Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308 החדשה - יומן מעקב


daido1
שימו לב! השרשור הזה בן 1680 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההגדרה שלך למושג ״כל הרכבים עפו״ היא קצת מוגזמת.

תסתכל בבקשה בנתוני המסירות שמפורסמים כאן ותבין שה-308 בקושי נמכרת (וחבל).

 

דובר על הרכבים{30-40 יחידות} ברמת גימור פרמיום שהוצעו ב100K,לא על כלל מכירות ה308.

 

ובכל מקרה הם אכן עפו,ומהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 350
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין בהכרח סתירה, כשהמלאי קטן והמחיר אטרקטיבי, אז אפילו את ״צי״ ה 308 אפשר להעיף וכך היה. זה בכדי להרגיע את החוששים שמא מישהו טוען שמדובר בלהיט, נדמה לי שלא תמצא כזה. אשר ליכולות והאיכויות ישפוט כל אחד לעצמו, אני מכל מקום סבור שמי שקנה פרימיום כזו במחירים בהם מדובר כאן עשה עסק נהדר. אחרי הכל אפילו על יאריס מקבילת איבזור ( אם יש ) הוא היה צריך להוסיף כמה לירות.

 

מבחינה כלכלית נטו - יאריס עסקה יותר טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינה כלכלית נטו - יאריס עסקה יותר טובה.

 

זה בדיוק ההבדל בין מי שקונה 'עסקה כלכלית' לבין מי שקונה 'מכונית'.

הראשון יפנה ליאריס והשני ל-308, כנראה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינה כלכלית נטו - יאריס עסקה יותר טובה.

 

ולסבול כל יום מרכב פח ברמה נמוכה כי יש בחזית לוגו טויוטה...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק ההבדל בין מי שקונה 'עסקה כלכלית' לבין מי שקונה 'מכונית'.

הראשון יפנה ליאריס והשני ל-308, כנראה.

 

גם כקניית "מכונית" 308 היא עסקה די כושלת. רכב שאין לו יתרון בשום תחום מול מאזדה 3, גולף, אוקטביה, אפילו קורולה, אולי רק כקניה של יד שניה ממוכר מותש במחיר נמוך. נהגתי ב 308 ולא הרגשתי בה שום דבר מושך - לא במראה, לא במרווח פנים ולא בהתנהגות. אם היו מביאים לארץ אותה 308 עם מנוע דיזל - זה היה נותן לה יתרון משמעותי בעיני מי שצריך או רוצה דיזל. בינתיים - מכונית די אנמית, שלא ירשה את מיטב המסורת של פזיו כרכב י נהיגה ולא נמכרת טוב גם באירופה (חוץ מצרפת, אולי). דרך אגב, גם גרסת GTI שלה לא מבריקה בכלל וההגה שלה לא מתקשר מספיק, אני כבר לא מדבר על פתרונות דבילים כמו שימוש ממסך לשליטה על הפונקציות (במכונית ספורט!), מיקום לא מוצלח של לוח מחוונים ומד סל"ד בכיוון הפוך ועם סקלה אדומה במצב ספורט שמפריע לראות את הקו האדום. בקיצור, יש להם עוד הרבה לעבוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם כקניית "מכונית" 308 היא עסקה די כושלת. רכב שאין לו יתרון בשום תחום מול מאזדה 3, גולף, אוקטביה, אפילו קורולה, אולי רק כקניה של יד שניה ממוכר מותש במחיר נמוך. נהגתי ב 308 ולא הרגשתי בה שום דבר מושך - לא במראה, לא במרווח פנים ולא בהתנהגות. אם היו מביאים לארץ אותה 308 עם מנוע דיזל - זה היה נותן לה יתרון משמעותי בעיני מי שצריך או רוצה דיזל. בינתיים - מכונית די אנמית, שלא ירשה את מיטב המסורת של פזיו כרכב י נהיגה ולא נמכרת טוב גם באירופה (חוץ מצרפת, אולי). דרך אגב, גם גרסת GTI שלה לא מבריקה בכלל וההגה שלה לא מתקשר מספיק, אני כבר לא מדבר על פתרונות דבילים כמו שימוש ממסך לשליטה על הפונקציות (במכונית ספורט!), מיקום לא מוצלח של לוח מחוונים ומד סל"ד בכיוון הפוך ועם סקלה אדומה במצב ספורט שמפריע לראות את הקו האדום. בקיצור, יש להם עוד הרבה לעבוד.

 

 

עושה רושם שקראת הרבה כתבות והצלחת לרכז את כל המינוסים שמוזכרים שם :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק ההבדל בין מי שקונה 'עסקה כלכלית' לבין מי שקונה 'מכונית'.

הראשון יפנה ליאריס והשני ל-308, כנראה.

 

לא יכולתי לתאר את זה בצורה נכונה יותר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהגתי ב-308GTI.

הרכב מעולה עם שלדה פצצה והגה מתקשר ביחס לאחרות.

מבחינה דינמית, ראיתי כמה מבחנים בהם 308 עם מנוע 1.2 עוברת את מבחן הסלאלום מהר יותר מגולף GTI

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עושה רושם שקראת הרבה כתבות והצלחת לרכז את כל המינוסים שמוזכרים שם :)

 

תסכים שיכולת לרכז מידע זה חשוב.

נהגתי על 308 רגילה כרכב שכור בחו"ל וב 308GTI בפצאל.

ל 308 היה מנוע בנזין אחר, אבל הרושם הכללי לא שונה, כנראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם מכרו את 308 פרמיום ב100K בגלל שהצבע של הרכבים היה פגום לחלוטין,אין קשר במקרה הזה.

 

דרך אגב כל הרכבים עפו.

 

אני קניתי את הרכב, קניתי אותו ב-95 2018, צבע אפור כהה, אין על הרכב ולו סימן שקשור בצבע פגום, זה נכון שהיו מס' יחידות עם צבע פגום, אך בפועל כשקניתי וראיתי את ה"פגומות" מדובר על בעיות זניחות וקטנות, ממש לא פגם ממשי. מבסוט מהאוטו ממש, בעיניי אחת הקניות היותר טובות שעשיתי. הרכב מפנק ונוסע ברמה גבוהה מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. זו כמובן דעתך. שלי שונה, 308 עולה על מרבית מתחרותיה ומעניקה איכויות נסיעה ועידון ברמה גבוהה משמעותית.

2. בינואר השנה הייתי על סף רכישת 308 יד 2 במחיר שלא השתנה עד היום חצי שנה מאוחר יותר לגבי 308 אחרות מאותו שנתון. מעקב אקראי מלמד גם שמכוניות כאלו מיד פרטית נמכרות די מהר כך שהתזה לפיה יאריס היא עסקה כלכלית עדיפה אף היא נדרשת לראיה מעבר לתחושת בטן.

3 לגוף הענין ההשוואה בין יאריס ל 308 קצת לא רצינית למעט המחיר כמובן. עם זה מדובר בסיפור לגמרי לא רלבנטי שהרי כבר אין 308 חדשה, כשתהיה המחיר יהיה קרוב לודאי אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסכים שיכולת לרכז מידע זה חשוב.

נהגתי על 308 רגילה כרכב שכור בחו"ל וב 308GTI בפצאל.

ל 308 היה מנוע בנזין אחר, אבל הרושם הכללי לא שונה, כנראה.

 

מסקרן אותי אם יש עוד מישהו בקהל שנהג ב308GTI בפצאל ושותף לתחושות שלך.



הרכב מרגיש שם בסביבת מחייה הכי טבעית שלו עם שלדה "מבריקה" ומתקשרת במיוחד.

מוי-פאן לפצאל נקודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. זו כמובן דעתך. שלי שונה, 308 עולה על מרבית מתחרותיה ומעניקה איכויות נסיעה ועידון ברמה גבוהה משמעותית.

2. בינואר השנה הייתי על סף רכישת 308 יד 2 במחיר שלא השתנה עד היום חצי שנה מאוחר יותר לגבי 308 אחרות מאותו שנתון. מעקב אקראי מלמד גם שמכוניות כאלו מיד פרטית נמכרות די מהר כך שהתזה לפיה יאריס היא עסקה כלכלית עדיפה אף היא נדרשת לראיה מעבר לתחושת בטן.

3 לגוף הענין ההשוואה בין יאריס ל 308 קצת לא רצינית למעט המחיר כמובן. עם זה מדובר בסיפור לגמרי לא רלבנטי שהרי כבר אין 308 חדשה, כשתהיה המחיר יהיה קרוב לודאי אחר.

רק למען הסדר הטוב מבקש להבהיר שהתגובה כאן במצוטט מכוונת לבגט ולא לקודמי כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1680 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...