Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני דבר ראשון אומר מראש אני לא רוצה מיני, אמרתי את זה כבר באשכול הקודם שלי, אני לא אוהב תצורה שלהם, אני בנאדם גבוה, ואני רוצה תמושבים מאחורה.

 

אני מחפש אוטו עד 50K יש אפשרות לחריגה עד 60 במקרים דחופים.

 

1. מאוד חשוב לי שהמושב של הנהג יהיה מרווח והנהיגה תיהיה נוחה.

 

2. לא כזה חשוב לי חסכוני בדלק כי אני לא עומד לנסוע עם האוטו הרבה לרוב אני יהיה בתור העיר.

 

3. אם האוטו לא ניראה לי שאני יגע בו במהלך השבוע כמעט, אולי מדי פעם לסידורים ללכת לקניות, במהלך הסופ"ש אני יוצא, שישי שבת, יכול להיות אפילו מחוץ לעיר, ידידה, חברה, חברים. בואו נגיד שהאוטו אני לא ישתמש בו יום יומי, כי אפילו לעבודה יש לי הסעה, אני קונה תאוטו כי לפעמים לא נעים לי אני גבר ושאני יוצא עם בחורה אין לי לאן לקחת אותה, אז בסופ"ש או מתי שאני יוצא שיהיה לי את האוטו.

 

4. חשוב לי שיראה טוב גם

 

5. עוד חצי שנה אני מתכוון לעבור דירה עם שותף, אני רוצה גם בעוד 3 שנים אולי להתחיל תלימודים, אז אני לא יכול להרשות לעצמי לבקר במוסך כל שבוע, שהאוטו יראה כמה שפחות מוסך, שיהיה אמין שאפילו שאני יהיה במוסך חס וחלילה לא ידפקו אותי במחיר.

 

6. תמליצו לי רק על אוטומט כי אין לי על ידני וגם אם היה לי לא הייתי רוצה

 

אם יש עוד שאלות נשמח לענות, ותודה (:

עריכה אחרונה על ידי andybrami
פורסם

אף אחד לא יודע מה זה רכב יפה בשבילך, זה עניין של טעם אישי.

אולי תציג לנו כמה מכוניות שחשבת עליהן ונגיד לך אם הן מתאימות או לא? או שתציג מכוניות שחשבת עליהן ונמצא מכוניות דומות מבחינת מראה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אף אחד לא יודע מה זה רכב יפה בשבילך, זה עניין של טעם אישי.

אולי תציג לנו כמה מכוניות שחשבת עליהן ונגיד לך אם הן מתאימות או לא? או שתציג מכוניות שחשבת עליהן ונמצא מכוניות דומות מבחינת מראה?

 

רעיון טוב (:

למשל אני אוהב תמראה של השברולט קרוז

יונדאי I25

סיאט איביזה

פורסם

קיה פורטה?

אני כצעיר מסתדר איתה מעולה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני אתחיל מזה שאני מאוד אוהב את המראה שלה,אבל יופי זה עיניין של טעם.

מרגישה זריזה יחסית למשפחתית,אבזור נחמד כמו מערכת עם שליטה מההגה וUSB AUX.

מרווחת,לי המושבים קצת לא נוחים אבל אני מניח שזה גם עניין אישי כי יש אנשים שאמרו לי שהם מאוד נוחים להם.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אני אתחיל מזה שאני מאוד אוהב את המראה שלה,אבל יופי זה עיניין של טעם.

מרגישה זריזה יחסית למשפחתית,אבזור נחמד כמו מערכת עם שליטה מההגה וUSB AUX.

מרווחת,לי המושבים קצת לא נוחים אבל אני מניח שזה גם עניין אישי כי יש אנשים שאמרו לי שהם מאוד נוחים להם.

 

מממ תודה אני יבדוק אותה

פורסם

אני באותו מצב כמו שלך והיה לי תקציב כמו שלך.

מסתבר שיותר קל לשכור רכב, לא מתעסק עם טיפולים, לא סובל מאחזקת רכב וקנייה או מכירה.

 

אם בכל זאת אתה רוצה ללכת על זה, שקול גם פיאט בראבו, מוכרים אותן היום ב35-40 והן מתחרות מעולות בסגמנט הזה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אני כבר לא יודע מה לקחת ! אני כבר חושב על לקחת קרוז 1.4 וזה יעלה לי 90 אלף

אבל אז אני אומר אם אני כבר במחירים האלה

אולי ניקח יונדאי I35..

איזה תסבוכת

×
×
  • תוכן חדש...