Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

ברשותי סובארו אימפרזה 2005

שדולקת המנורה שיש תקלה מאז שקניתי את הרכב כבר מעל לשנה.

כמה מקומות שחיברו את הרכב אמרו לי שהתקלה היא חישן בגיר, לא החלפתי ולא טיפלתי כי זה לא הפריע לי והעלות של חישן היא מאוד יקרה.

היום הלכתי למוסך שחיבר אותי והראה לי שמופיע בצג שיש תקלה בקונווקטור

אשמח אם מישהו יכול להסביר לי מה תפקיד החלק הזה.

וכמה צריך לעלות החלפה שלו?.

 

תודה רבה

פורסם

בגיר יש חלק שנקרא טורק קונברטור (ממיר מומנט). אני מניח שהתכוונת לזה.

אם מדובר רק בחיישן,אז מכון גירים יכול לטפל בבעייה בקלות יחסית ובעלות מופחתת יותר ממוסך מורשה.

אם הבעיה מכנית,יש צורך בשיפוץ/החלפת ממירא מומנט או בשיפוץ מלא של הגיר.

מידע טכני יותר כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=90230

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מכיוון שכל מוסך אומר משהו אחר. האם יש באזור השפלה או מרכז מוסך מומחה לגירים אמין ולא יקר?

 

 

QUOTE=colauti 9;4503992

]בגיר יש חלק שנקרא טורק קונברטור (ממיר מומנט). אני מניח שהתכוונת לזה.

אם מדובר רק בחיישן,אז מכון גירים יכול לטפל בבעייה בקלות יחסית ובעלות מופחתת יותר ממוסך מורשה.

אם הבעיה מכנית,יש צורך בשיפוץ/החלפת ממירא מומנט או בשיפוץ מלא של הגיר.

מידע טכני יותר כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=90230

×
×
  • תוכן חדש...