Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש במקרה מישהו שמגיע לשם מחיפה ויכול לתת לי טרמפ (להטרימפ אותי) למפגש הבא :?::D

אתה צוחק?????!!!!!!!!!!

אתה היית שם לא?, מי זה אם לא אתה?

 

:shock::D

 

 

חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

בחיים שלי לא צחקתי ככה!!!!!!!

 

:wink::wink::D:D:D:D

 

לא שמתם לב לשתי דברים

 

א. הגרביונים

ב . הדייהו , מה כזה דבר עושה במפגש של צרפתיות מופקרות ?

מי לא שם לגרביונים???????????????

זה כל-כך בולט..

 

והדייהו לא של אחותך???

 

 

סתם !!

באמת סתם!!

 

זהו הסטוריה - היה מפגש.. :D

פורסם
אחותכם הצולעת,קשה להודיע לבן אדם שמנותק בעל כורחו מהרשת באיזה SMS קטן שיש טיול? :shock::?

 

אי אפשר לבוא בטענות כי מייל נשלח, חבל שמסרתי את המייל של העבודה :roll:

הייתי מאד קרוב באיזור עין כרם.

 

בפעם הבאה אני מגיע עם תגבור מבית citroen :D

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
נהיגה בכביש רטוב עם זוג צמיגים קדמיים יבשים וקשים מאוד זה סיפור מסובך... אחרי שכל פנייה כמעט נלקחה בתת היגוי מזוויע, החלטתי לעלות לשלישי-רביעי ולנסוע רגוע. זה לא עזר הרבה, מכיוון שפנייה אחת חדה שלרוב נלקחת בהילוך שני (אחת הפניות המוכרות ביותר באזור נס הרים והסביבה) נלקחה הפעם בשלישי על 2500 סל"ד, כאשר הרגל מאוד עדינה על הגז, אבל הסטה קטנטנה של ההגה יותר מדי שמאלה גרמה לאחוריים לצאת החוצה בזווית די מפחידה, כאשר בגלל הכביש הרטוב לקחו כמה רגעים טובים עד שההיגוי ההפוך פתר את המצב... מאותה נקודה נסעתי כמו סבתא בערך, כאשר ג'רמי לא מפסיק לצחוק עלי :wink:

 

בכל זאת, היה אחלה, תודה לג'רמי וזאב על האוכל, היה נחמד למרות שהגיעו מעט אנשים יחסית (הגשם...) - והתמונות של המכוניות עם הקשת בשמים היו שוות את הכל :D

 

רוני

 

ואני עדיין לא מפסיק לצחוק עליו!!!!!

 

אני הייתי מאסף, כשרוני 2 רכבים לפני, ואחריו שלומי ב 106XSI, ורוני אפילו לא נהג כמו סבתא!

הוא נהג כמו נהג חדש שזה עתה קיבל רשיון, ואמא שלו הפולניה היא המלווה, או כמו חנון-הייטק בלנטיסומטית בטיול משפחתי עם חמותו באוטו.

 

זה היה פשוט מביש, לראות את פאר היצירה הגאלית לוקחת סיבובים כמו עגלת סופרמרקט עמוסה באריזות מים מינראליים.....

 

ואיך שהוא האט בסיבוב של הר הטייסים!!!!!!! סיבוב של 80 קמ"ש ביבש ו 60 ברטוב הוא לקח על 30 גג!!!!!!

 

התביישתי להיות תקוע מאחוריו.....

פיאט אונו קשישה כבר הבהבה לי מאחורה שאני נוסע לאט מדי!!! :oops::oops::oops::oops:

 

לא נורא רוני.... אני אתן לך עוד צ'אנס

 

טוב, ג'רמי, אתה יודע מה העבר שלי עם הסיבוב של הר הטייסים :wink:

 

אני בדעה שצריך לתת כבוד לסיבובים שאיבדת בהם שליטה - תוך כמה שנים אני אעשה את כל אשתאול-נס הרים על 30 קמ"ש :wink:

 

וחכה חכה, בפעם הבאה יהיה כביש יבש ויהיו לי צמיגים נורמליים, ואז נראה אם אני בכלל אראה אותך במראה האחורית :p (רוב הסיכויים שלא, אני אראה אותך מגיע מלפנים אחרי שאני אעשה איזה ספין :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, לטובתך כדאי שתראה אותי במראה האחורית, כי עד עכשיו כל החברה' שריסקו מכוניות בטיולים שלנו, ריסקו אותם בזמן שאני הובלתי..... :?

 

ולשאר המגיבים בשרשור הזה: תפסיקו לצטט את ההודעה עם התמונה!! זה מעמיס על השרשור!!

 

ולשמר ו XRallye: שבוע מראש יצאה הודעה שהטיול (שהיה אמור להיות שבוע קודם) נדחה לשבוע הבא, כלומר אין לכם תרוצים!!

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
טוב, ג'רמי, אתה יודע מה העבר שלי עם הסיבוב של הר הטייסים

 

אני בדעה שצריך לתת כבוד לסיבובים שאיבדת בהם שליטה - תוך כמה שנים אני אעשה את כל אשתאול-נס הרים על 30 קמ"ש

 

וחכה חכה, בפעם הבאה יהיה כביש יבש ויהיו לי צמיגים נורמליים, ואז נראה אם אני בכלל אראה אותך במראה האחורית (רוב הסיכויים שלא, אני אראה אותך מגיע מלפנים אחרי שאני אעשה איזה ספין )

 

כמה תרוצים :?: כמה :?:

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם

חברס

 

לא נעים לי להישמע כסבתא דואגת, אבל תחשבו טוב על מה שרשום פה ותראו שזה לא מועיל.

 

בפעם הבאה שתעשו כזה טיול מישהו שיפחד שירשמו באינטרנט שהוא נוסע כמו צב ינהג קצת מעבר לגבול היכולת שלו ואתם יודעים מה יכול לקרות.

 

אם רוני נסע לאט בגלל שהוא לא היה בטוח בשליטה שלו במכונית, זה דווקא משהו שצריך להעריך ולא לצחוק עליו.

 

ככה אני חושב לפחות.

פורסם

שלומי הירידות זה לא על כמה הוא מותח את הגבול, הירידות זה על התרוצים.

 

צמיגים יבשים, רטוב, סיבוב שצריך לתת כבוד.

 

CUT THE BULLSHIT :!:

 

תבוא, תגיד אני מרגיש שאני לא מספיק שולט ברכב, סבבי, אף אחד לא יצחק עליך.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
שלומי הירידות זה לא על כמה הוא מותח את הגבול, הירידות זה על התרוצים.

 

צמיגים יבשים, רטוב, סיבוב שצריך לתת כבוד.

 

CUT THE BULLSHIT :!:

 

תבוא, תגיד אני מרגיש שאני לא מספיק שולט ברכב, סבבי, אף אחד לא יצחק עליך.

 

שלום. אני רוני, ואני משתמש בחוש ההומור שלי פעמים רבות.

 

אנשים שמכירים אותי צריכים כבר לדעת שברשת אני יכול להיות מאוד לא רציני ולהשתמש בהומור, וגם לצחוק על עצמי (טוב, את זה אני עושה גם במציאות).

 

בנוגע לסיבוב עם הכבוד- ברור שזו הייתה בדיחה.

 

בנוגע לצמיגים ולכביש הרטוב - הייתי רציני לחלוטין. זו הסיבה היחידה שנהגתי כל כך לאט.

 

הצמיגים הקדמיים קשים ויבשים מ-א-ו-ד. יש בהם כבר סדקים גדולים והם אוחזים רע מאוד. הם לא משמיעים רעש בכלל ובכל פניה עם גז יש תת היגוי חזק, במיוחד על רטוב. כמעט כל הטיול לא ירדתי משלישי - פשוט כי בשני הם מפרפרים...

אחרי פעם אחת שהחלטתי ללחוץ קצת ונכנסתי לתת היגוי טרמינלי שהביא אותי לנתיב הנגדי - החלטתי לוותר.

אחרי עוד פעם, שנכנסתי לעקומה חדה בשלישי, פחות מ-3000 סל"ד, ביצעתי הפניית הגה חריפה ומצאתי עצמי בוהה בהמשך הכביש מחלון הצד - הבנתי שלרכב הזה צריך לתת כבוד (וגם שחובה להחליף את כל הרביעיה).

 

הסקסו הרבה יותר עצבנית מה-306. בפז'ו ניתן היה לנהוג חזק גם בלי להתאמץ יותר מדי. הסקסו משאירה אותך על קצות האצבעות, ריכוז מקסימלי - אחרת היא נושכת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

בנוגע לצמיגים ולכביש הרטוב - הייתי רציני לחלוטין. זו הסיבה היחידה שנהגתי כל כך לאט.

 

הצמיגים הקדמיים קשים ויבשים מ-א-ו-ד. יש בהם כבר סדקים גדולים והם אוחזים רע מאוד. הם לא משמיעים רעש בכלל ובכל פניה עם גז יש תת היגוי חזק, במיוחד על רטוב. כמעט כל הטיול לא ירדתי משלישי - פשוט כי בשני הם מפרפרים...

אחרי פעם אחת שהחלטתי ללחוץ קצת ונכנסתי לתת היגוי טרמינלי שהביא אותי לנתיב הנגדי - החלטתי לוותר.

אחרי עוד פעם, שנכנסתי לעקומה חדה בשלישי, פחות מ-3000 סל"ד, ביצעתי הפניית הגה חריפה ומצאתי עצמי בוהה בהמשך הכביש מחלון הצד - הבנתי שלרכב הזה צריך לתת כבוד (וגם שחובה להחליף את כל הרביעיה).

רוני

 

רוני, לא אמרת לי לפני שבוע שהצמיגים שלך טובים ?

אני מקווה שלא עשית כיוון פרונט על הישנים...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

רוני, כל קודם כל אין לך מה להוכיח לי.

 

אני בא נגד התופעה של תירוץ תירוצים במקום התנהגות אחראית ובוגרת.

 

הצמיגים יבשים :?: הכביש רטוב :?: לא מכיר מספיק את האוטו :?: היגוי יתר סופני :?:

 

או שעוברים לסוף ונוהגים לאט, או שעוצרים בצד, מתקשרים לחבר'ה ואומרים אני מצטער, אני חוזר הביתה, אני מרגיש לא טוב עם להמשיך את הטיול.

 

זה לא קל לביצוע, אבל זאת ההתנהגות הנכונה.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
רוני, כל קודם כל אין לך מה להוכיח לי.

 

אני בא נגד התופעה של תירוץ תירוצים במקום התנהגות אחראית ובוגרת.

 

הצמיגים יבשים :?: הכביש רטוב :?: לא מכיר מספיק את האוטו :?: היגוי יתר סופני :?:

 

או שעוברים לסוף ונוהגים לאט, או שעוצרים בצד, מתקשרים לחבר'ה ואומרים אני מצטער, אני חוזר הביתה, אני מרגיש לא טוב עם להמשיך את הטיול.

 

זה לא קל לביצוע, אבל זאת ההתנהגות הנכונה.

 

מה הקשר לעזאזל? ערן, אני לא מבין למה אתה לוחץ בכוונה - אתה מנסה להוכיח משהו?

 

התנהגתי בצורה הכי אחראית ובוגרת שניתן - נסעתי באיטיות ובזהירות. נתתי דגש על קווי פנייה נכונים ועבודת הגה ודוושות נכונה. למדתי טוב יותר את מגבלות הרכב על כביש רטוב.

לא היו פה שום תירוצים (חוץ מאחד - בצחוק). הכביש באמת היה רטוב, דבר שגרם לכ-ו-ל-ם להוריד את הקצב, והצמיגים הקדמיים שלי באמת גמורים - דבר שגרם לי להוריד אותו אפילו יותר.

הייתי בסוף ונהגתי לאט - סימנתי באיזו נקודה לג'רמי שיעבור אותי אבל הוא התעקש להיות מאסף (ואני מבין אותו).

 

הרגשתי מצוין להמשיך את הטיול - בקצב שלי. לא כל טיול חייב להיות נהיגה הכי חזקה שאפשר - את זה כבר עשיתי פעמים רבות עם הפז'ו, את הסיטרואן אני לומד לאט (דוגמה - עדיין לא נהגתי עליה חזק אפילו פעם אחת - כל יום שיכלתי היה יום גשום.)

 

ויאצק - זוג צמיגים אחד (זה שהיה מלפנים) הוא במצב טוב. הזוג השני במצב גרוע בהרבה משחשבתי. אותו העברתי קדימה כמו שאמרת ועשיתי כיוון פרונט. לאחר החלפת הצמיגים אני אחזור לאותו המקום ואכוון מחדש ללא תוספת תשלום (דאגתי לזה)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חברס

 

לא נעים לי להישמע כסבתא דואגת, אבל תחשבו טוב על מה שרשום פה ותראו שזה לא מועיל.

 

בפעם הבאה שתעשו כזה טיול מישהו שיפחד שירשמו באינטרנט שהוא נוסע כמו צב ינהג קצת מעבר לגבול היכולת שלו ואתם יודעים מה יכול לקרות.

 

אם רוני נסע לאט בגלל שהוא לא היה בטוח בשליטה שלו במכונית, זה דווקא משהו שצריך להעריך ולא לצחוק עליו.

 

ככה אני חושב לפחות.

 

טוב, לאור ההערה הנכונה במידת-מה של שלומי, כמה הבהרות...

 

כל מה שנאמר על רוני נאמר בצחוק, וגם רוני מקבל את זה באותו אור.

אין ספק שלא הייתי כותב באותו אופן על מישהו שאני לא מכיר כל כך טוב.

 

אני ברצינות מעריך את רוני שהוא נהג במסגרת מגבלות הרכב בתנאים שהיו (למרות שאני חושב שהוא לקח מקדם הסטריה קצת גדול מדי לעיתים....)

 

בכל מקרה, הטיול הזה נעשה כולו בקצב רגוע. מכיוון שלא הכרנו את כל המשתתפים, הובהר מראש לכולם שאין שום כוונה לנסוע מהר או להוכיח יכולות בטיול הזה, וכל המשתתפים אכן היו אחראיים וממושמעים לאורך כל הדרך.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
חברס

 

לא נעים לי להישמע כסבתא דואגת, אבל תחשבו טוב על מה שרשום פה ותראו שזה לא מועיל.

 

בפעם הבאה שתעשו כזה טיול מישהו שיפחד שירשמו באינטרנט שהוא נוסע כמו צב ינהג קצת מעבר לגבול היכולת שלו ואתם יודעים מה יכול לקרות.

 

אם רוני נסע לאט בגלל שהוא לא היה בטוח בשליטה שלו במכונית, זה דווקא משהו שצריך להעריך ולא לצחוק עליו.

 

ככה אני חושב לפחות.

 

טוב, לאור ההערה הנכונה במידת-מה של שלומי, כמה הבהרות...

 

כל מה שנאמר על רוני נאמר בצחוק, וגם רוני מקבל את זה באותו אור.

אין ספק שלא הייתי כותב באותו אופן על מישהו שאני לא מכיר כל כך טוב.

 

אני ברצינות מעריך את רוני שהוא נהג במסגרת מגבלות הרכב בתנאים שהיו (למרות שאני חושב שהוא לקח מקדם הסטריה קצת גדול מדי לעיתים....)

 

בכל מקרה, הטיול הזה נעשה כולו בקצב רגוע. מכיוון שלא הכרנו את כל המשתתפים, הובהר מראש לכולם שאין שום כוונה לנסוע מהר או להוכיח יכולות בטיול הזה, וכל המשתתפים אכן היו אחראיים וממושמעים לאורך כל הדרך.

 

תודה.

 

ובנוגע למקדם ההיסטריה - צודק. האוטו אצלי פחות מחודש, עוד לא נהגתי עליו חזק, הצמיגים הקדמיים גמורים ואני לא מכיר אותו - זה היה יכול להיות מאוד לא נעים אם הייתי עושה תאונה, לא? אז העדפתי להגזים לכיוון השני...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...