Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכל זאת, השריטה של האיש היא לא בתחום האספנות/קאסטום של רכבים...

לא בתחום רכבי אספנות אבל עדיין, וואחאד שריטה.

 

כמו שעניתי לך בשרשור המקביל שלך, או שיקנה טריילר להובלת סוסים, או שיקנה טנדר (יפני/אמריקאי/קוראני) או שיפסיק להמציא מחדש את הגלגל כי...האמת, כי זה דבילי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא בתחום רכבי אספנות אבל עדיין, וואחאד שריטה.

אחת העמוקות שאפשר להעלות על הדעת.

 

או שיקנה טריילר להובלת סוסים, או שיקנה טנדר (יפני/אמריקאי/קוראני) או שיפסיק להמציא מחדש את הגלגל כי...האמת, כי זה דבילי!

במקרה הזה הנטייה להמצאת הגלגל היא מצידי (לרכוש בארץ רכב שלא מיובא סדיר לארץ). לדעתי נגרר להובלת סוסים זה תותח כבד מדי לכלב, ולא בטוח שסופר-מיני תעמוד במשימה בכבוד, תקן אותי אם אתה חושב אחרת.

 

אשמח גם להסתייגות מנומקת מרעיון מחיצת הפרספקס, וכמובן גם לתמיכה קונסטרוקטיבית.

 

ושוב תודה לכולכם על סיעור המוחות הפורה!

פורסם

בגדול הסובארו באחה (מין גירסת טנדר של הלגאסי/אאוטבק) היא היורשת של הבראט, אבל כמובן שלא הגיעה ארצה.

ויש כמובן את ההולדן Ute שהייתי מוכר כליה וחצי ריאה בשביל אחת כזאת... (בגירסת הSS-V redline כמובן)

פורסם

מה בנוגע לסטיישן עם מחיצת כלבים תקנית מאחורי המושב האחורי?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • אחראי פורום
פורסם

אשמח גם להסתייגות מנומקת מרעיון מחיצת הפרספקס, וכמובן גם לתמיכה קונסטרוקטיבית.

 

פרספקס מתנפץ ויכול לפצוע בצורה קשה, לך על פלטת פוליקרבונט, כמו שיש ברכבים הממוגנים.

לגבי התקנה, זה כבר בהתאם לרכב.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה, ומה לגבי פרספקס עם מסקנטייפ שקוף מודבק על המשטח?

בגדול הסובארו באחה (מין גירסת טנדר של הלגאסי/אאוטבק) היא היורשת של הבראט, אבל כמובן שלא הגיעה ארצה.

ויש כמובן את ההולדן Ute שהייתי מוכר כליה וחצי ריאה בשביל אחת כזאת... (בגירסת הSS-V redline כמובן)

שמעתי על הבאחה, על החמה האוסטרלית טרם.

 

מה בנוגע לסטיישן עם מחיצת כלבים תקנית מאחורי המושב האחורי?

ישנה דרישה לחלל נפרד כולל הפרדה ריחנית, וארגז ניתן לשטיפה בזרם מים.

פורסם

לפני יומיים ירדתי למטה וראיתי ברלינגו / פרטנר (לא התעמקתי בסמל) מהדגמים החדשים שהיו ללא חלונות צד. מקדימה היו 3-2 מושבים שמאחוריהם מחיצת פח לבנה (בצבע הרכב) שמפרידים בין תא הנהג לחלק האחורי. מחיפוש זריז עולה כי הדגם נקרא בארץ ברלינגו מקסי סגור והוא נמכר בארץ משנת 2012. תבדוק מול לובינסקי.

פורסם (נערך)

^ יש גם פולקסווגן קאדי סגור בתצורה דומה. לדעתי זה הכיוון (היחידי?) הנכון.

 

עריכה:

 

כך זה נראה מבחוץ -

 

WhiteVan.jpg

 

וכך זה נראה מבפנים -

oe62xbm3.jpg

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
  • אחראי פורום
פורסם

תיאורטית מדבקה תחזיק את השברים אבל אף אחד לא יתחייב לך שזה יגמר בלי נזק.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה לכולם.

^ יש גם פולקסווגן קאדי סגור בתצורה דומה. לדעתי זה הכיוון (היחידי?) הנכון.

 

עריכה:

 

כך זה נראה מבחוץ -

 

[ATTACH=CONFIG]392171[/ATTACH]

 

וכך זה נראה מבפנים -

[ATTACH=CONFIG]392172[/ATTACH]

 

נראה כמו בינגו.

פורסם

דווקא איסוזו יש לא מעט עם 2 דלתות בלבד.חפש גם פורד ריינג'ר, גרסה זהה למאזדה b2000 שנמכרה בארץ במספרים מועטים. טנדרי חלומות בחו"ל הם פורד F150 ראפטור ורכב הרטרו המדהים שברולט SSR שנמכר בין 2003 ל 2006

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

דווקא טנדר יפני עדיף עם חמישה מושבים ומספיק הארגז שלו מאחור. כל השרשור נסוב סביב טנדרונים אחודים שהם לא טנדר יפני עם שלדת סולם נפרדת וכבדה, פחות נוחים בכביש, יקרים לאחזקה וצורכים הרבה דלק יחסית.

×
×
  • תוכן חדש...