Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים.

אני מתלבט האם לקחת טויוטה רובוטית כי אפשר לקחת שנתון 08-09 בזול יחסית.

רכב לצורך נסיעות מנהריה לחיפה עד 3 פעמים בשבוע ונסיעות מאוד קצרות בתוך העיר.

אני נהג מאוד רגוע ולא עושה קיקים בנסיעה ותמיד מתחיל בלחיצה עדינה על הגז.

אני יודע שאוטו מאוד חסכוני אבל נרתע מהסטיגמה של גיר רובוטי בעתיי.

עד כמה זה משפיע על הנסיעה?האם זה קריטי לנהג חדש?

אני בדרך כלל לא עובר מהירות 80-90 קמ"ש.

תודה מראש.

ford focus 2009 trend - מת בתאונה

סיאט לאון - נמכר

סקודה אוקטביה 1.2 שנת 2012

פורסם

אני מציע שתנסה לנהוג על הרכב, ואז תוכל להחליט אם זה מתאים לך.

אבל אם אתה נהג חדש וצריך רכב חסכוני, למה ללכת על רכב משפחתי דווקא?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני מציע שתנסה לנהוג על הרכב, ואז תוכל להחליט אם זה מתאים לך.

אבל אם אתה נהג חדש וצריך רכב חסכוני, למה ללכת על רכב משפחתי דווקא?

 

כי אני בן 30 נשוי + ילד :) ובמשקל 100+ אז כך שאלטו לא בא בחשבון וכן יש צורך באוטו משפחתי כי רוצים עוד ילד.

ford focus 2009 trend - מת בתאונה

סיאט לאון - נמכר

סקודה אוקטביה 1.2 שנת 2012

פורסם
זהו אין יותר דעות?:)

הרכב חסכוני בדלק יחסית למשפחתיות 1,600 סמ״ק אחרות וזול יחסית למחיר של קורולות אחרות.

 

אבל כאן נגמרים היתרונות. איכות החומרים לא מרשימה, רמת האבזור נמוכה, הגיר הרובוטי לא מוצלח במיוחד וגם האמינות שלו - לא ״טויוטה״ מופתית.

 

מדהים איך הרכב הזה עשה קאמבק. אתה כבר החמישי שאני רואה ששואל עליו בשבועיים האחרונים. לפני שנתיים אנשים לא רצו לגעת ברכב הזה עם מקל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חווית הנהיגה שלי בקורולה הרובוטית הייתה די מזעזעת.

אולי לא ידעתי איך להתנהג עם הגיר, אולי לא הכרתי אותו, אבל איך שאני לא הופך את זה פשוט נחרדתי מהגיר.

התפעול, הזינוקים, ההידרדרות, העברת ההילוכים... כל אלה פשוט גרמו לנהיגה להיות חוויה לא נעימה.

תוסיף לזה תא נוסעים מאכזב - קיבלת חווית נהיגה שלילית לעילא ולעילא.

 

בהקשר הטכני מבחינת אמינות, אין לי שמץ כי לא החזקתי רכב כזה מעולם, אבל הנסיעה הזו הספיקה לי לדעת מה שאני צריך על הרכב.

Citroen C4 2.0 SX-PK

Renault Clio ​Sport 172 ph2

פורסם
הרכב חסכוני בדלק יחסית למשפחתיות 1,600 סמ״ק אחרות וזול יחסית למחיר של קורולות אחרות.

 

אבל כאן נגמרים היתרונות. איכות החומרים לא מרשימה, רמת האבזור נמוכה, הגיר הרובוטי לא מוצלח במיוחד וגם האמינות שלו - לא ״טויוטה״ מופתית.

 

מדהים איך הרכב הזה עשה קאמבק. אתה כבר החמישי שאני רואה ששואל עליו בשבועיים האחרונים. לפני שנתיים אנשים לא רצו לגעת ברכב הזה עם מקל.

כי יצא עדכון גרסה לגיר ששיפר את ההתנהגות לכן יש ביקוש כי הוא עדיין זול.

ford focus 2009 trend - מת בתאונה

סיאט לאון - נמכר

סקודה אוקטביה 1.2 שנת 2012

פורסם

מבחינת הגיר הרובוטי - קיבלתי רכב חלופי לפני שבוע מחברת הביטוח בעקבות תאונה - טויוטה אייגו, לקחו לי 7 קילומטר כדי לפרסס לחזור למגרש ולהעיף את הרכב.

 

הגיר הזה פשוט בלתי נסבל. העדפתי את האלטו הידנית במקום.

 

לא הייתי ממליץ להתקרב לגיר הרובוטי, לא הייתי מוכן לסבול אותו לשבוע, בטח שלא לכמה שנים.

פורסם
כי יצא עדכון גרסה לגיר ששיפר את ההתנהגות לכן יש ביקוש כי הוא עדיין זול.

העדכון הזה יצא כמה חודשים אחרי שהרכב הגיע לארץ. הוא לא שינה באופן מהותי את התנהגות הגיר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
עד 50K מליסינג.

 

אם אופי הנהיגה שלך רגוע כמו שאתה טוען אתה יכול להגיע עם הקיה פורטה גם ל 1/14-1/15.

זה אפשרי בהחלט,אבא שלי נסע עם הקיה שלי לבאר שבע דרך כביש 6 והחזיר אותה עם צריכה של 1/17! הוא כמובן נוהג כמו סבא.

 

בתמורה ל50 אלף שקל אתה מקבל פורטה 2010 יוצאת ליסינג/השכרה יד 1 עם קילומטראז' סביר.

עם תוספות נחמדות כמו שליטה מההגה,USB+AUX ו4 חלונות חשמל (מה שאין בקורולה SUN)

 

האמינות לא פחות טובה מהקורולה ואפילו טובה יותר (שלא נדע תקלות גיר רובוטי ודוושות גז שנתקעות)

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אם אופי הנהיגה שלך רגוע כמו שאתה טוען אתה יכול להגיע עם הקיה פורטה גם ל 1/14-1/15.

זה אפשרי בהחלט,אבא שלי נסע עם הקיה שלי לבאר שבע דרך כביש 6 והחזיר אותה עם צריכה של 1/17! הוא כמובן נוהג כמו סבא.

 

בתמורה ל50 אלף שקל אתה מקבל פורטה 2010 יוצאת ליסינג/השכרה יד 1 עם קילומטראז' סביר.

עם תוספות נחמדות כמו שליטה מההגה,USB+AUX ו4 חלונות חשמל (מה שאין בקורולה SUN)

 

האמינות לא פחות טובה מהקורולה ואפילו טובה יותר (שלא נדע תקלות גיר רובוטי ודוושות גז שנתקעות)

לא ידעתי שקיה כזאת זולה:) בדקתי ביד 2 וואללה יש אותה במחיר כזה וגם ניתוני מנוע זהים לטויוטה.

כנראה שאלך לכיוון הקיה.

תודה על ההסבר.

ford focus 2009 trend - מת בתאונה

סיאט לאון - נמכר

סקודה אוקטביה 1.2 שנת 2012

פורסם

http://www.geshergolan.co.il/Cars.aspx

 

תסתכל אצל החברה הזאת יש להם פורטה בערמות מכל השנים,זאת חברה די קטנה של ליסינג והשכרה שפועלת ברמת הגולן/עמק הירדן.

אני שמעתי עליהם רק דברים טובים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

מדהים איך הרכב הזה עשה קאמבק. אתה כבר החמישי שאני רואה ששואל עליו בשבועיים האחרונים. לפני שנתיים אנשים לא רצו לגעת ברכב הזה עם מקל.

 

מחיר+סמל על הפרונט עושים את שלהם.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

×
×
  • תוכן חדש...