כתבתי לא פעם ולא פעמים, ביום שמוסכים מורשים יבינו על מה הם מדברים (במיוחד בענייני שמנים) יגיע המשיח על חמור לבן.

מהטבלה עולה שניתן להשתמש בכל שמן העומד בצמיגויות המצויינות בטבלה. 5W20 ו 5W30 הם הנפוצים יותר ובאחד מהם הייתי משתמש. 5W40 מיותר, צמיגי יותר וגורע מהביצועים וצריכת הדלק.

 

איתמר

 

תודה על העצה.

אם לדעתך שווה התאמץ וללכת על 0W20 או אפילו להזמין את HONDA GREEN OIL המקורי?

כך כתוב עליו באתר להלן:

 

For all our hybrid engines (Civic IMA, Insight, CR-Z) we recommend to only use the Honda Green Oil. This unique oil is specially designed by Honda R&D. It cannot be used in other engines. Due to the extreme low viscosity, it?s fuel saving, causing less CO2 emissions and is in consequence better for the environment.

 

 

http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-hybrid-engine-oil-4-ltr-honda-green-oil-p-500.html

 

 

עריכה אחרונה על ידי odednovo
×
×
  • תוכן חדש...