Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם מותר להוציא מושבים מרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קנינו רכב חדש ויש לנו רכב ספייר דהייטסו 92' שלא שווה למכור וכרגע אין גריטה וגם גריטה לא נראה לי ששווה את הכסף.

כרגע אנחנו משתמשים בו בתור "מחסן", התפקיד הבא שלו יהיה רכב שני עבורי כשאעשה רישיון נהיגה- אני מעדיף בתור נהג חדש לדפוק את הרכב הישן ורק אחרי איזה שנה לעלות על רכב חדש.

 

בכל מקרה השאלה היא כזאת - מכוון שאנחנו משתמשים בו בתור מחסן המושב האחורי גוזל לא מעט חלל, מה גם שכרגע אנחנו בין מעברי דירות אז חשבתי להשתמש במושב האחורי כספה שאין לנו כרגע בסלון ואנחנו לא רוצים כרגע לרכוש כי להוביל פעמיים ספה יהיה דבילי.

האם מותר לי להוציא את המושב האחורי של הרכב(ואולי אפילו את הקדמי, אבל לא קריטי)?

האם הרכב יעבור ככה טסט? האם מותר לנהוג ברכב כזה?

אין לי בעיה כמובן שזה ירשם כרכב לשני נוסעים בלבד כמובן אם זה אפשרי, השאלה אם זה אפשרי :)

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי eitanh1982
פורסם

אתה אמיתי ?ספסל אחורי כסלון בבית ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם (נערך)

סלח לי, זה רעיון מטומטם גם המושבים האחוריים אף פעם לא נוחים במיוחד עוד במכונית יפנית שנועדה להיות מכונית עממית בשנת 92,

בנוסף לכך הם נמצאים משנת 92.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

לא הצלחתי להבין אם זה בדיחה או אמיתי.

 

קודם כל גם לדעתי לא יעבור טסט

אחר כך אני בטוח שלא תרצה בבית שלך את הג'יפה שיש שם אחרי 22 שנה. יש שם גם חלודה, ואני כמעט בטוח שלא מעט.

אחר כך זה לא יהיה נוח כי זה פאקינג מושבים של 22 שנים ובנוסף התחתית והגב הם שני חלקים שונים ויפרדו אחד מהשני ואין לך דרך לתפוס אותם.

אם כל זה לא מספיק לך, אז זה גם יבלוט וישרוט לך את הרצפה כי יש שם תפסני ממתכת בולטים מאוד (המושב) וישרוט לך את הקיר (בגב).

ואם הצלחת בדרך פלא להתגבר על כל זה, המושב יהיה סה"כ ~7 ס"מ מהרצפה, אתה תרגיש שאתה יושב במאהל בדואי בן 22 שנים.

פורסם

אתה יכול לנסוע כך כמה שאתה רוצה !

אבל אתה לא יכול להסיע אנשים מאחורה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם (נערך)

בסופו של דבר ההוצאה של המושב האחורי היא בעיקר כדי לפנות מקום לרכב שב90 אחוזים משמש כמחסן ואולי בעתיד ישמש כרכב מעבר לנהג חדש, הרעיון של המושב לבית הוא הזניח כאן, כולה שאלתי אם זה יעבור טסט בכלל ואתם מתייחסים בכלל לעניין הכי שולי וטיפשי....

בקיצור תודה על כלום :-*

 

בכל מקרה תודה למי שכן התייחס לנושא עצמו ולא העביר את הדיעה לא רלוונטית ולא מעניינת שלו.

מניח שאברר כבר לבד כי תשובה לא בדיוק הצלחתי להבין או לקבל כאן, סלאמתוש.

עריכה אחרונה על ידי eitanh1982
×
×
  • תוכן חדש...