Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

עקב ירידת מפלס ה ONR אצלי אל מתחת לקו האדום...אני חייב לקנות עוד.

אני מחפש שותפים לקניית גלון ONR (או כמה גלונים), חשבתי על חברת "הרקולס" שמוכרת גלון ONR במחיר נמוך של 235 ש"ח ובמידה וסכום ההזמנה עולה על 350 ש"ח אז המשלוח חינם.

אנשים המעוניינים לרכוש על הדרך עוד מוצרים של אופטימום, אולי עוד גלונים או עוד מוצרים של אופטימום, יכולים יחד להרים את מחיר ההזמנה וכך לחסוך לנו עלות משלוח ולקבל מוצרים של אופטימום שכולנו צריכים בנמחיר אטרקטיבי.

אני נייד קבוע על קווים דימונה-באר שבע-נתיבות והאיזורים הקרובים מסביב, אם יש אנשים באיזורים אלו המעוניינים לרכוש ONR בקניה משותפת, אנא צרו קשר בפרטי.

זו לא קניה של משתתפים רבים, מספיק עוד 1/2 רוכשים יחד איתי ואנחנו סוגרים הזמנה.

מחכה לתגובות.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
שלום לכל חברי הפורום.

עקב ירידת מפלס ה ONR אצלי אל מתחת לקו האדום...אני חייב לקנות עוד.

אני מחפש שותפים לקניית גלון ONR (או כמה גלונים), חשבתי על חברת "הרקולס" שמוכרת גלון ONR במחיר נמוך של 235 ש"ח ובמידה וסכום ההזמנה עולה על 350 ש"ח אז המשלוח חינם.

אנשים המעוניינים לרכוש על הדרך עוד מוצרים של אופטימום, אולי עוד גלונים או עוד מוצרים של אופטימום, יכולים יחד להרים את מחיר ההזמנה וכך לחסוך לנו עלות משלוח ולקבל מוצרים של אופטימום שכולנו צריכים בנמחיר אטרקטיבי.

אני נייד קבוע על קווים דימונה-באר שבע-נתיבות והאיזורים הקרובים מסביב, אם יש אנשים באיזורים אלו המעוניינים לרכוש ONR בקניה משותפת, אנא צרו קשר בפרטי.

זו לא קניה של משתתפים רבים, מספיק עוד 1/2 רוכשים יחד איתי ואנחנו סוגרים הזמנה.

מחכה לתגובות.

לצערי מלאי הגלונים אזל, יש בדרך משלוח חדש של גלונים ושל ליטרים .

נותרו אריזות בודדות של ליטר ושל רבע ליטר.

אודיע בפורום כשהמשלוח מגיע.

×
×
  • תוכן חדש...