Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איציק נ.

[פרוייקט מצולם] הח' גומיה לציריה - לגאסי 2.0 ל'

שימו לב! השרשור הזה בן 5737 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

השבוע היה הרבה אקשן יש לציין :mm_tongue: החלפתי 4 בולמי זעזועים, שיפצתי אלטרנטור (שנית) בפיאט אונו (לא צילמתי, NEXT TIME :-) ) והיום גם החלפתי גומיה לציריה באוטו... גומיה אחרונה !!! סוף סוף. שלושת האחרות כבר הוחלפו.

 

להלן השלבים:

1. פירוק פין אבטחה של הקרדן (החלק של הציריה שמתחבר לגיר)

2. פירוק אום אבטחה לפעמון ציריה

3. הרמת הרכב

4. פירוק בורג אבטחה לבול-ג'וינט (תפוח פרונט)

5. פירוק הציריה.

 

->

1. פירוק הקרדן (החלק השני של הציריה שמתחבר לגיר)

א. הסרת אזיקונים

ב. שיחרור קליפס אבטחה

ג. הוצאת הקרדן

ד. הוצאת הג'ולות

ה. שיחרור פין אבטחה ל"רוטור" פנימי ( באנגלית: INNER RACE - לא מצאתי תרגום הולם)

ו. הוצאת ה"רוטור"

ז. הוצאת ה"כלוב" שתופס את הג'ולות

ח. הוצאת הגומיה של הקרדן.

 

-> לאחר כל זה, אפשר להגיע לחלק העיקרי !

2. החלפת הגומיה לפעמון.

א. פירוק הגומיה והאזיקונים (שימו לב, גומיה מקורית מודל 96)

ב. הסרת הגומיה מהציריה

ג. ניקוי הגריז והישן והפעמון באמצעות תערובת סולר ובנזין !

ד. מילוי גריז גרפית חדש (גריז שחור)

ה. הרכבת גומיה חדשה

ו. החזרת הקרדן על סך חלקיו והרכבת הציריה.

 

להלן תמונות של כל התהליך

 

קריאה נעימה

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החלקים:

 

2 אריזות של 100 גרם כל אחת של גריז גרפית - השתמשי רק באחת מהן.

 

גומיה אוניברסלית מאיכות טובה.

Dscf0089.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פירוק פין אבטחה לציריה/קרדן + אום אבטחה לפעמון

Dscf0090.jpg

Dscf0091.jpg

Dscf0092.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגומיה הפגומה

Dscf0094.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הציריה.

משמאל - הפעמון עם הגומיה הפגומה

מימין - הקרדן, גומיה תקינה.

Dscf0096.jpg

Dscf0097.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פירוק הגומיה מהקרדן

פירוק קליפס אבטחה לקרדן

הוצאת הקרדן

Dscf0099.jpg

Dscf0100.jpg

Dscf0101.jpg

Dscf0102.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פירוק O-RING מאבטח של ה"רוטור" קרדן

 

הוצאת ה"רוטור" יחד עם הכלוב של הג'ולות

המטרה: מוט ציריה נקי (המטרה בפירוק הקרדן היא ע"מ שיהיה אפשר להשחיל גומיה חדשה לפעמון ציריה מבלי לפרק את הפעמון לגורמים)

Dscf0104.jpg

Dscf0106.jpg

Dscf0107.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הלאה (סוף סוף), פירוק הגומיה של הפעמון וניקיון יסודי של הפעמון מהגריז הישן באמצעות תערובת 50/50 של בנזין וסולר - כפי שרואים הפעמון יוצא מצוחצח.

Dscf0109.jpg

Dscf0110.jpg

Dscf0111.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מילוי גריז והרכבת הגומיה עם אזיקונים

Dscf0112.jpg

Dscf0113.jpg

Dscf0115.jpg

Dscf0117.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דבר הכי חשוב לגבי הציריות...מה שבמוסך בחיים לא עושים ובגלל זה כל חודשיים נקרעת הגומייה הזאת...חשוב ביותר להוציא אויר אחרי ששמת גריז ואזיקונים,אחרי שחקרתי את הנושא בעיקר דרך ספרות של היינס .....חשוב ביותר להכניס מברג בין האזיקון לגומייה, לפני שסוגרים הרמטית ולהוציא את כל האויר , כי אח"כ נוצר לחץ כשמסובבים את ההגה והגומייה פשוט מתפוצצת ציק צק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
דבר הכי חשוב לגבי הציריות...מה שבמוסך בחיים לא עושים ובגלל זה כל חודשיים נקרעת הגומייה הזאת...חשוב ביותר להוציא אויר אחרי ששמת גריז ואזיקונים,אחרי שחקרתי את הנושא בעיקר דרך ספרות של היינס .....חשוב ביותר להכניס מברג בין האזיקון לגומייה, לפני שסוגרים הרמטית ולהוציא את כל האויר , כי אח"כ נוצר לחץ כשמסובבים את ההגה והגומייה פשוט מתפוצצת ציק צק.
ביצעתי את זה כשהגומיה ישבה על הפעמון/קרדן (אבל ללא האזיקונים). בהחלט היה ניתן להרגיש את הגומיה מתנפחת ברגע שהכנסתי את הקרדן פנימה וכהכנסתי מברג בצד היה ניתן לשמוע את האויר יוצא החוצה...- לא קראתי את זה בהיינס, המוסכניק שאצלו ביצעתי בעבר החלפה של הגומיה בקרדן לפי כחצי שנה אמר לי את זה... (קודם לכן לא התעסקתי בכלל בציריות)

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי איציק, יפה מאוד, עבודה איכותית ולא מתפשרת (הניקוי הרשים אותי).

 

רציתי לשאול - בשביל מה בדיוק שמים את הגריז ? זאת אומרת בשביל איזה חלק ?

 

דניאל.


Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
היי איציק, יפה מאוד, עבודה איכותית ולא מתפשרת (הניקוי הרשים אותי).

 

רציתי לשאול - בשביל מה בדיוק שמים את הגריז ? זאת אומרת בשביל איזה חלק ?

 

דניאל.

לדניאל שלום רב!

קח לך דימוי מהעולם האנטומי של הגבר...!

תאר לך את אשכי הגבר, בתוך שק אשכים, טבולים בתוך גל , לעומת אשכים בתוך שק,

מתנועים חופשי ללא סיכוך, חשוב על הכאב..ואז תבין למה הגריז משמש..בציריה ,

במקום אשכים , יש גולות גדולות היושבות בתוך המפרק קרדן!

עד כאן השיעור באנטומיה להיום!

בברכה

צביקה


צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תיאור מדוייק, אך חולני במקצת..

 

חזק ואמץ צביקה :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תיאור מדוייק, אך חולני במקצת..

 

חזק ואמץ צביקה :)

לגבר כדי שיבין ..יש לגוע בנקודה הרגישה.. והמבין יביו!

:-) בברכה

צביקה


צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 5737 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...