Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנא עזרתכם- טיפים לרכישת הונדה ג'אז היברידית שנת 2011


kfirdadi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אני מעוניין לקנות בימים הקרובים רכב הונדה ג'אז היברידי,שנת 2011 מליסינג.

ראשית הייתי רוצה לדעת אם ידוע למישהו כל כמה זמן מחליפים את הסוללה החשמלית?או במה תלוי אורך החיים של הסוללה?

כמו כן אודה לכל מי שיוסיף ויתן מידע על הרכב, לטוב ולרע, וייתן לי טיפים לבדיקות שיש לעשות לפני רכישה רכב מליסינג (בחברה אומרים שלא מדובר ברכב שהיה בהשכרה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגביי הסוללה החשמלית אין לי מידע

אבל אני יכול להגיד לך שזה רכב ממש גרוע

לא נוח בכלל

המנוע המכני מרעיש מאוד

יש לו הרבה תקלות

בקיצור גרוע ממש לא ממליץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי חושב פעמיים לפני שרוכש ג'אז היברידית. הסיבה, ג'אז הרגילה כבר חסכונית מאוד בדלק, תבדוק האם השיפור הקטן בצריכת דלק מצדיק כניסה לעולם ההיברידי.

לא עדיף לרכוש ג'אז רגילה ?

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שיש הוראת יצרן לגבי ההירידיות שהן חייבות לסוע (לא רק להיות מונעות) אחת לחודש, אחרת זה עלול לפגוע באורך החיים של המצבר ולכן כדאי לראות כמה זמן הרכב עמד במגרש.

חוצמזה הרכב מרווח, מבחינת חיסכון בדלק אל מול ג'אז רגילה הוא יותר חסכוני בעיר וקצת פחות בחוץ, תא המטען יותר קטן מברגילה אבל לא רע יחסית למכונית בגודל כזה, המתלים לא מוצלחים (גם יחסית לג'אז רגילה וגם באופן כללי) אז הנוחות לא משהו וכך גם התנהגות הכביש, הישיבה גבוהה, הראות החוצה מצויינת (מראות צד גדולות) וציוני מבחני הריסוק לא רעים.

 

על בעיות אמינות בג'אז/אינסייט לא שמעתי (בסיויק היברידית כן), האחריות המורחבת למע' היברידית היא אכן 5 שנים, אך זכור לי שעד 160 א' ק"מ - יכול להיות שאני טועה.

 

בנהיגה אגרסיבית או בתנאים קשים (עליות ארוכות או סביבה חמה במיוחד) אכן מנוע הבנזין יצטרך לעבוד קשה ובשילוב לגיר רציף יותר חוויה דיי רועשת, בתנאי יומיום נפוצים יותר (נהיגה עירונית/בינעירונית שגרתית) דווקא השילוב של הרבה מומנט בטורים נמוכים עם הגיר הרציף מאפשר נהיגה בטורים נמוכים עם מעט רעשים, זה רכב שניתן להתרגל לנהוג בו באופן מאוד שקט וחסכוני, אבל לנהגים שרגילים ללחוץ חזק הוא יהיה רועש ומתסכל.

 

בקיצור, למי שמחפש אוטו קטן אך מרווח ומבלה את רוב ימיו בעיר או בתנועה עמוסה הג'אז ההיברידית היא אופציה בהחלט טובה וחסכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...