Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמצום זוויות גלגול, לאון 1.4 TSI, שנת 2011


Guest Igrosh
שימו לב! השרשור הזה בן 3461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא ימתן לך זויות גלגול, אתה צריך אנטי רול בר עבה יותר

להסבר ההבדלים בין סוגי המוטות במערכת המיתלים

ופה במיוחד.

עריכה אחרונה על ידי proxima
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מכל הפתרונות שהוצאו כאן היחידי שריאלי לטעמי הוא מעבר לקויילאוברים והנמכה של הרכב { מנסיוני זה לא בהכרח הופך אותו קשה יותר לפחות לא בתחילת המהלך של הבולם, כמובן תלוי בסט שמורכב}

עליה במידות של האנטירול בארס אומנם יקטין זוויות גילגול אבל בוודאות גם יקטין את רמת האחיזה בסיבובים לפחות באיזור גבול האחיזה, לכן אם אתה מעוניין להישאר עם מידות הצמיגים שלך לא ההיתי נוגע באנטירול בארס , אין שום דבר רע בזווית גלגול למעט נהגים מסויימים שזה פוגע להם בבטחון לנהוג מהר רק צריך להבין שכאשר לא משנים מכלול שלם ברכב ובהתאמה שינוי רק של אחד המרכיבים פשוט עלול לגרוע מהיכולת הכוללת כמו החלפת אנטירולים בלבד.

אגב הוצא כאן לעלות למידות צמיג ספורטיביות , שינוי כזה בלבד כמובן יגדיל את זווית הגלגול בסיבובים בגלל רמת האחזיה הגבוהה יותר וההתנגדות העדיפה לגלגול שיתן צמיג עם חתך נמוך יותר

בהצלחה

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא חייב להנמיך.שילוב של בולמי בילשטיין עם אייבך פרו ליין מנמיך בקושי 20מ״מ,נוחות נשארת כמעט זהה אבל השליטה כל רכב כולה בכמה מידות.מנגד אם לא בא לך להכנס להוצאות,אפשר לחפש בולמים וקפיצים של קופרה או מפירוקיה או מפרטי

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גר במושב, דרך הגישה לבית שלי לא אש. וזה בלשון המעטה.

להנמיך את הרכב/לקצר מהלך מתלה בדרך כלשהיא לא בא בחשבון. הגב שלי חשוב לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

KW STREET COMFORT, קויל שמנמיך ומקטין זווית גלגול, התנסתי על לאון 1.8 TSI והוא לא פחות נוח ממקורי (אם לא יותר) ויותר מאוזן ויש לי מול מה להשוות כי אני נוהג על 1.8 על בולם\קפיץ מקורי, אבל העלות בהתאם.

בגדול הנוסחה היא פשוטה, הקטנה של זוית גלגול = הקשחת מרכב (בין אם על ידי הנמכה או דברים אחרים) וזה פוגע בנוחות נקודה, יש פתרונות מתקדמים שעולים בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גר במושב, דרך הגישה לבית שלי לא אש. וזה בלשון המעטה.

להנמיך את הרכב/לקצר מהלך מתלה בדרך כלשהיא לא בא בחשבון. הגב שלי חשוב לי.

 

 

עבור מה שאני מבקש להתקין קוויאוברים זה כמו להשתמש בטנק כדי להרוג יתוש.

נכון שצמצום זוויות גלגול זה אומר הקשחת מרכב, אבל זה הקשחה שלו בציר אחד בלבד, פיתול הגוף הזה נובע ממבנה השלדה, בו אני צריך לטפל, אין לי שום בעיה עם כיול המתלים של הרכב, אין שום צורך לחליף את כל ה4, זה יקשיח את כל ממשק הרכב מול הכביש ולא את מה שקורה בתוך גבולות שלדת הרכב כמו שאני רוצה

 

big y, אתה יכול לפרט על עלויות ואיפה זה נעשה?

עריכה אחרונה על ידי Igrosh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האנטירול נקנה מ PITSTOP,העלות שלהם אם אני לא טועה 3500,הכי טוב להתקשר ולברר,יש גם זולים יותר כמו KW.

אני חפשתי אנטירול עם 3 מצבי קשיחות.

ההתקנה נעשתה במוסך יוסה,אני חושב שהיה צריך כיוון פרונט אחר כך,אז קח בחשבון עוד 300-500 שקל.

http://www.goapr.com/products/swaybar_front_mkv.html

עריכה אחרונה על ידי BIG Y
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייבך מציעים קפיצים מסדרת PRO KIT או SPORTLINE, ולא שילוב של PRO LINE :wink:

 

בכל מקרה, ישנם לא מעט קומבינציות פרוגרסיביות שלא יפגעו בנוחות היומיומית (בטח שלא עם מידות צמיגים הגיוניות), ועדיין יעניקו את התוצאה המיוחלת - הקטנת זוויות גלגול.

אני רכשתי סט B12 של אייבך / בילשטיין אם כי עדיין לא יצא לי להתקין אותו, כך שלא אוכל לחוות דעה, (בנוגע להנמכה, מזערית ביותר, אני בספק אם בכלל יהיה ניתן לשים לב, בסדרת הספורטליין ההנמכה כבר מורגשת יותר).

 

בנוגע לאנטירולים, אין ספק שהעובי קובע, אבל לא בהכרח, יש גם חשיבות לתכונות החומר שממנו עשוי הBAR.

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייבך מציעים קפיצים מסדרת PRO KIT או SPORTLINE, ולא שילוב של PRO LINE :wink:

 

בכל מקרה, ישנם לא מעט קומבינציות פרוגרסיביות שלא יפגעו בנוחות היומיומית (בטח שלא עם מידות צמיגים הגיוניות), ועדיין יעניקו את התוצאה המיוחלת - הקטנת זוויות גלגול.

אני רכשתי סט B12 של אייבך / בילשטיין אם כי עדיין לא יצא לי להתקין אותו, כך שלא אוכל לחוות דעה, (בנוגע להנמכה, מזערית ביותר, אני בספק אם בכלל יהיה ניתן לשים לב, בסדרת הספורטליין ההנמכה כבר מורגשת יותר).

 

בנוגע לאנטירולים, אין ספק שהעובי קובע, אבל לא בהכרח, יש גם חשיבות לתכונות החומר שממנו עשוי הBAR.

חחח, מאיפה אתה מביא את התובנות האלו ?

העובי קובע באבו-אבוהה, הקשיחות של המוט פרופורציונלית לעובי המוט בחזקת 4.

מעבר ממוט של 25 מ"מ למוט של 27 מ"מ יתבטא בהעלאת הקשיחות ב 136%.

עריכה אחרונה על ידי proxima
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...