Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

שמי אוהד בן חמו, בעלים של S2000 מהממת ואהובה, מושקעת בהרבה אהבה במכניקה, בטיפולים, בתוספות אבל.... ממש לא בצבע ובפנים הרכב :(

 

אני שם ת'אוטו בשטיפה ידנית זה המקס'...

 

בקיצור,השבת פיניתי את כל היום ואני רוצה לפנק לה ת'תחת - איזה ASS יש לS אה ? חחח

 

אז ככה

 

פנים + חוץ.

 

מה לקנות?

 

אני All IN

 

אבל תנו לי קצת הסברים...

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

אין לך בכלל כלום?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שלבים בדיטייל חיצונים כוללים:

1. שטיפה - ממליץ על citrus wash and gloss של CG. שים בריכוז גבוה כדי להוריד כמה שיותר מזהמים, יש חומרים לג'נטים והמלצות כלליות לשטיפה בדביק (שמירה על רכב חדש או משהו כזה)

2. פלסטלינה - אתה צריך פלסטלינה עדינה יחסית. ממליץ על תחליפי פלסטלינה (ספוג או מטלית, תלוי בתקציב שלך) זה יותר נוח לעבודה.

3. פוליש גס - אתה עושה עם מכונה או ידני? ידני השלב הזה יקח איזה 5 שעות לפחות. כשתחליט מישהו יתן המלצה לחומר.

4. פוליש עדין - כמו 3.

5. פוליש סופי - אישית נראה לי מיותר, אבל המהדרין מקפידים, כמו 3.

6. הגנה -

(א) לפי דעתי אחרי פוליש טוב לא צריך גלייז, אבל אם אתה רוצה להגביר עוד יותר את הברק אפשר לשים. ממליץ מנסיון שלי על autoglym super resin polish. מנסיון של אחרים ממליצים על black light של chemical guys.

(ב) אוטם צבע- ממליצים הרבה על power lock של מנזרנה. יש כל מיני וקסים שעושים עבודה דומה אבל נותנים יותר ברק, אפשר לשים במקום האוטם אם לא בא לך למרוח את העבודה על כמה ימים.

(ג) וקס- בתאכלס לא חובה מעל לאוטם, אבל מהדרין... וקסים עמידים מאוד יש לחברת Collinite אפשר לקרוא עליהם באתר i4detailing.co.uk. ויש גם את הfusso coat של soft99 שאפשר להזמין מאיזה מוכר מרוסיה באיביי (לא מכיר עם זה בעיות).

 

פנימי- תאכלס אין לי כוח לכתוב הכול עכשו. בטוח שמישהו אחר יעזור עם זה

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אתה מהישוב המסופח לעיר שבה נפל טיל וקירקעו את כל הטיסות? שלח לי פרטית, אנחנו שכנים.

ראית אותי בזמנו עם cla לבנה, אסגור לך את הפינה.

"יאללה בירי".

פורסם
אהלן

 

שמי אוהד בן חמו, בעלים של S2000 מהממת ואהובה, מושקעת בהרבה אהבה במכניקה, בטיפולים, בתוספות אבל.... ממש לא בצבע ובפנים הרכב :(

 

אני שם ת'אוטו בשטיפה ידנית זה המקס'...

 

בקיצור,השבת פיניתי את כל היום ואני רוצה לפנק לה ת'תחת - איזה ASS יש לS אה ? חחח

 

אז ככה

 

פנים + חוץ.

 

מה לקנות?

 

אני All IN

 

אבל תנו לי קצת הסברים...

 

1. שטיפה ב-ONR

2. יישום POLI SEAL + תרסיס INSTANT DETAILER

3. OPTIBOND לדשבורד/דלתות פנים ולגומי/פלסטיק/צמיגים בחוץ.

והאוטו חדש .קל, פשוט ומהיר.

לא תהיה מאושר מהתוצאה ?

CASH BACK !!

פורסם

ממליץ להעלות תמונות לפורום. בנוסף, יש המון פרוייקטים וזה לא ממש מסובך לעשות בעצמך (תוכל לראות בחתימה שלי למשל כמה).

בלי קשר, יש לך אוטו מהמם, החלום שלי זה לקנות S2000, אני מאמין שאם יש לך את הכישורים לנהוג עליו ולקנות רכב כזה, אז לבצע פרוייקט דיטיילינג יהיה קטן עלייך :wink:.

 

בהצלחה,

איתמר.

פורסם
1. שטיפה ב-ONR

2. יישום POLI SEAL + תרסיס INSTANT DETAILER

3. OPTIBOND לדשבורד/דלתות פנים ולגומי/פלסטיק/צמיגים בחוץ.

והאוטו חדש .קל, פשוט ומהיר.

לא תהיה מאושר מהתוצאה ?

CASH BACK !!

 

איזה הבטחה אבישי,

בטוח שזה לא בגלל השעה שכתבת את זה.?

 

יש במלאי אופטיבונד?

הוא גם מנקה את הדש או רק מבריק אותו.?

פורסם
איזה הבטחה אבישי,

בטוח שזה לא בגלל השעה שכתבת את זה.?

 

יש במלאי אופטיבונד?

הוא גם מנקה את הדש או רק מבריק אותו.?

יש במלאי באריזות של 240 סמ"ק

ואכן כדברי צ'יפופו משמר ולא מנקה.

הגמר אינו מבריק ושמנוני אלא גמר מט משי יפה ומלא.

×
×
  • תוכן חדש...