Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רכשתי רכב מאזדה 3 2010 ואני מעוניין לשמור על צבע הרכב

בשלב הראשוני אני מעוניין לבצע פוליש ווקס לרכב לצורך "החייאת" הצבע של הרכב והסרת כתמים (לשלשת ציפורים)

 

לאחר מכן אני מעוניין לשמור על המצב הקיים ולנקות את הרכב עם חומרים יעודים במינימום מאמץ :)

לאחר שיטוט בפורום הבנתי שהחומרים להם אני זקוק הם:

 

ONR WAX (לשטיפת הרכב)

 

OPTI SEAL (אוטום,הגנה על הצבע והברק) כיצד משתמשים במוצר? פעם בכמה זמן? מה היתרונות של המוצר והאם הוא תחליף לווקס?

 

APC - לניקוי כללי לש פנים הרכב (דשבורד,ריפודים וכו')

 

אשמח לקבל הסבר ממצה על המוצרים שציינתי, כיצד עלי להשתמש במוצרים אלו ובאילו שלבים

אשמח לכל פרט בנושא

 

תודה רבה

פורסם

לגבי אוטם צבע,לככול אוטם זמן המתנה משלו על הצבע לפני הניגוב לכן תיקרא הוראות.

בגדול אחרי השטיפה אתה מייבש את הרכב,ומורח את האוטם,מחכה עד שהוא יתבייש ומנגב אותו עם מטלית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לגבי אוטם צבע,לככול אוטם זמן המתנה משלו על הצבע לפני הניגוב לכן תיקרא הוראות.

בגדול אחרי השטיפה אתה מייבש את הרכב,ומורח את האוטם,מחכה עד שהוא יתבייש ומנגב אותו עם מטלית.

יש לציין שדווקא האוטם שציין פות"ש (אופטיסיל) אינו דורש ייבוש וניגוב. מורחים וזהו.

פורסם
שלום,

רכשתי רכב מאזדה 3 2010 ואני מעוניין לשמור על צבע הרכב

בשלב הראשוני אני מעוניין לבצע פוליש ווקס לרכב לצורך "החייאת" הצבע של הרכב והסרת כתמים (לשלשת ציפורים)

 

לאחר מכן אני מעוניין לשמור על המצב הקיים ולנקות את הרכב עם חומרים יעודים במינימום מאמץ :)

לאחר שיטוט בפורום הבנתי שהחומרים להם אני זקוק הם:

 

ONR WAX (לשטיפת הרכב)

 

OPTI SEAL (אוטום,הגנה על הצבע והברק) כיצד משתמשים במוצר? פעם בכמה זמן? מה היתרונות של המוצר והאם הוא תחליף לווקס?

 

APC - לניקוי כללי לש פנים הרכב (דשבורד,ריפודים וכו')

 

אשמח לקבל הסבר ממצה על המוצרים שציינתי, כיצד עלי להשתמש במוצרים אלו ובאילו שלבים

אשמח לכל פרט בנושא

 

תודה רבה

בכל הקשור למוצרי אופטימום ONR WAX + OPTI SEAL אשמח לסייע.

פורסם

הרקולס אבצע רכישה של המוצרים דרכך ואתייעץ בעת הקניה..

תרשמי לדעת מה השלבים והאם לעשות פוליש ולבצע אוטם צבע לאחר מכן ושטיפה עם ה onr

פורסם
הרקולס אבצע רכישה של המוצרים דרכך ואתייעץ בעת הקניה..

תרשמי לדעת מה השלבים והאם לעשות פוליש ולבצע אוטם צבע לאחר מכן ושטיפה עם ה onr

 

1. שטיפה עם ה-ONR

2. יישום POLI SEAL.

 

הערות : אם הרכב עמוס סווירלס, שריטות וכתמי צריבה כדאי ליישם תחילה OPTIMUM COMPOUND 2 .

המהדרין ירססו ב - INSTANT DETAILER או ב- CAR WAX לאחר יישום ה-POLI SEAL אבל זה לא חובה.

פורסם
איך משתמשים עם ה Seal ? מרססים ומנגבים?

לכמה זמן מחזיק?

תודה

פיזור עם פד ספוג

המתנה קלה

ניגוב עם מטלית מיקרופייבר.

שרידות : שלושה - חמישה חודשים [בכפוף למקום החניה, מזג האוויר,התחזוקה השוטפת וכו']

×
×
  • תוכן חדש...