Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום! יש לי מונדאו mk3 והבית של הנורת מעצור האמצעית יצא מהמקום.

 

הנורה נמצאת על השמשה הקדמית (תמונה אפשר לראות בשרשור הזה).

 

בכל אופן, ניסיתי להשתמש בדבק מגע ו-3 שניות, הם לא מצליחים להדביק את הפלסטיק לשמשה.

 

יש לכם רעיונות כלשהם? זה מבאס לראות את זה מפורק.

תודה.

פורסם

תקפוץ לזגג יש להם את הדבק הזה שמדביקים איתו את המראה האמצעית לשמשה כשמחליפים שמשה.

אולי אפילו בחינם הם ידביקו לך את הפנס.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
תקפוץ לזגג יש להם את הדבק הזה שמדביקים איתו את המראה האמצעית לשמשה כשמחליפים שמשה.

אולי אפילו בחינם הם ידביקו לך את הפנס.

נראה לי שזה פתרון טוב, לא.?

פורסם
לך לזגג...

 

הבעיה שזגג הכי קרוב אליי זה 30 קילומטר (או שאני לא מודע לאחד באיזור) ,

 

אבל סבבה ניסיתי הכל כנראה שאין ברירה אני יעשה את זה מתישהו

 

אם יש פתרונות יותר זמינים עדיין אני אשמח לשמוע

פורסם

דבק דו צדדי של 3M. למיטב הבנתי, אמור להחזיק כל דבר במקומו. מעולם לא התנסיתי בו, אבל שמעתי שהוא ממש חזק.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
דבק דו צדדי של 3M. למיטב הבנתי, אמור להחזיק כל דבר במקומו. מעולם לא התנסיתי בו, אבל שמעתי שהוא ממש חזק.

 

חזק זה לא הבעיה, כל הדבקים שניסיתי וניסיתי המון חזקים, הבעיה היא שאני מחנה בשמש חוזר אחרי 3 שעות זה תלוש. שאני בבית או בצל בכללי זה מחזיק ימים..

פורסם
הכוונה בחזק זה שהוא גם עמיד.

תנסה, אולי זה יעבוד.

 

ניסיתי גם את זה, דבק דו צדדי של 3M.

 

כולם נכנעים לשמש.. כנראה שאין מנוס מאשר להתייעץ עם זגג

פורסם

זה מעניין יש הרבה דבקים דו חזקים,

אני אתן דוגמא, (לא שאני משווה את המשקל,אבל אפשר לשים יותר דבק) התופסן של מכשיר הפסקל של כביש 6 עומד עם דבק דו.

חייב להיות דבק דו חזק שכן יחזיק את זה.

אם לא כמובן חזרנו לאופציית הזגג

×
×
  • תוכן חדש...