Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308 החדשה - יומן מעקב


daido1
שימו לב! השרשור הזה בן 1690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה על העידכון, הייתי אומר שעדיין מוקדם להגיד אמינה, לדעתי מבחן האמינות מתחיל עכשיו כי עדיין מדובר ברכב חדש.

גם עם 147000 ק"מ בקצת מעל 3 שנים{2014} האמינות והאיכות מושלמים,ואני נוהג הרבה יותר אגרסיבי מפותח השרשור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 350
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למה הוסיפו לך עוד על סעיפים שונים בעבודה?

בדוק זאת- אם טיפול 45 צריך לכלול פילטר מזגן/אוויר או נוזל בלמים, הם לא היו צריכים לחייב אותך על ההחלפה שלהם בנפרד אלא אמורים להיות כלולים ב-260 שח של הטיפול.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

האמת, איבדתי אותם כבר לגמרי... ראיתי שזה יצא כמעט 500 שקלים זול יותר מ"הדקל" הרצליה על אותם דברים

פחות או יותר, אז כבר לא התעמקתי בפרטים.

אם יש כאן עוד מישהו עם 308, אשמח לראות קבלה מקבילה של מוסך מורשה של טיפול 15.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם עם 147000 ק"מ בקצת מעל 3 שנים{2014} האמינות והאיכות מושלמים,ואני נוהג הרבה יותר אגרסיבי מפותח השרשור.

טוב, זה כבר רציני! אתה מוזמן לצרף לשרשור הזה עדכונים גם על הרכב שלך, כי לא נראה לי שאתקרב לקילומטראז' שלך בזמן הקרוב...

מה בנוגע לחיובים על טיפולי 15K? הח'ברה כאן אומרים ש"מנפחים" לי קצת על שטויות... גם אצלך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב חברה אז אין לי מושג לגבי עלויות הטיפולים.

בכל מקרה ברכבים הנוספים שלי {508 מודל 2016 ו307 מודל 2002} לפני שאני מגיע לטיפולים אני מבקש לקבל הצעת מחיר בכתב,הרבה פעמים ניסו לדחוף נוזל שטיפה לחלונות,תוסף דלק,וכו,אני תמיד מתקן אותם ומבקש שישלחו לי הצעה מתוקנת ללא כל התוספות המיותרות שלהם,ככה שאתה מגיע לטיפול גם אם מנסים לדחוף יש לך בכתב פירוט ועלויות מדוייקים של הטיפול ככה שאין הפתעות{וזה לא שלא ניסו בכל זאת..},יש לי בקרוב טיפול שנתי ראשון של ה508,אני אוכל לשתף.

מעבר לכך ה308 נוסע המון ותחת רגל כבדה מאד רוב הזמן,למרות שאני אוהב את הרכבים של פיגו לפני שבחרתי ב308 החלטתי שאני הולך לראות רכבים אחרים,הרכב היחידי שמצא חן בעיני {לפני נהיגה} הוא המאזדה 3 2.0 שרק הגיע לארץ,אחרי שניסיתי להידחק פנימה החלטתי שאני יוצא מהסוכנות ולא חוזר ..אני מרוצה מאד מהבחירה,באמת אחלה רכב,עכשיו אני מחכה להחליף את ה307 ב308 המתוחה שצריכה להגיע תוך כמה חודשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוסכים מורשים של רכבי פיג'ו

נהוג לבצע החלפת פילטר מזגן בכל טיפול שנתי/תקופתי.

 

פעילות החלפת מסנן המזגן -

מחויבת בתשלום נוסף - 0.2/0.1 שעות יצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה מוגדר כחלק מהטיפול ברכב.

אם זה מוגדר, למה צריך לזה שורה בנפרד.

 

קראתי לגבי 2 הטיפולים הקודמים שלו. לא היה חיוב על החלפה של מסנן מזגן. למה התעוררו פתאום עכשיו?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני הטיפולים הראשונים היו במוסך הדקל בהרצליה - שעת יצרן - 300 ש"ח.

הטיפול השלישי בוצע במוסך המוביל פוספלד בכפר סבא - שעת יצרן - 260 ש"ח.

 

כל מוסך יכול להחליט כיצד לחייב עבור

ביצוע עבודות שונות המבוצעות במהלך הטיפול.

 

לדוגמה:

בטיפול הראשון 15,000 ק"מ בוצע חיוב 1.1 שעות = 330 ש"ח.

 

בטיפול השני 30,000 ק"מ בוצע חיוב 1.6 שעות עבודה - 480 ש"ח.

 

בטיפול השלישי 45,000 ק"מ בוצע חיוב 1.0 שעות עבודה = 260 ש"ח.

בטיפול הנ"ל בוצע חיוב כספי נוסף על ביצוע פעילות -

החלפת מסנן מזגן בוצע חיוב 0.2 שעות עבודה = 52 ש"ח.

החלפת מסנן אויר בוצע חיוב 0.2 שעות עבודה = 52 ש"ח.

החלפת נוזל בלמים + ניקוז אויר בוצע חיוב 0.5 שעות עבודה = 130 ש"ח.

 

באם נחשב את עלות הטיפול במוסך בכפר סבא בהתאם לשעת יצרן = 260 ש"ח,

בתוספת עלות החלפת מסנן המזגן בשעת יצרן 52 ש"ח,

הטיפול שבוצע במוסך המוביל פוספלד בכפר סבא

היה בעלות נמוכה יותר מאשר 2 הטיפולים הראשונים במוסך הדקל

בהם עלות שעת עבודה גבוהה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לא היה צריך לשלם על החלפת השמן הגלל ש"נפל" במדגם. היה פה בעלים של C4 שנקרא להחלפת שמן ופלאגים על חשבון היצרן. פה בגלל שנגש לטיפול חייבו על העבודה אבל לא גבו חלקים?

 

לא מאשים, רק מתעניין.

 

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני הטיפולים הראשונים היו במוסך הדקל בהרצליה - שעת יצרן - 300 ש"ח.

הטיפול השלישי בוצע במוסך המוביל פוספלד בכפר סבא - שעת יצרן - 260 ש"ח.

 

כל מוסך יכול להחליט כיצד לחייב עבור

ביצוע עבודות שונות המבוצעות במהלך הטיפול.

 

לדוגמה:

בטיפול הראשון 15,000 ק"מ בוצע חיוב 1.1 שעות = 330 ש"ח.

 

בטיפול השני 30,000 ק"מ בוצע חיוב 1.6 שעות עבודה - 480 ש"ח.

 

בטיפול השלישי 45,000 ק"מ בוצע חיוב 1.0 שעות עבודה = 260 ש"ח.

בטיפול הנ"ל בוצע חיוב כספי נוסף על ביצוע פעילות -

החלפת מסנן מזגן בוצע חיוב 0.2 שעות עבודה = 52 ש"ח.

החלפת מסנן אויר בוצע חיוב 0.2 שעות עבודה = 52 ש"ח.

החלפת נוזל בלמים + ניקוז אויר בוצע חיוב 0.5 שעות עבודה = 130 ש"ח.

 

באם נחשב את עלות הטיפול במוסך בכפר סבא בהתאם לשעת יצרן = 260 ש"ח,

בתוספת עלות החלפת מסנן המזגן בשעת יצרן 52 ש"ח,

הטיפול שבוצע במוסך המוביל פוספלד בכפר סבא

היה בעלות נמוכה יותר מאשר 2 הטיפולים הראשונים במוסך הדקל

בהם עלות שעת עבודה גבוהה יותר.

 

טוב, זאת כבר תוכנית צרכנות מקצועית!

האמת, שלרזולוציות האלה לא הגעתי, אבל טוב לדעת את ההשוואה בין שני המוסכים לפעם הבאה!

(אם תהיה... כי מיד אחרי שנגמרת האחריות, אני בכלל לא בטוח שאני ממשיך עם מוסכי היבואן)

 

שיחקת אותה, תודה בשם ציבור הצרכנים! :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמשיך לשעמם אותכם פעם נוספת עם טיפול שגרתי ונקי מתקלות.

מקווה שהפיג'ו 308 שלך תשמור על אמינות.



 

ממליץ שעלויות הטיפול ברכב לא יניעו אותך לחפש מוסך

שאינו מתמחה בטיפול ברכבי המותג פיג'ו/סיטרואן - PSA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

שלום לכולם, שוב אני איתכם, והגיעה העת לעדכן סטטוס.



ולכבוד סיום האחריות בסוף החודש, אני שמח לשעמם אותכם פעם נוספת עם טיפול 15K שגרתי ונקי מתקלות.

בסה"כ 60K ב-3 שנים, עם כמעט 0 תקלות, ובלאי מועט ביותר.

 

האם כבר אפשר לקבוע ש-308 דור 2 רכב אמין?...

 

הטיפול:

רק טיפול 15 שגרתי, אם כי הפעם היה יקר מכל הטיפולים הקודמים,

עקב בלאי של דסקיות בלם קדמיות, רפידות בלם אחוריות, ורצועת אלטרנטור. (סביר ל-60K?...)

סך הכול -3,551 ש"ח במוסך "ב.ג", ת"א. (מורשה לובינסקי).

 

מעכשיו אני יכול בעצם להתחיל "לחגוג" במוסכים לא מורשים, כי נגמרת האחריות,

אבל נראה לי שחבל יהיה לקלקל את הרקורד.

 

להלן החשבונית, לשיפוטכם :

 

P308_60K.jpg

 

האמת שבמחירים אני פחות מתמצא, פשוט המליצו לי על המוסך הזה והייתי קרוב.

אשמח לקבל חוות דעת ממביני עניין לגבי מחירים.

בכל אופן, השירות,היחס וגם זמן העבודה היו מעולים!



אמינות:

נכון להיום, 60,000 ק"מ : תקלה אחת חריגה בשנה הראשונה - צופר התקלקל והוחלף במסגרת האחריות.

למעט בעיה זו, לא היתה ולו תקלה אחת נוספת מכל סוג מאז שעלתה על הכביש -

לא במנוע ומערכות הנהיגה השונות, לא באלקטרוניקה, וגם לא בתא הנוסעים.

גם במוסך, בעת הטיפול כל המערכות נמצאו תקינות.

 

איכות הרכבה:

דשבורד, דלתות - מושלם. שום קרקוש קל או "חופש" בדופן כזו או אחרת.

בידוד מרעשים - מושלם. שום שריקה קלה של רוח בכביש 6.

 

פעילות שוטפת:

צריכת שמן בין הטיפולים: אין.

צריכת דלק ממוצעת לא השתנתה:

משולב (עירוני + בינעירוני) = 14 קמ' / ל'

עירוני = 11 קמ' / ל'

בינעירוני בלבד = 18 קמ' / ל'

הפעלת מזגן מגדילה את הצריכה ב-10% בערך.

ביצועים - אין שום שינוי ביחס למבחן כשהיתה חדשה: 9.1 שניות מ-0-100 קמ"ש.

 

ולסיכום...

היו זמנים בהם פולקסווגן אמינה, פיג'ו מתקלקלת, סיטרואן מסובכת, ופיאט - סתם כל הפלסטיקים מתפרקים. אז היו.

קיצר, רק שימשיך ככה. אמשיך לעדכן, במידת הצורך.

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע טוב.

מחירים מעט גבוהים. בעיקר לחלקי מערכת הבלימה.

 

איך התרשמת מב.ג? לי אין דברים טובים לומר עליהם.

כפי שכתבתי, השירות והיחס היו לגמרי סבבה, וגם "תיקתקו" עבודה תוך פחות מ-3 שעות.

האם מקצועיים? עבודה נקייה?

לא יודע, לא ראיתי. וגם אם הייתי רואה, לא בטוח שהייתי מבין.

בינתיים האוטו נוסע... :)

מחירים באמת נראים גבוהים, וכבר קיבלתי הודעה פרטית שניתן לרכוש אותם ישירות מחו"ל בחצי מחיר.

אבל מהבחינה הזאת אני מניח שאין הבדלים מהותיים בין מוסכי לובינסקי.

 

אולי רק הערה אחת: הבוקר שמתי לב שרשום בקבלה שהדיסקיות הקדמיות הן תחליפיות ולא

מקוריות. אני מתכוון לברר מה בדיוק ניסו לחסוך כאן...

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצלחות הקדמיות (דיסקים) הן חליפיות ולא הדיסקיות (רפידות). אם מדובר בחלק אירופאי ניחא, אבל לא הייתי מרכיב סיני במחיר כזה במיוחד שמקוריות עולות 420 ש"ח ליחידה, לפי המחירון המופיע באתר של ג'אן. המחיר של הדיסקיות הקדמיות גובל בשערוריה. מכעיס שלא הציעו מוצר חליפי.

 

מעניין לשמוע האם ישנן רעידות מהמנוע משולש הצילנדרים, וככל וכן האם יש שינוי לעומת המצב כשהרכב היה חדש.

 

זה אמנם לא הדיון, אך אישית אני נמנע מלהכנס לב.ג. מאז אותה פעם בה חייבו אותי על נסיעת מבחן.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...